Is dat systeem te vergelijken met acc?
Die kun je toch instellen op verschillende afstanden?
Is dat systeem te vergelijken met acc?
Onze Toyota Verso 1.8 mag ook niet meer dan 1300 kg trekken, toch heb ik als wij in Nederland kamperen altijd de Eclectische fietsen achterop, geen probleem, Goed beladen en op de kogeldruk letten, dan kan het haast niet mis gaan.Morgoth schreef: ↑ma 14 jun 2021 10:05
Mijn auto is ook voorzien van dit systeem. Ook ik vind dat hij veel te vroeg van het gas gaat bij het zien van voorliggers. Blijkbaar hebben dit soort systemen nog erg veel moeite om het snelheidsverschil in te schatten. Maar door dit soort systemen ga je inderdaad vroeger naar de linker baan dan echt noodzakelijk. Tamelijk irritant.
Ontopic:
De auto in het filmpje is maar klein. Zo'n IX20 mag maar 1300kg trekken. Geen idee wat deze caravan mag wegen maar veel speling zullen ze niet hebben. Dit kan onmogelijk lekker rijden.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat fietsen achterop best kunnen als je weet waar je mee bezig bent. Mijn combi is super stabiel met de fietsen achterop. Ik rij er in Duitsland gewoon 110 gps kmh mee. Maar goed, de auto weegt beladen dan ook 2x meer dan de caravan.
Grotendeels wel en hij staat op de kortste afstandJanPunne schreef:Is dat systeem te vergelijken met acc?
Die kun je toch instellen op verschillende afstanden?
Uit testen is gebleken dat een caravan ca 20% aan stabiliteit verliest met fietsen achterop en gelijk blijvende kogeldruk.Wim Verso schreef: ↑ma 14 jun 2021 19:27Onze Toyota Verso 1.8 mag ook niet meer dan 1300 kg trekken, toch heb ik als wij in Nederland kamperen altijd de Eclectische fietsen achterop, geen probleem, Goed beladen en op de kogeldruk letten, dan kan het haast niet mis gaan.Morgoth schreef: ↑ma 14 jun 2021 10:05
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat fietsen achterop best kunnen als je weet waar je mee bezig bent. Mijn combi is super stabiel met de fietsen achterop. Ik rij er in Duitsland gewoon 110 gps kmh mee. Maar goed, de auto weegt beladen dan ook 2x meer dan de caravan.
Dus alles meer doet je afhaken
Bij Hoevelaken linksaf Wim..
Ligt er toch echt aan vanwaar je vertrektJanPunne schreef:
De A1 gaat niet naar Anna Paulowna.
Nee, als je bij Hoevelaken bent moet je nog iets verder rechtdoor (richting Amsterdam), maar linksaf over Utrecht kan ook
Ik zit inderdaad zelf in de auto en niet in de caravan