Leuke camping voor dreumes

Weinsberg
Berichten: 525
Lid geworden op: di 14 jun 2011 11:01

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Weinsberg » wo 20 mei 2020 09:54

RE.gif

Klopt helemaal, maar blijf on topic is mijn idee bij een forum, de vraag van TS is " Wie heeft tips voor een leuke camping? "

De meningen gaan nu over wat een dreumes wel of niet nodig heeft op een camping... thumbup.gif

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door PD » wo 20 mei 2020 10:49

RE.gif
Is terdege on-topic thumbup.gif

mris schreef:
zo 17 mei 2020 17:31
Omdat we verwachten dit jaar niet naar Italië te kunnen, zoeken we een camping in Nederland, die leuk is voor een dreumes (1,5 jaar).
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

JanPunne
Berichten: 2747
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door JanPunne » wo 20 mei 2020 11:20

RE.gif Dat dacht ik ook. thumbup.gif
VW Sportsvan 1.5 tsi Comfortline 110 Kw 150 PK, DSG 7, emissieklasse 6, Tungsten silver metallic juni 2020.
Sprite Modial 420 SE uit 2020.

Weinsberg
Berichten: 525
Lid geworden op: di 14 jun 2011 11:01

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Weinsberg » wo 20 mei 2020 11:41

RE.gif mwah, niet mee eens....

nadat er een aantal campings als tips worden gegeven, blijven er een aantal hangen over wat zij vinden dat een dreumes wel en niet nodig heeft, terwijl TS campings vraagt, ze vraagt niet wat wij er van vinden naar wat voor een soort camping wij zouden gaan met een dreumes, denk dat ze dit zelf donders goed weet..

lees topic maar eens terug met deze gedachten en dan hoop ik dat mijn punt een beetje duidelijk is... dit fenomeen is in meerdere topics, je krijg zo een wildgroei aan verschillende onderwerpen die gestart worden en uiteindelijk ergens anders over gaan.


On topic aan TS, kijk eens bij Landal, Molencaten oid

JanPunne
Berichten: 2747
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door JanPunne » wo 20 mei 2020 12:06

RE.gif
Dat is uw interpretatie.
Blijkbaar zijn er toch andere members waaronder ik die het iets anders, genuanceerder lezen.
Er wordt naar een camping gevraagd die leuk is voor een dreumes, dan worden campings genoemd en daarbij waarom deze genoemd worden.
Dat er mensen zijn die verschillende zienswijzes er op na houden van het waarom die specifieke camping is normaal.
Persoonlijk heb ik een camping getipt met daarbij de uitleg waarom ik deze camping zo leuk vind voor dreumesjes.
En dat er dan campings genoemd worden die in mijn ogen minder geschikt zouden zijn voor dat kleine grut moet dacht ik kunnen.
Echter dat weerhoudt mij niet om daar op te reageren.
Maar om dan gelijk met de azijnfles te gaan schudden past niet, tenminste dat vind ik.
Ik vraag me dan ook af of het noemen van zo’n camping meer met de wensen van de ouders te maken heeft dan wat een dreumes eigenlijk nodig heeft om zich heerlijk te kunnen vermaken.
Maar goed, mijn kinderen en nu mijn kleinkinderen speelden op die leeftijd wel met zand en water.
Misschien ben ik wel een oude opa die niet meer met de tijd is meegegaan.
VW Sportsvan 1.5 tsi Comfortline 110 Kw 150 PK, DSG 7, emissieklasse 6, Tungsten silver metallic juni 2020.
Sprite Modial 420 SE uit 2020.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Micky » wo 20 mei 2020 14:21

RE.gif

Helemaal mee eens thumbup.gif
onze kinderen dus ook, een zwembadje en een trampoline erbij maakt het feest compleet, oh ja, voor de meid van 10 nog een vishengeltje gekocht omdat er viswater is.
Kortom geen megapark maar een leuke camping voor een dreumes.

Camping heet de moesberg.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Lucas
Berichten: 965
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 17:39

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Lucas » wo 20 mei 2020 14:39

RE.gif
Ik zie dit forum toch een beetje als een soort huiskamer waarin iemand een vraag stelt. Als in onze huiskamer de vraag zou worden gesteld wat specifiek een leuke camping is om met een dreumes naartoe te gaan, zou de verbaasde wedervraag gesteld worden "wat heeft een kind op die leeftijd nou eigenlijk nodig?" met als conclusie dat zowat iedere camping een optie is. Volgens mij is dat ongeveer wat hier is gebeurd.

