Nog niet gekeken naar de gegevens.
-Maar eerst; wat staat er voor gewicht op jouw typeplaatje op de trekhaak bij de noemer achter S.......
Vanmorgen nog even het net doorgeworsteld opzoek naar de Spec's
ArnoM schreef: ↑do 28 jan 2021 07:54
Er zijn al meer reacties van mensen met ervaring met deze auto die aangeven dat het totaal geen probleem is.
Daar moet TS dus maar van uitgaan.
Waar ik eerder mijn vraagtekens bij zou zetten is de gedachte om met 2 volwassenen en 2 Kids op vakantie te gaan en dan genoeg denken te hebben aan 130 kg bijladen in je caravan.
TS geeft aan dat de caravan 1270 kg leeg is en dat hij hem verwacht te laden tot 1400 kg.
Dit is niet realistisch.
TS mag blij zijn als hij niet over de 1500 kg heen gaat.
Lezende dat ze een slechte rug hebben en dus ook wel een mover zullen onderbouwen.
Dat attest is een Belgisch keuringsbewijs geloof ik?StefanG schreef: ↑di 26 jan 2021 21:33Je hebt gelijk. Ik moet hem eens op een weegbrug zetten om uit te testen. Ik heb verleden jaar onze inboedel (tassen borden, tafel...) al gewogen gehad en volgens het gelijkvormigheidsattest weegt het 1270kg leeg. De mover en batterij, durf ik nu niet zeggen of dat inbegrepen is. Nochtans hebben we hem zo besteld gehad.
Ik rij altijd in de Eco- stand, gaat prima!StefanG schreef:Aan de Rav4 hybride AWD rijders.
Welke Rijmodus gebruiken jullie als jullie een caravan trekken?
ECO, Normal of Sport.
Vb op vlakke stukken, hellingen enz...
Helaas heeft de RAV4 geen flippers. Ik heb het afgelopen jaar meerdere malen getest om af en toe zelf te schakelen, maar het heeft nauwelijks zin, de electronica van de automaat doet het uitstekend.erichendri schreef: ↑wo 12 mei 2021 00:07Gewoon in drive zetten, laat de auto het denkwerk doen.
In bergachtig terrein kan het soms helpen om hem in handmode te zetten en schakelen met de flippers.
Eric