gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Over klussen, reparatie en onderhoud van gas en alles wat daar bij hoort
Plaats reactie
knausjekneusje
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 aug 2020 09:28

gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door knausjekneusje » ma 31 aug 2020 18:29

Beste frorumleden.


Ik ben nieuw dus weet niet in welke categorie dit valt. Ik heb een kleine knaus sudwind gekocht, helaas heeft de vorige eigenaar alles weggebroken zoals de gaskachel slangen buizen etc etc.Maar ook bij fornuis.
Ook de ijs/koelkast ontbreekt.
Aangezien wei vlakbei de duitse grens wonen en bij belgie waar je in bosrijk gebied vertoeft is verwarming noodzakelijk. en de kleintjes zijn ook nog te klein om geen ijskast te hebben. Het gasstel vind ik het minst belangrijk die kun je eventueel porteble kopen.

Wie weet waar ik voor kleine prijskachel vind of wat voor mogelijkheden zijn er zonder koolmonixide.
afm 48 br 57 hoog 57 diep

koelkast liefst origineel hoeft geen nieuwe te zijn maar wel netjes met vrievakje. Liefst 12 v - 220 v - gas.

wie ow wie heeft iets bv sloopcaravan carnaval of festivalcaravan niet de hoofdprijs ben al eigenlijk te veel over budget.
Eventueel een richtprijs zoals die nu is voor verkoop.
Caravan geheel fris en fruitig gepoetst gordijnen en kussens zijn weer in nieuwstaat door even te zijn opgefrist,en gecleanerd ziet er heel goed uit voor dr .
leeftijd.

Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 3508
Lid geworden op: za 2 aug 2014 21:09

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door Paul » ma 31 aug 2020 19:40

Ik kan je helaas niet helpen maar vraag me wel af waarom je in godsnaam deze caravan gekocht hebt waar werkelijk niets meer inzit terwijl je deze zaken wel noodzakelijk vindt ?
Daarnaast geef je in je voorstel topic ook nog eens aan dat hij eigenlijk een halve meter te klein is

Had je niet beter een andere caravan kunnen kopen die WEL aan je eisen voldoet ?

BMW 540i X-Drive M-Sport touring (2018) -> Fendt Diamant 560SF (2022)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door Micky » ma 31 aug 2020 19:54

Dit wordt een hele prijzige grap om dit een beetje voor elkaar te krijgen ben ik bang, een dergelijke koelkast kost gebruikt al snel 3-400 euro dan moet je inbouwen en hopen dat hij werkt
Kachel hetzelfde, wellicht kun je er bij een sloop 1 vinden, maar dan moet je hem nog veilig inbouwen.
Je zou een losse koelbox kunnen kopen, maar die moet je dan in de tent zetten als je een tent hebt.


Op www.marktplaats.nl kun je wel veel vinden gebruikt thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door Niels83 » ma 31 aug 2020 20:09

koelkast kast kan ws zo van marktplaays af. volgens mij was de elektrlux jaren lang in de meeste caravans. nadeel meestal zat daar een paneel opgeplakt die bij de caravan hoort. als dat niet belangrijk is meet je de breedte op en koop je een mini koelkast bij o te W kosten die iets van 150 euro.

zelf heb ik er voor gekozen om een compressie koelbox te kopen voor in de voortent. koelt altijd goed en staat lekker centraal geen vieze voeten in de caravan. ander voordeel is dat dit gewicht in de auto kan.

kachel is denk ik lastiger, en hangt ook af van de stroomvoorziening op de camping. je kunt prima verwarmen met een elektrische kachel ook al voor een paar tientjes in dd bouwmarkt te koop. kun je echter niet inbouwen en kun als je per verbruikte watt betaald wordt het een prijzige vakantie.

een truma inbouwen is ook te doen, maar als alles weg is, zul je dus alles moeten aanleggen. ben je handig geen probleem. ben je niet handig dan kan het je veel geld kosten

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door deusjevo » ma 31 aug 2020 20:21

Alles is mogelijk maar als je nu al het einde van je budget in zicht hebt vraag ik mij af of het verstandig is hiermee door te gaan.
De onderdelen die je vraagt zijn wel te krijgen maar best prijzig, zelfs tweedehands en dan moeten ze ook nog op een goede en veilige manier gemonteerd worden.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door Jan van Vijven » ma 31 aug 2020 21:53

Ik denk dat je voor de kosten die nodig zijn om deze caravan kompleet te maken ook een kant en klare caravan kunt kopen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door dieseltijger » di 1 sep 2020 00:30

Kijk op marktplaats;
- kachel inclusief afvoer en ringverwarmingsbuizen en uitstroomopeningen: 60,-
- aanrechtblad inclusief kookplaat en spoelbak: 100,-
- Absorbtiekoelkast: 175,-

Vergeet de transportkosten niet, evenals kosten voor leidingen, klemmen, afvoerbuizen, enz Enz. Ik zou een soort bestek maken - anders blijf je aan het heen-en weer rijden.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
MarcoC
Berichten: 4722
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:35
Locatie: Deventer

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door MarcoC » di 1 sep 2020 01:04

Informeer anders eens bij ww-trading, die heeft veel gebruikte onderdelen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 5.1 Plus met Tapatalk

Dethleffs 720 SK Camper Lyfestyle - Audi Q7 3.0 TDI Quattro

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5737
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: gaskachel en alle andere gas en electra ontbreken.

Bericht door Morgoth » ma 7 sep 2020 09:30

Ik heb een oude caravan staan die geheel compleet is met koelkast, gasfornuis, en kachel. Die mag je gratis ophalen. Ik ben alleen bang dat ik niet in de buurt van België woon.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Plaats reactie

Terug naar “Gas”