Herfstvakantie in midden nederland

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Herfstvakantie in midden nederland

Bericht door Eefje » ma 14 okt 2019 16:30

hallo allen,

zoals het weer ernaar uitziet gaan we misschien volgende week toch nog een weekje kamperen met de herfstvakantie [aschrik.gif] awhoea.gif
wij slapen in de eriba touring en de kids in een tentje. dus we hopen op droog weer....

we hadden de caravan net helemaal leeggehaald omdat hij na volgende week in Pijnacker bij de 'garage' gemaakt gaat worden (er zit ergens een lekkage, we zagen vochtplekken) en daar gaan ze mee aan de slag) dus we gaan kijken of we er minder in terug kunnen doen ihkv minimaliseren mrgreen.gif

maar goed, nu zijn we op zoek naar een camping voor volgende week. de kids (J) zijn 10 en bijna 14, een zwembad zou leuk zijn (of in de buurt), maar bos is in de herfst natuurlijk altijd heerlijk! we zaten te denken aan midden nederland, iig ca een uur rijden vanaf den haag, zodat ik zaterdag op en neer kan rijden want dan heb ik spoeddienst.

hebben jullie nog aanraders? ik dacht aan de regio vlak achter utrecht, bv utrechtse heuvelrug oid, zeist etc....

fijn is als het sanitair een beetje oke en verwarmd is whistle.gif

alvast bedankt!
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Herfstvakantie in midden nederland

Bericht door PD » ma 14 okt 2019 18:23

Landal campings Coldenhove en Rabbit Hill zijn aanraders met kinderen.

Prima faciliteiten en verwarmd sanitair.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Carnavalswiertz
Berichten: 1733
Lid geworden op: zo 22 nov 2015 12:19

Re: Herfstvakantie in midden nederland

Bericht door Carnavalswiertz » ma 14 okt 2019 19:33

Out of the Box: Camping Gulpenberg in Gulpen (ok ik weet ik ben er 1000 * geweest). Prachtig heuvellandschap. Indien nodig in circa 2 uur in Den Haag (ok iets langer dan normaal, maar soit “zou ik zeggen”). Prachtige camping met mooie plekken, kleine campwinkel, goed restaurant (zo men wil) en “gratis” entree tot het prachtige subtropische binnenzwembad in Gulpen, dat desnoods te voet bereikbaar is.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volvo V60 PHEV diesel met 283 pk/640 Nm / LMC 522K met ATC / Thule 6200 Omnistar / Truma XT mover

Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Re: Herfstvakantie in midden nederland

Bericht door Eefje » ma 14 okt 2019 19:50

bedankt voor jullie tips! klinken goed!
net samen gesproken over vrije dagen en de toetsweek erna van de oudste.....
we zijn er nog niet uit, mss gaan wel wel een stedentripje doen [aschrik.gif] en een hotelletje voor 2 nachten mrgreen.gif

pff we denken nog even na, maar ben blij met de tips, ook voor een evt andere week kus.gif
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”