koelkast koeling met ventilatoren

Over klussen, reparatie en onderhoud van elektra en alles wat daar bij hoort.
maxbuster21
Berichten: 9
Lid geworden op: do 25 jun 2020 22:18

koelkast koeling met ventilatoren

Bericht door maxbuster21 » di 27 apr 2021 16:56

Beste caravaners!

na een lange tijd niet meer op het forum geweest te zijn dacht ik laat ik maar weer eens iets van me horen.
De meeste zullen me kennen van dit subform: viewtopic.php?f=76&t=41416

nu een paar maanden later heb ik dit netjes uitgewerkt, en heb ik hier het eerste / simpelste prototype:

ik heb dit product zo gemaakt dat iedereen het aan kan sluiten, en iedereen er eventueel later nog altijd een warmte schakelaar tussen kan zetten,
ook komt er een variant aan waar dit ingebouwd zit, ook kun je dit naderhand met dit systeem nog makkelijk inbouwen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zouden foto's het niet doen of te klein zijn, als u er op klikt dan openen ze in een ander venster vergroot. blij.gif

het hele zooitje werkt op 12 VDC, ook zijn de ventilatoren erg stil. weet je uit ervaring dat het vaak toch nog te luid is voor een goeie nachtrust?
Laat het dan even weten! dan kunnen we nog altijd een regelbare ventilator erbij doen om het volume savonds minder te maken.
ook kunt u er eventueel voor kiezen om alle elektronica in een klein plastic kastje te laten monteren (die u eventueel in een keuken kastje naast de koelkast kunt monteren) zou u dit willen.

iemand die interesse zou hebben of een vraag kan mij een pm sturen en dan komen we er samen wel uit.

ook kan hier iemand misschien wel wat uithalen voor zijn eigen caravan

met vriendelijke groet,
Max

Plaats reactie

Terug naar “Elektra”