Stutzlast (kogeldruk)

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Stutzlast (kogeldruk)

Bericht door eurotrotter » do 8 okt 2020 18:01

Micky schreef:
do 8 okt 2020 16:08
Abve schreef:
do 8 okt 2020 14:39
Sorry Micky.
In Nederland leg je het m.i. heel goed uit en dit geldt ook voor de andere EU-landen.
Je leest mijn post anders dan ik bedoelde, ik bedoelde, dat je het in Nederland niet hoeft uit te leggen omdat bij controles hier al sinds jaar en dag niet naar de kogeldruk gekeken wordt, als directe reactie op dit:
henkth schreef:
wo 7 okt 2020 15:25
Hoe leg je dat uit als je staande wordt gehouden? weenie.gif
thumbup.gif
Als je t niet vertrouwd ga je naar de site die ik al eerder gaf:

https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2012/1230/oj

Dit is de site van de EU waarin je alle wetten kunt vinden;
Op deze site kun je deze regel in alle talen van de EU downloaden op pdf of hdml.
Druk de relevante regel ( art 2.7) af ( in de talen van de landen waar je doorheen reist)en steek die in een mapje
Als je t niet met de controleer eens bent smeer je deze regel onder zijn neus en laat hem zn baas bellen.
Wil hij dan nog niet laat je een P.V (Proces Verbaal) opmaken,en beroep je je op deze eregel( EU 1230/2012)je zult dan waarschijnlijk een borgstelling moeten betalen,maar je rechtsbijstand kan hier iets mee.
Laat er wel bij opmerken dat je je geld graag,met rente,4 %,( dat krijg je bij de Jumbo ook bij koopzegels mrgreen.gif )

Zou je je toch laten verleiden tot het betalen van een bekeuring ( een verwarnung in Duitsland) ga je akkoord en ben je je geld kwijt.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Plaats reactie

Terug naar “Kogeldruk, Trekhaak, Belading, Koppeling, Oplooprem, Stabilisator”