Hengelhoef

Plaats reactie
staaf
Berichten: 85
Lid geworden op: do 19 feb 2009 14:35
Locatie: Dendermonde (Belgie)

Hengelhoef

Bericht door staaf » zo 3 feb 2019 14:18

Dit jaar in september wil het gezin van de dochter een huisje huren à la centerparcs (2x volwassenen, 2 kindjes 1 en 2 jaar). Opa en oma willen met de caravan op vakantie. Dan komt hengelhoef in de kijker, immers hier kan je een huisje / stacaravan huren en hier ligt aangrenzend een camping.
Op zoover en acsi lees ik echter weinig lovende commentaren. Hier zijn deze beter.
Is hier iemand die recentere ervaringen heeft hiermee?

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Hengelhoef

Bericht door Cara-Fan » zo 3 feb 2019 18:44

Ik lees ook overwegend negatieve reacties. Zowel in diverse Facebookkampeergroepen als op de beoordelingsites. weenie.gif

Gebruikersavatar
Bart-P
Berichten: 402
Lid geworden op: di 24 feb 2009 01:29
Locatie: Rijnmond

Re: Hengelhoef

Bericht door Bart-P » zo 3 feb 2019 22:06

Ik ben er een keer in het voorjaar geweest. In een stacaravan.
Het was er prima. Leuke stacaravan, ruim met alles erop aan.
Alles ligt in het bos. Ik vind dat mooi. Ook de caravan plaatsen. Allemaal verschillende relatief kleine velden met veel bomen eromheen.
Ik zou er zo weer heen gaan.
De kinderen vonden het zwemparadijs erg leuk. Is ook lekker groot. Je kan je er prima een paar dagen vermaken.
In bezit van een Peugeot 308SW 1.6 bluehdi (2015) met daarachter een Beyerland Vitesse 400-DV (2001). Voorheen een Beyerland Sprinter 350-DD (1996). Daarvoor een Paradiso (1989)

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Hengelhoef

Bericht door VIP » ma 4 feb 2019 00:17

Wij hebben meerdere keren op de Hengelhoef gestaan.

Niets negatiefs over de camping zelf te melden.

Alleen bij een speciaal weekend (Pinksteren/Pasen enz) extreem lange wachttijden bij het aanmelden/inchecken
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Hengelhoef

Bericht door dieseltijger » ma 4 feb 2019 09:26

Ben er meer dan tien jaar geleden geweest: winterkamperend. Prima hoor! Toendertijd was er modern verwarmd sanitair, het subtropische zwembad bood inspiratie genoeg voor de kinderen en er waren genoeg ligstoelen voor ons om de kinderen vanaf de kant in de gaten te houden en een boekje te lezen. Het is in de bossen gelegen, het beheer was prima, en de ontvangst (behulpzaamheid, wegwijs maken) was ook in orde.

Ik kan mij voorstellen dat het chagrijn toeslaat als de bejegening te wensen over laat, de plekken niet volstaan (te krap, bouwwerkzaamheden of...), het sanitair viezig is, de gasten horkerig zijn, of als het subtropisch zwembad buiten bedrijf is. Voor de rest...het is net een verjaardag: zelf de slingers ophangen en gezellig maken.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

henry12
Berichten: 1268
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 14:12
Locatie: Westervoort

Re: Hengelhoef

Bericht door henry12 » ma 4 feb 2019 10:13

Wij hebben hier al diverse malen gestaan , en de camping is zoals vip al aangeeft niks op aan te merken .
Wel worden er soms evenementen georganiseerd op de camping wat voor chaos kan leiden.
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe

staaf
Berichten: 85
Lid geworden op: do 19 feb 2009 14:35
Locatie: Dendermonde (Belgie)

Re: Hengelhoef

Bericht door staaf » di 5 feb 2019 15:12

Reacties lijken hier dus mee te vallen, mogelijks nemen we wel de gok.

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Hengelhoef

Bericht door VIP » di 5 feb 2019 15:57

RE.gif

het is absoluut geen gok.
Porsche + Tabbert

Plaats reactie

Terug naar “België”