Installeren van de Sitecom WLX 2100

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door PD » vr 5 okt 2018 22:32

Hier ook weer gewoon perfecte wifi om te streamen. Verbinding met de Sitecom in de kledingkast naar de campingwifi en vervolgens op een pagina password en code invoeren. Wel € 5,- per dag hier in Zoutelande.
De Ziggo app op de iPad en streamen naar de TV via de Chromecast. Helemaal klaar voor de F1 mrgreen.gif

Afbeelding
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Ton37
Berichten: 159
Lid geworden op: vr 3 feb 2017 20:42

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Ton37 » wo 10 okt 2018 09:38

Tsja, ben net weer thuis. Heb het onderweg op een camping nog 1 keer 'met tegenzin' geprobeerd, maar dat lukte ook niet. Maar dat kon net zo goed aan mij liggen als aan de camping verbinding. denk ik dan maar?
Voordat ik hem als 'gadget nr.X' in de grote doos: 'digitale-spulletjes-ooit-gekocht-wat-moet-ik-er-nou-nog-mee' gooide, toch thuis nog even uitgeprobeerd,... en dat ging vlekkeloos (dank zij de kennis die ik met jullie hulp had opgedaan!) scratch.gif ???? Dus als we gezond mogen blijven, dan krijgt ie volgend voorjaar nog een kans, als ik even niets te doen heb op de camping … LOL knipoog.gif
Mvg. Ton

fendtjeplatin
Berichten: 590
Lid geworden op: do 4 jul 2013 18:23

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door fendtjeplatin » wo 10 okt 2018 20:01

ja men koopt iets en het werkt niet.

Als een laptop met windows 10 NA inloggen de mobiele hotspot van win 10 op zetten te simpel ?
Alle toestellen maken dan via hotspot laptop verbinding.

Dus laptop met camping , smartphone via laptop.

Is maar een idee hoor.
En ja de laptop dient aan te blijven staan.
Hyundai Santa Fe ( vigo) + old timer chateau 380 uit 1991.
Swift Burgundy mobilhome.

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door HenkR » do 11 okt 2018 18:37

Wil ik ook wel eens doen van de Laptop een hotspot maken met de Alfa 36N als antenne versterker. Hoeft niet specifiek met Windows10. Ook voor windows 7 bestaan er programma's. Nadeel is inderdaad dat de laptop dan aan moet blijven om op de andere devices ontvangst te hebben.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
Ton37
Berichten: 159
Lid geworden op: vr 3 feb 2017 20:42

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Ton37 » do 11 okt 2018 19:13

Natuurlijk, allemaal opties. Maar het probleem was dat ik gewoonweg geen connectie kon maken met de Camping Wifi om op internet te kunnen, wat ik ook probeerde. Dus dan houdt alles op (Nou.. alles? mrgreen.gif )
Van de campingeigenaar hoorde ik dat zijn broer in de IT zat en e.e.a. had aangelegd. Het zit er dus dik in dat een verbinding met een Repeater, zoals deze Sitecom, geen schijn van kans had. Dus gewoon 'betaalde' camping-wifi, aangelegd door een bekwame IT-er. Als men daar brood in ziet, zal dat wel navolging gaan krijgen. Dat is op zichzelf niet zo erg, als de kwaliteit van de verbindingen en daarbij behorende 'marktconforme' prijs maar 'rechtvaardig' is.
De campingprijs wordt o.a. bepaald door: zwembad, restaurant, veel faciliteiten, ligging enz. enz. Dus ook wel/geen wifi.
Blijft desondanks gewoon een keuze van de klant: of 4G of (Betaalde Wifi) of .... 'Ik laat de camping links liggen'.... of 'ik laat mijn digitaal speeltje ff met rust' knipoog.gif
Gr. Ton

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » vr 19 okt 2018 23:43

Na de vakantie hebben we de Sitecom thuis in gebruik genomen.
Nu zonder enige verklaarbare reden, krijg ik geen verbinding meer met mijn thuiswerk via de de Sitecom. Na de wizard te hebben aangeklikt en een netwerk gekozen, kom ik op de Wireless SsID code die ik moet invullen en als ik dan op Next klik en save en reload dan doet de Sitecom helemaal niks meer scratch.gif scratch.gif
Wie kent dit probleem en weet hier een oplossing voor? weenie.gif
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » za 20 okt 2018 09:33

