Elektra verbruik vraag.

Over klussen, reparatie en onderhoud van elektra en alles wat daar bij hoort.
Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 761
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Elektra verbruik vraag.

Bericht door HenkR » vr 24 jul 2020 00:08

Ben eigenlijk niet voor het los stroomverbruik betalen en heb liever een all in prijs.
Andersom stonden we verleden week in Nederland op een camping met 3Kw in de prijs en daarna 0,25 per extra Kw. Nu weet ik dat mijn caravan als ik niets gek doe al minimaal 4Kw per dag gebruikt (vooral koelkast, omvormer en gewone verlichting in de caravan). Berekening meenemen in de prijs en bij deze camping bleef het nog steeds redelijk.
Mijn metertje en dat van de camping waren na 2 weken hooguit 1Kw wellicht ook afronding verschillend.
De campingbaas gaf aan dat mensen vergeten wat het opladen van elektrische fietsen vergt en inderdaad heb er eens opgelet, maar ook dat tikt aardig aan.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Herman&Saskia
Berichten: 482
Lid geworden op: di 15 okt 2019 09:46

Re: Elektra verbruik vraag.

Bericht door Herman&Saskia » vr 24 jul 2020 06:33

RE.gif RE.gif & RE.gif
Zou kunnen dat het in Frankrijk niet zo is. In Nederland en Duitsland heb ik er inmiddels meer met aparte afrekening gehad dan met stroom inclusief.

De electrische fietsen inderdaad ja...als je alles bij elkaar optelt.
Ik heb er ook geen moeite mee apart stroom te betalen, houdt je kritisch. Maar ik heb dan ook geen grote stroomverbruikers mee (behalve absorbtie koelkastje).

Plaats reactie

Terug naar “Elektra”