groot verlof

Plaats reactie
Gebruikersavatar
elsengunther
Berichten: 169
Lid geworden op: do 11 okt 2012 10:02
Locatie: ieper/belgie

groot verlof

Bericht door elsengunther » do 3 jan 2013 16:18

wie vanop dit forum gaat er in het groot verlof in belgie kamperen?En op welke camping?
Ford mondeo 1.8 tdci+Home car rally 496 h

sprite1

Re: groot verlof

Bericht door sprite1 » do 3 jan 2013 16:36

nooit meer...... ik ben jaren terug eens op een camping in België geweest, was voor 1 nacht, er mocht niks( niet buiten onder de luifel alcohol nuttigen, radio of tv ook niet zachtjes) wij waren met een kleine huur camper. stonden voor de receptie. en toch wou die Madam van de camping ons aan de hand van een plattegrond laten zien hoe de caravan en auto in een hoek op de plaats geparkeerd moest worden, ik wijs naar buiten en zeg dat ik geen caravan-auto heb maar een camper/woonmobiel. ze kijk naar buiten en begint weer opnieuw met haar verhaal hoe ik moest gaan staan met mijn caravan en auto...... heb toen maar ja gezegd en ben de camping op gegaan met de camper en heb hem schuin/diagonaal neer gezet. de volgende morgen net voor dat wij weg wilden rijden, kwam er weer zo'n camping figuur langs met de mededeling dat ik niet goed stond.....zucht....heb weer ja gezegd en ben maar snel vertrokken.... sinds die tijd rijdt ik ook niet meer door dat schone land(ik vervuil het niet mrgreen.gif dus) als ik naar frankrijk rij dan rijd ik door Dtl. en Lux. ook iets betere wegen in die landen knipoog.gif

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: groot verlof

Bericht door Hobby Linka » do 3 jan 2013 16:49

België heeft toch wel meer dan een camping? jammer dat de eerste kennismaking bedroefend was. Maar dat wil toch niets zeggen over de vele andere campings? In Nederland hebben we ook wel eens op een camping gestaan waar wij dus nooit meer naar toe zullen gaan. Dat wil toch niet zeggen dat alle campings in Nederland baggers zijn?

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

sprite1

Re: groot verlof

Bericht door sprite1 » do 3 jan 2013 17:14

RE.gif heb je helemaal gelijk in Andre, ook in NL zijn er campings waar ik niet meer kom en dat ligt meestal aan de eigenaar/beheerder, niet aan de camping of locatie want die zoek ik zelf uit......

DIDIER
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 5 dec 2010 08:57

Re: groot verlof

Bericht door DIDIER » zo 3 feb 2013 20:08

sprite1 schreef:nooit meer...... ik ben jaren terug eens op een camping in België geweest, was voor 1 nacht, er mocht niks( niet buiten onder de luifel alcohol nuttigen, radio of tv ook niet zachtjes) wij waren met een kleine huur camper. stonden voor de receptie. en toch wou die Madam van de camping ons aan de hand van een plattegrond laten zien hoe de caravan en auto in een hoek op de plaats geparkeerd moest worden, ik wijs naar buiten en zeg dat ik geen caravan-auto heb maar een camper/woonmobiel. ze kijk naar buiten en begint weer opnieuw met haar verhaal hoe ik moest gaan staan met mijn caravan en auto...... heb toen maar ja gezegd en ben de camping op gegaan met de camper en heb hem schuin/diagonaal neer gezet. de volgende morgen net voor dat wij weg wilden rijden, kwam er weer zo'n camping figuur langs met de mededeling dat ik niet goed stond.....zucht....heb weer ja gezegd en ben maar snel vertrokken.... sinds die tijd rijdt ik ook niet meer door dat schone land(ik vervuil het niet mrgreen.gif dus) als ik naar frankrijk rij dan rijd ik door Dtl. en Lux. ook iets betere wegen in die landen knipoog.gif
Beste,
ik zou wel eens de naam van die camping willen weten. Wij hebben vroeger hetzelfde meegemaakt.
ondertussen een camping gevonden in Middelkerke (OASIS) en dit is echt een aanrader.
Staat in geen enkele gids (acsi, compas..) maar is echt een aanrader.
eigenaars zijn echt supervriendelijke mensen.
zee ligt op ca 150m.
Ik had vroeger ook mijn bedenkingen over de campings aan onze kust, maar als we nu een weekend vrij zijn kan je ons hier wel vinden.