RE.gif

Heeft iemand een idee of tip hoe ik bovenstaande probleem kan oplossen. weenie.gif
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op za 20 okt 2018 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig quoten verwijderd. Zie de spelregels m.b.t. quoten.
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Micky » za 20 okt 2018 10:51

RE.gif

heb je hem al een keer terug naar fabrieksinstellingen gezet?
dan gewoon opnieuw beginnen thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » za 20 okt 2018 11:13

Mariandel schreef:
vr 19 okt 2018 23:43
.....dan doet de Sitecom helemaal niks meer.....
Kun je dat wat gedetailleerder omschrijven?
Krijg je een foutmelding en zo ja, welke?
Welke ledjes branden op achterkant?
Controleer na de reload via het device waarmee je verbinding hebt/had met sitecom.ext met welk WiFi Access point je daarna verbinding hebt. Dat kan een ander bekend AP zijn omdat door een reload de Sitecom even uit de lucht is.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » za 20 okt 2018 13:59

Als ik eenmaal op het netwerk van de sitecom kom, dan kan ik met een andere ipad niet op het netwerk inloggen van de sitecom.
Dan geeft hij aan " onjuist wachtwooord" Ook heb ook meerdere malen al het netwerk "vergeten" op de 2e ipad om met een schone Ipad weer op de Sitecom te kunnen inloggen via de ext. pagina van de sitecom.
Dus maar elke keer op de resetknop met een tandenstoker, en dan ziet hij hem na verloop van tijd nog steeds niet. Ik weer dat hij uit de lucht gaat maar toch geen 10 minuten.
Je wordt er hopeloos van. Tot gisteren heeft hij het in huis prima gedaan en nu over en uit.
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door PD » zo 21 okt 2018 00:52

Geen idee wat je fout doet want ik heb er nog nooit naar hoeven zoeken... zojuist hier op de camping ook weer de F1 kwalificatie via de Sitecom gestreamd.

Voor ons nog steeds een probleemloos apparaat.

Misschien een harde reset en weer beginnen met de oorspronkelijke inloggegevens ?
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
evr66
Berichten: 1263
Lid geworden op: do 8 jan 2009 10:12

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door evr66 » zo 21 okt 2018 08:53

Wellicht gewoon blokkade op basis van Mac adres. De alfa heeft hier een setting voor om het Mac adres van een van de clients over te nemen. Wlx ken ik niet, maar beschikt hier ongetwijfeld ook over. Zoek in de menu's eens naar Mac adres cloning of spoofing. Kan wel zijn dat de voucher inmiddels geblokkeerd is, dan zul je een nieuwe moeten vragen/bietsen/kopen
Polar 590LB (2012) - Simpark - Alde - iTBS - MB E320 S211

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » zo 21 okt 2018 09:50

evr66 schreef:
zo 21 okt 2018 08:53
Wellicht gewoon blokkade op basis van Mac adres. De alfa heeft hier een setting voor om het Mac adres van een van de clients over te nemen. Wlx ken ik niet, maar beschikt hier ongetwijfeld ook over. Zoek in de menu's eens naar Mac adres cloning of spoofing. Kan wel zijn dat de voucher inmiddels geblokkeerd is, dan zul je een nieuwe moeten vragen/bietsen/kopen
We zijn niet op de camping, gewoon weer thuis. Dus van een voucher die geblokkeerd is is geen sprake.
We blijven hem steeds terug zetten naar fabrieksinstellingen omdat hij het niet doet, en de melding geeft " onjuist wachtwoord " of "kan geen verbinding maken met sitecom netwerk". En als hij het toevallig wel doet kan ik met geen 2e apparaat op het sitecom netwerk want dan geeft hij als foutmelding " onjuist wachtwoord ". En wat wel vreemd is dat hij elke keer een scherm geeft om het sitecom wachtwoord in te vullen. Zou ik gehackt kunnen zijn. Ik weet het niet..... scratch.gif
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door HenkR » zo 21 okt 2018 11:22