Dat discussies hier soms inderdaad een totaal andere wending nemen dan de insteek van de TS moge zo zijn en dat kan storend zijn. Maar om nou te zeggen, als een vraag wordt gesteld mag je alleen daarop antwoord geven en verder niks, vind ik toch wel een beetje te beperkt. Het is een forum, geen helpdesk.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Micky » wo 20 mei 2020 16:18

RE.gif

Het is een forum voor info en vermaak, een groot buffet, je eet waar je zin in hebt en laat staan wat je niet wilt.
Een grote groep mensen op 1 forum vergt gewoon wat flexibiliteit van de leden, het is hier keurig in balans als je dit vergelijkt met andere groepen op internet.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door PD » wo 20 mei 2020 16:20

En dan is het in dit draadje nog 100% on-topic knipoog.gif awhoea.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Micky » wo 20 mei 2020 16:22

RE.gif

Ook dat nog idd mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

mris
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 17 mei 2020 15:28

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door mris » wo 20 mei 2020 21:36

Haha bedankt allemaal voor jullie reactie! knipoog.gif
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraag.

Ik weet uiteraard wel dat een dreumes niet veel nodig heeft. Ik bedoelde eigenlijk dat ik op zoek ben naar een levendige camping, omdat wij dat zélf heel leuk vinden. Wij willen 'iets te kijken' hebben, net als op het terras zeg maar.
Na een aantal keer al op een rustige camping te hebben gestaan (met/zonder baby), willen we dat niet weer omdat we dat saai vinden. Sommige mensen gaan voor hun rust op vakantie.. wij zoeken net wat anders.
Echter zijn sommige dingen toch wel handig om rekening mee te houden met dreumes die we tegenwoordig hebben (geen open water, handig toiletgebouw, zulke dingen). En een peuterbadje waar we met hem in kunnen is natuurlijk ook leuk als het warm is. Daarnaast is het ook fijn als er een aantal dingen in de buurt zijn waar we naartoe kunnen (dierentuin, ..., etc.).

Wij zijn eigenlijk Italië-kampeerders, 1 keer in Frankrijk gestaan. Als kind stond ik met mijn ouders altijd in Nederland op de camping en ik heb me altijd prima vermaakt. Zelfs ooit gekampeerd in eigen dorp.. maakt allemaal niet uit als kind.
Maar mijn man en ik willen zélf vooral gewoon meer. Het liefst in het buitenland, maar dat wordt 'm dit jaar niet. Daarom dus in Nederland, in een leuke omgeving, voor toch dat vakantiegevoel. En de gezelligheid en bedrijvigheid om ons heen, maar ook praktisch voor ons kind.

Ik ga jullie tips eens opzoeken! Bedankt!

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Cara-Fan » wo 20 mei 2020 21:50

RE.gif

Succes thumbup.gif

Herman&Saskia
Berichten: 482
Lid geworden op: di 15 okt 2019 09:46

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Herman&Saskia » do 21 mei 2020 07:31

RE.gif RE.gif dus eigenlijk had je het topic “Leuke camping voor ouders van dreumes” moeten noemen mrgreen.gif

Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Knaus440 » do 21 mei 2020 09:59

Ja mrgreen.gif
Herkenbaar hoor, met onze dreumessen zochten we ook plekken waar wij als ouders ons thuis voelden.
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Trina » do 21 mei 2020 12:12

Op het moment dat iemand riep dat er off-topic werd gerageerd, ging dit draadje off-topic. scratch.gif knipoog.gif
Maar gelukkig heeft TS er voor gezorgd dat we nu toch weer on-topic zijn. blij.gif

Tips voor camping met dreumes.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Niels83 » do 21 mei 2020 16:22

wat zijn dan precies je wensen? wil je in de avond naar het cafe willen of om 21.00 rust. wil je veel animatie of juist niet, binnen zwembad of buiten of niets?

vorige jaar op een camping gestaan waar het rumeur vnl bestond uit de vaste gasten die over elkaar roddelde en gezellig deden tijdens de Andre Hazes kroeg/disco. Maar ook edn camping waar overdag de kinderen werden vermaakt in de speeltuintjes, het zwembad en in de avond de volwassenen die elkaar bij het speeltuintje hadden ontmoet bij elkaar kwamen.

Gebruikersavatar
Pgranddaddy
Berichten: 41
Lid geworden op: za 15 okt 2016 19:39

Re: Leuke camping voor dreumes

Bericht door Pgranddaddy » do 21 mei 2020 17:08

hoi wij zijn, oma en opa, een paar keer op een boerderij camping geweest in Haler, de stroaterhof, veel jonge gezinnen met kleine kinderen, geen bar geen restaurant maar goed sanitair en de prijzen vallen reuze mee en ze hebben een website

Fendt 540 TG & Chevrolet 5.7 Explorer

Onze hobby is een Fendt zwaaien.gif

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”