Camping t Hemelke in Hulsberg

Plaats reactie
Bregje

Camping t Hemelke in Hulsberg

Bericht door Bregje » do 25 feb 2021 15:13

Hallo,

Wat vonden jullie van camping t Hemelke in Hulsberg?
Wij overwegen om in de meivakantie te gaan met 2 kinderen van 10 en 13 jaar. Zijn er veel kinderen in deze leeftijd?

Bregje

Gebruikersavatar
aReaRe
Berichten: 688
Lid geworden op: za 20 mar 2021 21:47
Locatie: Lelystad

Re: Camping t Hemelke in Hulsberg

Bericht door aReaRe » wo 9 jun 2021 21:50

Goed verzorgde camping, net en schoon sanitair (bevindingen van juli 2020). Horeca kan ik niet beoordelen (deels gesloten vanwege Covid-19) maar de vette hap op vrijdag smaakte heerlijk (afhaal en bij de tent opeten).

Met camper / caravan soms moeilijk de kampeerplaats bereiken (op sommige straatjes) vanwege hoogteverchil tussen pad(gravel / grind) en hoogteverschil (+/- 20 cm soms) met de grasmat waarop de het object geparkeerd wordt.

Van te voren plek bekijken en de aanlooproute bepalen gewenst.

En dit viel mij op als tent kampeerder knipoog.gif

Verder prima camping, vriendelijk personeel.

Aanrader.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC 140pk Bose (10-2019) met aan de haak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021) caravan.gif

Kipvriend
Berichten: 157
Lid geworden op: di 26 nov 2019 16:03
Locatie: Utrecht

Re: Camping t Hemelke in Hulsberg

Bericht door Kipvriend » do 10 jun 2021 08:08

Mooie uitvalsbasis naar vele kanten.
Camping ziet er gezellig uit als je aankomt.
Zelf hebben wij daar nooit gestaan.
Er zijn een paar plekken waar je op de camping kan kijken, deze zien er verzorgd uit.
Groet Antoon

Blij dat ik “besmet” ben met het Subaru virus

Subaru Outback 2.5 AWD 2019 175, PK 235 NM
Knaus Sudwind 500 EU 2005

Ageeth
Berichten: 157
Lid geworden op: za 18 jun 2011 10:54

Re: Camping t Hemelke in Hulsberg

Bericht door Ageeth » za 12 jun 2021 22:54

Onze ervaring met deze camping is heel goed. Sanitaire is prima. Voor de kinderen zal het zwembad heerlijk zijn.
Er zijn kinderen in alle leeftijden dus ook in de leeftijd van die van jullie.
Let wel op, hoe meer je achterop de camping staat hoe langer je moet lopen naar het zwembad. Wij stonden als je op het plattegrond kijkt op paars sparrenweg nummer 4. Niet te ver van sanitair en nog goed te belopen naar het zwembad.
Wij hebben toen gegeten bij een restaurant net buiten de camping. Naam weet ik niet meer maar zit naast de camping, toen zaten we op het terras in een soort binnenpleintje. En prima eten.
En ik meende dat achterop de camping er ook minder beschutting was maar dat weet ik niet meer zeker.

Henri Berends
Berichten: 1110
Lid geworden op: wo 22 mar 2017 19:22

Re: Camping t Hemelke in Hulsberg

Bericht door Henri Berends » di 29 aug 2023 23:23

Vanaf komend weekeinde wordt het beter weer. Wilden eerst naar camping Osebos, maar die zit voor volgende week al geheel vol. Heel bijzonder scratch.gif
Uitwijk naar 't Hemelke.
Volvo XC60 D4 AWD GT8, Eriba Nova GL 485 (2017) Truma mover, Dometic airco, Thule Omnistore 6200, PowerXtreme 75Ah.

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”