Keukentje repareren

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
blefke
Berichten: 4592
Lid geworden op: zo 14 aug 2011 13:15

Re: Keukentje repareren

Bericht door blefke » di 11 aug 2020 23:00

RE.gif RE.gif
Wow een heel verhaal voor iets wat waarschijnlijk redelijk simpel op te lossen is... thumbup.gif

@TS,
Ik zou eens kijken of ter hoogte van de keuken aan de buitenkant v.d. caravan een sierlijst zit..
Zo ja dan zou ik zo wie zo van de buitenkant door de sierlijst 1 of meerdere schroeven in de keukenkast schroeven.
Grote kans dat de wand weer recht staat en het keukenblok ook weer tegen de binnenwand wordt getrokken.

Dan zoals ik eerder schreef een laat tegen de binnenwand lijmen en schroeven.
niks geen bruislijm, gewoon een goede lijm, paar schroefje er bij en dat komt nooit meer los.
Dan de kast vastzetten.

Blefke

Linders
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 10 aug 2020 11:21

Re: Keukentje repareren

Bericht door Linders » wo 12 aug 2020 12:47

Ik dacht ik kijk even of er nog reacties zijn ....
@ Allen hartstikke bedankt .
Ik ga hier nog even een beetje op onderzoek en zodra we thuis zijn ga ik er even verder mee .
Met deze reacties kom ik iig een hoop verder.
Bedankt

Gebruikersavatar
cahummel
Berichten: 136
Lid geworden op: di 26 mar 2019 14:36

Re: Keukentje repareren

Bericht door cahummel » wo 12 aug 2020 22:09

Wat misschien ook zou kunnen om de uitgelubberde gaten te overkomen is in het gat een rampamoer draaien, en dan het keukenblok vastschroeven met een boutje.
Dacia Logan MCV 0.9 TCE en Kip Kompakt 300

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38410
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Keukentje repareren

Bericht door Micky » do 13 aug 2020 15:05

Linders schreef:
wo 12 aug 2020 12:47
Ik dacht ik kijk even of er nog reacties zijn ....
@ Allen hartstikke bedankt .
Ik ga hier nog even een beetje op onderzoek en zodra we thuis zijn ga ik er even verder mee .
Met deze reacties kom ik iig een hoop verder.
Bedankt
Wil je update plaatsen als je gaat repareren? incl. foto's dat is zeer behulpzaam hier thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Linders
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 10 aug 2020 11:21

Re: Keukentje repareren

Bericht door Linders » zo 23 aug 2020 11:36

RE.gif
Ga ik zeker doen (gaat wel even duren ben ik bang voor )
Maar als het zover is dan plaats ik het hier

Allen bedankt
Mvg Peter

Linders
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 10 aug 2020 11:21

Re: Keukentje repareren

Bericht door Linders » zo 23 aug 2020 11:42

Toch nog even alle reacties terug gelezen en weer eens wezen kijken in de caravan . Tot mijn verbazing zag ik bijna geen kier meer . Dus waarschijnlijk is het toch de hitte geweest .
janvijn schreef:
di 11 aug 2020 21:04
Echt de meest voor de hand liggende oorzaak is de temperatuur van de wand waardoor deze gaat bollen. Lees het bericht van “Linders” hij/zij staat nu in Italie waar het behoorlijk heet zal zijn. Dan mogelijk ook nog de betreffende wand in de middagzon en daar kan deze wand waarschijnlijk niet tegen.
Het is een algemeen bekend verschijnsel dat temperatuur invloed heeft op een sandwichplaat.
En nee mijn verhaal gaat over een Sprite caravan, maar dat maakt niet veel uit, Ab schrijft dat je deze plaatjes niet veel tegenkomt in de sandwich constructie, nou ik zou je willen zeggen dat dit bijna de enige manier is om meubels aan de wand te bevestigen, en deze plaatjes kom je meer wel tegen dan zonder, in alle duitse en ook engelse caravans worden deze toegepast.
Met vriendelijke groet
Jan Vijn

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”