Digitaal TV kijken.

Plaats reactie
Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Digitaal TV kijken.

Bericht door Vino » wo 13 mei 2020 16:32

Heb een flex abonnement bij de aanbieder van tv kijken via een schotel.De aanbieder met de naam van het water tussen Nederland en Engeland, en dan digitaal.De eerste twee maanden zouden ingaan begin Maart.We waren een paar dagen op de camping in Zuid-Spanje, toen we te horen kregen dat we binnen een week allemaal van de camping af moesten i.v.b. met Corona.Camping ging dicht.Bij thuis komst enkele dagen later een mail gestuurd naar de aanbieder dat ik niet heb kunnen genieten van het flex abonnement en wat ik van hun zou kunnen verwachten.Vandaag belde de aanbieder,dat het hele flex abonnement verschoven is naar begin volgend jaar! kijk,dat is pas service met een hoofdletter. haphop.gif

Met vriendelijke groet,

Vino.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door dieseltijger » wo 13 mei 2020 16:53

Mag ook wel eens gezegd worden, want deze aanbieder is - zacht gezegd - vaak negatief in het nieuws.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door Hobby Linka » wo 13 mei 2020 17:08

RE.gif

Ik heb nog nooit problemen gehad met dat digitale kanaal.

In januari opgezegd omdat ik er zeker van ben dat ik er dit jaar helemaal geen gebruik van kan maken. en dan is 12 maanden betalen toch zonde van het geld.

Was geen probleem en netjes afgehandeld.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2759
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door Hans1954 » wo 13 mei 2020 18:22

Zelf ook nooit een enkele klacht gehad over Canal Digitaal. Al zo'n 30 jaar klant (dus ook bij de voorgangers) Wel raar dat er wel klachten over Canal Digitaal op het forum mogen verschijnen en niet over sjoemelende recreatiebedrijven. Als er aan een klacht 2 kanten zitten geldt dat niet minder voor CD.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Den Adriaan
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 20 sep 2017 18:55
Locatie: Urk

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door Den Adriaan » wo 13 mei 2020 18:40

17 jaar lid van die club.
Altijd voorkomend behandeld.
Nu een flex abonnement genomen.
Deze activeer ik vanavond.
Kijken of het goed gaat.
Vandaag voor 1,5 maanden de caravan neergezet.
We gaan ervan genieten

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door Hobby Linka » wo 13 mei 2020 19:24

RE.gif

Ik zie hier toch nergens een klacht over het kanaal.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
r.obbink
Berichten: 1130
Lid geworden op: wo 20 feb 2019 09:01
Locatie: dorp met het laagste punt van NL
Contacteer:

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door r.obbink » wo 13 mei 2020 19:26

Ik heb al 25jaar een abonnement bij CD.

Nog nooit problemen gehad..informeerden mij netjes toendertijd toen de SD kanalen er uit zouden gaan en de bijgaande (zwarte) smartcard niet meer zou werken. Ze hadden er direct een nieuwe oranje kaart bij gedaan zonder kosten omdat ik al zo lang lid was.

Storingen? Nooit gehad.

Voor het eerst nu vorige maand een volautomaat schotel op de hut laten zetten...ben erg benieuwd hoe dat werkt komende zomer.

Nee hoor, prima club thumbup.gif
Ford C-Max 1.6 ecoboost Ford Kuga 1.5 Vignale, Burstner Ventana 510 TS inclusief Reich 1.8 mover, Dorema Contea XL300 voortent, Garda de luxe uitbouw, Dometic Freshjet 1700 dakairco. Xsarius Apollo 85 cm volautomaat Autoskew schotel

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door dieseltijger » wo 13 mei 2020 19:36

Hobby Linka schreef:
wo 13 mei 2020 19:24
RE.gif

Ik zie hier toch nergens een klacht over het kanaal.
Zo zie je maar hoe je beeld kan vertekenen door fora. Bij het sat4all forum is de waardering over CD gemengd. Weer wat geleerd.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

kees1956
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 28 dec 2018 23:00

Re: Digitaal TV kijken.

Bericht door kees1956 » do 4 jun 2020 21:25

Prima provider Canal digitaal nooit problemen mee gehad nu een vakantieflex abonnement let op de activatie laten ingaan 1 dag voor gebruik anders heb je geen beeld. voor 75 euro heb je drie maanden tv op de camping en geen last van een wankelende wi-fi.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”