Yep Yep...morgen voor het eerst weer op weekend!!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Loesje
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 7 sep 2008 23:16
Locatie: Baarle-nassau

Yep Yep...morgen voor het eerst weer op weekend!!!

Bericht door Loesje » do 19 mar 2009 21:36

Voor alle thuisblijvers!!morgenvroeg vertrekken wij richting Belgie..Houthalen..Hengelhoef!!Een weekend met zus....zij haar Hobby en wij ons Adriatje...e v e n ertussenuit.fietsen..wandelen...lekker koken ..wijntje..bijkletsen..meer moet da ni zijn..Maar ...aan allen die thuisblijven..Een heel fijn weekend!!!

Gerhard N

Bericht door Gerhard N » do 19 mar 2009 21:58

Loesje, een heel prettig weekend gewenst :D Het weer zal ,volgens de verwachting, goed zijn :D

*Peter*

Bericht door *Peter* » do 19 mar 2009 23:00

Wees gerust, ik ga ook!

Gebruikersavatar
Loesje
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 7 sep 2008 23:16
Locatie: Baarle-nassau

Hengelhoef

Bericht door Loesje » ma 23 mar 2009 00:03

Het was geweldig...voor het eerst weeer weg..nog zelfs vriezen s'nachts maar voor je opstaat even kacheltje aan...dan dikke tuien en jas aan..en heerlijk in het zonnetje gegeten....mooie natuur daar..EN...in het bos..ineens..3 herten!!!in geen 20 jaar meer gezien in het wild..zaterdag weer ...2 herten..Fantastisch....gewandeld..gefietst...
vrijdag wilde onze kastdeurtjes niet zo openen..zijn van die drukknopjes die je moet induwen alvorens ze opengaan..maar naarmate we langer weg waren deed het dat ook allemaal weer...miss toch hout wat uitgezet...van koude..of ???afin...verders..nog tevreden over onze aankoop van vorig jaar...Wij zijn het in elk geval goed begonnen!!!

Nick

Bericht door Nick » ma 23 mar 2009 18:56

Ik dacht te weten dat koude doet krimpen, maar ja, het resultaat is denk ik hetzelfde...?
groet,

Gebruikersavatar
Loesje
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 7 sep 2008 23:16
Locatie: Baarle-nassau

Bericht door Loesje » ma 23 mar 2009 23:42

ja dat is ook eigenlijk wel zo...kan er geen andere verklaring voor bedenken...Miss heeft iemand anders dat probleem ook...afin..probeem is groot woord...ging ook weer voorbij!!!

Plaats reactie

Terug naar “België”