aanvullingsblad kentekenbewijs

Wanneer E achter B?
Volvodriver

Bericht door Volvodriver » vr 30 jun 2006 20:32

dj schreef:Sommige landen is de nl sticker verplicht. Koop er nu een voor een paar euro. Leg hem desnoods in je auto Zodat je hem op kunt plakken als het nodig ,maar loop geen onodig risico voor die paar euro.
Dit geldt dus alleen voor niet EU landen zoals bijvoorbeeld Zwitserland en Kroatië.
Voor alle EU landen hoef je geen sticker meer te plakken als je auto en/of caravan een eigen kenteken heeft met de gele GAIK platen. Ik ben in Frankrijk bij een routinecontrole dus niet aangehouden! En ik zit minimaal 2 x per jaar in Frankrijk.
Oldtimer caravans met de blauwe platen moeten wel een NL sticker hebben.
Dit geldt trouwens ook voor klassiekers met de oude blauwe platen.

DJ

Bericht door DJ » vr 30 jun 2006 21:28

Volvodriver schreef:
dj schreef:Sommige landen is de nl sticker verplicht. Koop er nu een voor een paar euro. Leg hem desnoods in je auto Zodat je hem op kunt plakken als het nodig ,maar loop geen onodig risico voor die paar euro.
Dit geldt dus alleen voor niet EU landen zoals bijvoorbeeld Zwitserland en Kroatië.
Voor alle EU landen hoef je geen sticker meer te plakken als je auto en/of caravan een eigen kenteken heeft met de gele GAIK platen. Ik ben in Frankrijk bij een routinecontrole dus niet aangehouden! En ik zit minimaal 2 x per jaar in Frankrijk.
Oldtimer caravans met de blauwe platen moeten wel een NL sticker hebben.
Dit geldt trouwens ook voor klassiekers met de oude blauwe platen.
een gewaarschuwd man telt voor 2

P@TJE

Bericht door P@TJE » vr 30 jun 2006 21:33

zo is het maar net :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Rijbewijs”