Zojuist gedaan, hopelijk draagt het iets bij voor anderen. Dank!Daphne schreef:Even een berichtje naar de mannen van Caravantrekker en het wordt aangepast. Zij zijn afhankelijk van informatie van derden.
Helemaal mee eens maar maximaal treingewicht staat er dan weer niet op. Maximaal trekgewicht wel maar dan lees ik ook dat dan bijvoorbeeld de auto niet maximaal beladen mag worden om onder het maximale treingewicht te blijven. Dat is weer ongunstig als je bij een lichtere auto meer stabiliteit wilt door de gewicht naar de trekkende auto te verplaatsen.eurotrotter schreef: Verder stelt Piet de kampeerder dat het getal dat op je kentekenbewijs staat of instructie boekje niet altijd leidend is;ik kan je verzekeren dat de getallen op het kentekenbewijs altijd leidend zijn voor de controlerende instanties in binnen en buitenland.
Eerste zou MTM van de auto moeten zijn en tweede maximale treingewicht. Ik ga er even vanuit dat de auto meer mag trekken dan 1200KG dus dan valt is dit inderdaad zo'n onduidelijk geval. Wat gebeurd er als je 1400KG erachter hangt en aanspraak op de verzekering is nodig?deusjevo schreef: Op mijn "stalen" plaatje staan wel meer dan 2 getallen, de maximale aslasten voor voor- en achteras staan er namelijk ook op.