goede camping

Plaats reactie
het goede leven
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 20:31

goede camping

Bericht door het goede leven » zo 22 jun 2014 20:13

zoek je rust in een natuurlijke omgeving ?? , ga eens naar Camping Houtum in Kasterlee , een leuke camping in de Kempen, redelijke prijzen, goede voorzieningen , en er is van alles te doen en te verkrijgen in de omgeving . echt een aanrader als je van rust en natuur houd .
Mercedes Sprinter 211 CDI , Fendt Diamand 650 TF , Stacaravan/Chalet 8.50 x 3.30 Mtr.

sam2
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 25 aug 2013 13:16

Re: goede camping

Bericht door sam2 » wo 20 mei 2015 19:56

RE.gif
Now als dat geen reklame is, schiet mij maar dan dood mrgreen.gif

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: goede camping

Bericht door deusjevo » wo 20 mei 2015 20:04

Mooie review toch, tevreden klant!
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: goede camping

Bericht door Leentje » wo 20 mei 2015 22:10

Er wordt melding gemaakt van tijdelijke bewoning op de camping ivm woningnood. Tevens volop jaarplaatsen. Kweenie, scratch.gif Het kampeergevoel wil niet opkomen bij deze camping.
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: goede camping

Bericht door Trina » wo 20 mei 2015 23:24

Bericht van TS is bijna een jaar oud en, naar de andere berichten van TS te beoordelen, geen reclame.

het goede leven
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 20:31

Re: goede camping

Bericht door het goede leven » do 20 aug 2015 00:23

als ik alles zo nu terug lees, komt maar een ding in mij op , "hoe kortzichtig kan iemand zijn " ik heb gewezen op een camping welke wij al jaren goede ervaringen mede hebben , ook daar is er wel eens iets of wat , waar niet ?? 100 % bestaat op dit onderwerp niet !! , maar 99.5 % wel . op welke camping word niet tijdelijk gewoond ?? , of zijn mensen gewoon veel op de camping , als ik naar mij zelf kijk , ik doe er alles aan om minimaal een halfjaar daar te zijn, er zullen er zeker zijn die van mij ook denken dat ik er woon ik kom er het gehele jaar door , goed of slecht weer bestaat niet , enkel slechte kleding en een slechte kachel .
volop jaarplaatsen ?? , hoezo ?? wat is de wetenschappelijke wijsheid hierin / over ?? zomaar iets roepen is wel erg voorbarig ..
Mercedes Sprinter 211 CDI , Fendt Diamand 650 TF , Stacaravan/Chalet 8.50 x 3.30 Mtr.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: goede camping

Bericht door Micky » do 20 aug 2015 00:43

RE.gif

Helaas is die manier van "kamperen" iets wat vele mensen niet zien als kamperen, de vorm van halve permanente bewoning, ik snap heel goed dat kampeerders daar vraagtekens bij hebben, het krijgt al snel een "partytent" gehalte, het moet bij je passen of niet, wij stonden dit voorjaar op een camping met 95% vaste gasten, we hebben een leuk weekend gehad, maar ik ga nooit weer terug. Mijn ouders daarentegen hebben een chalet op een park waar deze sfeer niet hangt, dat zie je ook direct in de online beoordelingen van het park, ik voel het ook als ik er rondloop, maar alles is zeer persoonlijk en er is dus ook niets mis met jou aanprijzen van dit park, maar niet elke kampeerder loopt daar warm voor.
Ik zie steeds weer en vaker dat er toch 2 groepen zijn, de "trekkende" kampeerder en de "jaarplaats" kampeerder en of we het nu willen of niet, heel vaak gaan die 2 groepen niet echt samen aflower.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Willem_uit_Goes
Berichten: 336
Lid geworden op: di 21 aug 2012 21:58
Locatie: Goes, Zeeland

Re: goede camping

Bericht door Willem_uit_Goes » do 20 aug 2015 15:53

Het ligt er ook een beetje aan wie er "tijdelijk" woont.
De echte seizoensgasten heb ik geen probleem mee.
Maar op gemeentecampings in Noord Frankrijk wel meegemaakt dat er probleemgevallen gemakshalve op de camping gehuisvest werden.

