data bundels in NL

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

data bundels in NL

Bericht door Niels83 » di 14 jul 2020 17:01

Hallo
volgende week start de NBA weer, vanuut quarantaine in Disneyland. De stoornis die veel mensen hier hebben met de F1 heb ik met de NBA.

Ik moet ziggo sport in een aparte bundel kopen en die wil ik nu alleen aanzetten als ik er op vakantie ook naar kan kijken.

Bij Kpn de vraag uitgezet of het ook via de app of website kan, eerder nooit inlogcodes gehad, ook niet gevraagd.

maar dan de data, op de camping is alleen wifi bij de horeca. Dus nu mijn vraag kun je ook data kaarten kopen zonder abonnement dus eenmalig veel data. bij de grote partijen is het best aan de prijs eigenlijk.

en dan nog een device waar het in kan, want mijn chinese tablet pakt veel netwerken niet.

Gebruikersavatar
Avontuur
Berichten: 1192
Lid geworden op: di 5 mei 2020 19:47
Locatie: Amsterdam

data bundels in NL

Bericht door Avontuur » di 14 jul 2020 17:09

Ja dat kan, wij gebruiken in de VS altijd een GlocalMe. Daar koop je gewoon een databundel, en maakt gebruik van
alle providers, zo hebben we altijd contact met ons bedrijf tijdens reizen.

De GlocalMe heeft databundels wereldwijd!
Ik heb eventueel een GlocalMe U2 voor je te leen een account aanmaken en dat is het.

Afbeelding

Zoiets zou “een” oplossing kunnen zijn?!
A travel adventure has no substitute.

RogerS
Berichten: 1036
Lid geworden op: zo 1 aug 2010 21:02

Re: data bundels in NL

Bericht door RogerS » di 14 jul 2020 19:47

Volgens mij is Niels83 op zoek naar een oplossing voor in Nederland...
Caravanloos. :(

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: data bundels in NL

Bericht door ArnoM » di 14 jul 2020 20:10

@ Niels83.
Als je bij Ziggo in het buitenland wilt kijken kun je alle zenders die je thuis hebt bekijken op een mobiel toestel of laptop.
Zelfs de programma's die thuis zijn of worden opgenomen in de cloud kun je bekijken.

PS, nu ik het nog eens lees denk ik te begrijpen dat het Ziggo pakket een onderdeel is van je KPN abo ?
Laatst gewijzigd door ArnoM op di 14 jul 2020 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

Coen70
Berichten: 43
Lid geworden op: di 25 mar 2014 10:24

Re: data bundels in NL

Bericht door Coen70 » di 14 jul 2020 20:44

Je kunt gewoon een maandabonnement afsluiten met onbeperkte data bij verschillende providers. Ideaal als je op een camping staat met slechte wifi. De sim kaart kun je dan in een Mifi router stoppen. Die ontvangt het 4G signaal en zend het uit via wifi. Daarmee kun je dan de verbinding delen en meerdere apparaten gebruiken. Let er wel dat de mifirouter 4G aankan.
Ziggo sport kijken via KPN app of ziggo app: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-1 ... ken-491742
Ford Galaxy 1.6 Ecoboost met Burstner Belcanto 490TK en Kampa Club air 390 all-season voortent

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: data bundels in NL

Bericht door Niels83 » wo 15 jul 2020 19:19

de prijzen liegen er alleen niet om voor dat.
tv kijken kost zo'n 600mb per uur een wedstrijd duurt ca 2,5 uur. dan ga je richting de 2gb per wedstrijd. met 70 euro voor 12gb is dat niet echt een optie.

een unlimited bij kpn kost me 47 euro, dat is inck aansluit kosten ed. ook nog niet waar ik blij van wordt.

Gebruikersavatar
Avontuur
Berichten: 1192
Lid geworden op: di 5 mei 2020 19:47
Locatie: Amsterdam

data bundels in NL

Bericht door Avontuur » do 16 jul 2020 10:55

RogerS schreef:Volgens mij is Niels83 op zoek naar een oplossing voor in Nederland...
De GlocalMe werkt in 140+ landen dus ook Nederland. Heeft contracten met alle providers in een land. Dus wanneer je iets zoekt op internet kan de GlocalMe verbinding hebben met T-Mobile, KPN enz jij als gebruiker merkt daar niets van.

Voor ons is dit om bereikbaar te zijn waar dan ook een heerlijk apparaat. Maar de kosten zijn niet de aller goedkoopste maar je hebt “altijd” verbinding. De enige keer dat we een paar dagen geen contact hadden was in het Sequoia National Park! Voor de rest een fijn ding waar je met zijn 5en op kan.
A travel adventure has no substitute.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”