Ik heb vorig najaar een oude Burstner City 450 TN gekocht (uit 1990) voor een prikje wetende dat er nog wel wat opknapwerk aan was. Dat heeft de verkoper ook gemeld; de caravan was van zijn overleden opa (natuurlijk, en als ik dat niet geloofde zou hij mij wel iets anders wijsmaken). Rijtechnisch was de caravan in orde en hij is dan ook probleemloos door de keuring geraakt. De verkoper zei wel dat het 12 V systeem niet werkte. Veel is ondertussen al weer in orde gebracht en vandaag heb ik de elektriciteit eens nagelopen en het 220 V systeem werkt zoals het hoort. Maar, ofwel zoek ik niet goed, ofwel zit er geen 220 V naar 12 V omvormer meer in

De 'hoofdschakelaar' zit in de kleerkast; ik heb ook nog een verdeeldoos in één van de kastjes aan de voorzijde bovenaan en eentje in het keukenkastje. Nergens vind ik echter een omvormer.
Vooraleer ik er eentje koop (de moeilijkheid zal zijn om de juiste te kiezen, want er is veel aanbod) en aansluit, wil ik toch eens polsen of iemand mij kan tippen waar ik moet zoeken. Veel verborgen hoekjes en kantjes zijn er natuurlijk niet, dus vermoed ik dat hij wel degelijk weg is.
Mvg, Alex