Versteviging tpv plaatwerk dissel van neuswiel
Versteviging tpv plaatwerk dissel van neuswiel
We hebben al eens de stang met neuswiel vervangen. De caravan is van 2000. Maar deze stang ging steeds meer schuin staan. Het bleek dat het gat in de dissel uitgelubberd was (ovaal). Dit is nu simpel verholpen door er een metalen ring op te lassen en het steunwiel staat nu weer loodrecht. Het plaatwerk tpv gat was nogal dun dus ook zwak maar is nu goed verstevigd.
knaus blueline 450TF (bj 2000, 1300 kg beladen), met Ford
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.
s-max 2.0 tdci. S edition diesel 163 pk (bj2013) automaat
Fantastische caravantrekker.
En vrouw, kind en hond.
Re: Versteviging tpv plaatwerk dissel van neuswiel
Foto ????
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Versteviging tpv plaatwerk dissel van neuswiel
Heel herkenbaar..
Komt vaker voor bij de aan 1 zijkant van de triangel geschroefde klemmen.
Meestal door een iets losgelopen bout verbinding.
Wat ook gebeurt, is dat de gehele balk torst.
Dan staat de neuswielstang wat scheef in de dwars richting.
Komt vaker voor bij de aan 1 zijkant van de triangel geschroefde klemmen.
Meestal door een iets losgelopen bout verbinding.
Wat ook gebeurt, is dat de gehele balk torst.
Dan staat de neuswielstang wat scheef in de dwars richting.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.