Geloof me: dat is niet bevorderlijk voor de sfeer en het vakantiegevoel.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Eriba Nova 540FB, bouwjaar 1995
[album]http://tinyurl.com/8snqv4y[/album]

het goede leven
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 20:31

Re: goede camping

Bericht door het goede leven » vr 21 aug 2015 01:47

kan allemaal wel zo zijn, maar deze camping heeft twee aparte gedeelten, een deel met enkel vaste plaatsen, en een deel voor toeristische kampeerders, deze gedeelten zijn gescheiden van elkaar, deze groepen behoeven Niet samen te komen of er moet Zelf voor gekozen worden om welke reden dan ook !!!!! . probleem gevallen op campings ( waar dan ook ) welke daar worden gehuisvest ( door wie dan ook ) dat kan overal voorkomen, niet alleen op campings ook in woonwijken waar dan ook . ( of dat " kampeerders altijd van die frisse , nette mensen zijn " kijk eens verder als de binnenkant van je eigen caravan deur.. ) het gaat mij om het simpele feit , er word maar wat geroepen , het zou reclame maken zijn ! , er zouden mensen wonen ! , ???? . er zijn lege plaatsen , als men niet daadwerkelijk ergens is geweest, hoe kan men dan ook maar ergens geloofwaardig over beoordelen ? .
Mercedes Sprinter 211 CDI , Fendt Diamand 650 TF , Stacaravan/Chalet 8.50 x 3.30 Mtr.

sam2
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 25 aug 2013 13:16

Re: goede camping

Bericht door sam2 » ma 7 sep 2015 17:37

alle vooruit dan

Camping Houtum verwent kampeerders

08/03/2011 om 05:00 door (PKK)
Print Corrigeer




Delen 0




Tweet 0




Google+





Mail



0
Shares



KASTERLEE - Camping Houtum van Groep Van Eyck uit Kasterlee gaat in 2012 met een erg comfortabel kampeerconcept uitpakken. De voorbereidingen zijn al gestart.





Camping Houtum, aan de boorden van de Kleine Nete in Kasterlee, trekt al meer dan 35jaar vaste klanten en occasionele kampeerders aan. Omwille van de inkleuring als groene zone verhuizen de kampeergronden van de boorden van de rivier naar het naastgelegen perceel. De vaste stacaravans blijven op hun stekje. De verhuizing van de kampeerplaatsen biedt aan Groep Van Eyck de mogelijkheid op een aangrenzend perceel een nieuw en meer comfortabel kampeerconcept uit te werken. De ideeën daar rond hielden zaakvoerder Jan Van Eyck sr. al langer bezig, maar de administratieve molen draait nu eenmaal nogal traag. Nu komt er eindelijk schot in de zaak.

77 staanplaatsen

Op het nieuwe terrein –goed voor een oppervlakte van 2,3hectare– maken graafmachines de grond rijp voor de nieuwe camping, die zo'n 77staanplaatsen zal tellen. Elke staanplaats zal minimaal 100vierkante meter groot zijn. Op het nieuwe terrein komen ook nieuwe nutsvoorzieningen, wegen en comfortvoorzieningen. Jan Van Eyck senior ziet de nieuwe camping Houtum graag gebruiksklaar tegen het toeristisch seizoen van 2012. Voor het beheer van de kampgronden in de toekomst bereiden ook zonen Jan Van Eyck junior (21) en Vic (20) zich voor. Vic zit nog een poosje op de schoolbanken, Jan jr. is reeds flink geïntegreerd in het bedrijf. Hij omschrijft de plannen voor de nieuwe camping: ‘Veel van de nieuwe kampeerplaatsen zullen bij de opening in 2012 ongetwijfeld de op comfort gestelde kampeerder charmeren. Het privé-karakter van deze kampeerplaatsen zal erg ver gaan, met bijvoorbeeld eigen sanitair en eigen badkamerfaciliteiten.'

Verblijfstoeristen hebben immers steeds meer behoefte aan een eigen stekje en meer privacy. Ze willen zich ook op vakantie echt ‘thuis' voelen. Op de plaats van de oude kampeergronden, naast de Kleine Nete, zal een educatief natuur- en belevingscentrum worden ingeplant.

Plaats reactie

Terug naar “België”