Camping Familial-MALMEDY

Plaats reactie

Gebruikersavatar
Dutchdrummer
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 27 okt 2005 14:03
Locatie: NBr NL

Re: Camping Familial-MALMEDY

Bericht door Dutchdrummer » zo 29 apr 2012 15:52

Mooi. En?

Ik kan ook een link naar een Belgische camping plaatsen. Wat is hier de bedoeling van?
Don't count the days.
Make the days count.

Afbeelding

superdakke

Re: Camping Familial-MALMEDY

Bericht door superdakke » zo 29 apr 2012 16:05

oh sorry ! dit was informatief bedoeld schrik.gif mrgreen.gif ook een goede middag thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Daphne op zo 29 apr 2012 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19754
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Camping Familial-MALMEDY

Bericht door Daphne » zo 29 apr 2012 16:16

Beste Danny,

misschien kun je iets meer informatie geven waarom je een link naar een bepaalde campingwebsite plaatst. Alleen een link plaatsen is niet informatief en komt over als reclame maken. En daar zijn weer regels voor op dit forum.

Vriendelijke groet,
Daphne
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

superdakke

Re: Camping Familial-MALMEDY

Bericht door superdakke » zo 29 apr 2012 17:03

oke! effe rechtzetten :wink:
Het is een leuke camping gelegen op 2 uren rijden vanaf het BELGISCHE dorp ESSEN zeer kind vriendelijk en het wordt dan ook toevallig uitgebaat door een Nederlands koppel Jos en Karen KLOMP, het ligt op half uurtje van COO waaronder je de watervallen van COO kan bezichtigen alsook Plopsacoo(land).
Vlak bij de camping is er een steengroeve daarbij een lag vroeger een smalspoor die naar St. VITH leidde , heden is die afgebroken en is er in de plaats mooie wandel-en fietsroute aangelegd " De Ravel"
AfbeeldingAfbeelding
Mijn schoonbroer en schoonzus staan al een tijd op die camping en zelf heb ik ook een caravan gekocht die daar al stond.

Plaats reactie

Terug naar “België”