Gebruikersavatar
Ad
Berichten: 1915
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 20:26
Locatie: 't Gooi

Re: groot verlof

Bericht door Ad » ma 4 feb 2013 13:32

Wij hebben dezelfde slechte ervaring in Deinze met camping Groeneveld, de recensies op Zoover en Campingmening liegen er dan ook niet om. Er schijnt nu een nieuwe eigenaar te zijn, hopelijk dat het nu verbeterd is. Op doorreis staan wij sinds die slechte ervaring meestal een aantal nachten op camping Groenpark in Zele. Prima camping, mooi sanitair, aardige beheerders. Goede restaurants en supermarkt op loopafstand en je kunt er lekker fietsen. Is trouwens met CCI ook goedkoop in voor en naseizoen. Willen dit jaar via Duinkerken naar Engeland. Op de terugweg zullen we waarschijnlijk nog een paar dage Zele aandoen, om weer lekker paling te kunnen eten.
Pössl Globecar Campscout 2.2HDI 150pk

Gebruikersavatar
elsengunther
Berichten: 169
Lid geworden op: do 11 okt 2012 10:02
Locatie: ieper/belgie

Re: groot verlof

Bericht door elsengunther » ma 4 feb 2013 16:59

DIDIER schreef:
sprite1 schreef:nooit meer...... ik ben jaren terug eens op een camping in België geweest, was voor 1 nacht, er mocht niks( niet buiten onder de luifel alcohol nuttigen, radio of tv ook niet zachtjes) wij waren met een kleine huur camper. stonden voor de receptie. en toch wou die Madam van de camping ons aan de hand van een plattegrond laten zien hoe de caravan en auto in een hoek op de plaats geparkeerd moest worden, ik wijs naar buiten en zeg dat ik geen caravan-auto heb maar een camper/woonmobiel. ze kijk naar buiten en begint weer opnieuw met haar verhaal hoe ik moest gaan staan met mijn caravan en auto...... heb toen maar ja gezegd en ben de camping op gegaan met de camper en heb hem schuin/diagonaal neer gezet. de volgende morgen net voor dat wij weg wilden rijden, kwam er weer zo'n camping figuur langs met de mededeling dat ik niet goed stond.....zucht....heb weer ja gezegd en ben maar snel vertrokken.... sinds die tijd rijdt ik ook niet meer door dat schone land(ik vervuil het niet mrgreen.gif dus) als ik naar frankrijk rij dan rijd ik door Dtl. en Lux. ook iets betere wegen in die landen knipoog.gif
Beste,
ik zou wel eens de naam van die camping willen weten. Wij hebben vroeger hetzelfde meegemaakt.
ondertussen een camping gevonden in Middelkerke (OASIS) en dit is echt een aanrader.
Staat in geen enkele gids (acsi, compas..) maar is echt een aanrader.
eigenaars zijn echt supervriendelijke mensen.
zee ligt op ca 150m.
Ik had vroeger ook mijn bedenkingen over de campings aan onze kust, maar als we nu een weekend vrij zijn kan je ons hier wel vinden.
geen website van camping oasis?
Ford mondeo 1.8 tdci+Home car rally 496 h

DIDIER
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 5 dec 2010 08:57

Re: groot verlof

Bericht door DIDIER » zo 28 jul 2013 19:26

.... geen website van camping oasis?
neen, geen website van deze camping, ben er juist van terug. Super grote plaatsen. Wij gaan met een tabbert 6.20 zonder mover. Ik zet hem zo op zijn plaats.
super lieve eigenaars. sanitair dit jaar volledig nieuw. de rest moet je zelf ondervinden. als er hier sterren moeten gegeven worden, voor mij 5.

Edit Trina: Onnodig lange quote op voorgaande bericht verwijderd.

lesja
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 26 jul 2010 21:14

Re: groot verlof

Bericht door lesja » zo 28 jul 2013 20:55


Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Re: groot verlof

Bericht door Knaus440 » zo 28 jul 2013 21:49

Dit jaar op doorreis 2 nachten op een camping in Doornik( Tournai) gestaan.
Tja, geen gezellige camping met veel sociale contacten of zo.
En elke plek omgeven door een stevige haag.
MAAR schoon sanitair, ruime plek, vriendelijke campingmensen, rustige camping ook.
Als doorreis camping, ook voor 2 nachten, een prima plek dus.
Elke plek een eigen stroom en (drink)wateraansluiting
Jaren geleden op een camping in Stavelot gestaan. Ook aardige campingeigenaar en ruime plekken.
Niks veel geregel en bemoeizucht.
Wel gemerkt dat veel campings vooral stacaravanparken zijn.
En weinig toerplekken. Op de bonnefooi en te plekke een camping zoeken doen we niet weer in Belgie.
Maar verder geen slechte ervaringen.
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

DIDIER
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 5 dec 2010 08:57

Re: groot verlof

Bericht door DIDIER » di 6 aug 2013 19:04

lesja schreef:http://www.caravans-desmet.be/nl/campin ... ping-oasis

is dat niet deze camping?
ja dat is die camping. Zeker een aanrader. dit jaar sanitair volledig vernieuwd.

Plaats reactie

Terug naar “België”