Even voor de zekerheid.
Je hebt 2 verschillende wachtwoorden. De eerste is om de router aan te melden op je eigen netwerk. Het 2e wachtwoord stel je in om je losse apparaten op je router in te loggen.
Makkelijkste is om eerst eens met je pc of laptop bedraad je router op je eigen netwerk in te loggen en de interne instellingen goed te zetten, zoals naam die je aan je router wilt geven en het wachtwoord om op de router in te loggen.
Gehackt ljkt mij niet, want als je de router steeds reset gaat hij echt geheel terug naar de fabrieksinstellingen. NAdat je dan het interne wachtwoord hebt ingesteld moet de "hacker" met dat wachtwoord inloggen.
Volgens mij heb je dan zelfs ook nog een 3e login om als administrator via WiFi in je router te komen.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » zo 21 okt 2018 11:58

Voor de Experia router heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord.
Voor de Sitecom heb ik eerst de admin pagina en dan de wpa2 code van het network login details flyer.
Als ik de sitecom heb gereset ga ik naar mijn instellingen pagina op de ipad en klik op de sitecomverbinding van mijn netwerklijst.
Dan ga ik naar sitecom.ext en kom in het admin scherm. Daar log ik in en kom in de homepagina en start de wizard.
Als de wizard de lijst laat zien van alle beschikbare netwerken in en om mijn huis dan klik ik mijn eigen Telfort verbinding wat een 100% signaal aangeeft.
Dan kom ik op een pagina waar hij de security code vraagt van het netwerk waar ik de hotspot van maak en dat is de Telfort Experia 10 box router inlog code.
Meestal blijft hij op dat scherm hangen en soms start hij door, wat pas 1 keer is gelukt toen ik de sitecom naast mijn ipad had neergelegd in de keuken en had geiinstalleerd. Na het afkoppelen van de stroom en halverwege het trappengat de sitecom weer opgehangen en op de stroom gezet gaf hij weer als melding: "onjuist wachtwoord.
Als hij wel doorstart en een verbing krijg dan kan ik met mijn 2e ipad NIET in het sitecom netwerk komen.
En wat vreemd is, ook al lukt het niet om een verbinding te maken met de sitecom, op de achterkant van de sitecom router, zie ik het groen lampje branden als zijnde sterkste signaal.
Wat gaat hier verkeerd en wat doe ik verkeerd?
Alle hulp is welkom.
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » zo 21 okt 2018 12:34

Er hangen in ons land heel wat van die Experiaboxen, je hebt toch wel je eigen box gekozen en per abuis niet die van de buurman? De netwerk namen lijken sterk op elkaar.
Zendt de Experiabox wel een 2.4 signaal? Ik heb er zelf ook een, maar gebruik voor het WiFi signaal een eigen router, de KPN box is daar niet zo best in. De Experiabox heeft ook een user interface en die zal alle connecties wel tonen, is de Sitecom daar zichtbaar zodra het groene ledje maximale sterkte aangeeft?
Ik weet niet of de Sitecom in zijn lijst met netwerken ook 5Ghz verbindingen laat zien, verwacht het eigenlijk niet want die worden niet ondersteund. Misschien staat de Experiabox ingesteld op 5Ghz only.
Ik roep maar wat, moeilijk om op afstand een diagnose te stellen.
O ja, na het inloggen op de userinterface van de Sitecom (2x admin als je dat onaangepast hebt gelaten) en het kiezen van het te "verlengen" netwerk kan het wel meer dan een minuut duren voordat devices gebruik kunnen maken van het Sitecom netwerk.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
TwanFendt
Berichten: 363
Lid geworden op: do 3 mar 2016 16:05
Locatie: Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door TwanFendt » zo 21 okt 2018 15:20

Zoals HenkR al schreef probeer het eerst eens geheel bedraad, dus met netwerkkabel en niet draadloos.
Zou zonder problemen meteen moeten lukken thumbup.gif
Suzuki Grand Vitara 2.4 Exclusief met Fendt Saphir 510 TG, Truma SER mover en Alko ATC + ATC Display.

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » ma 22 okt 2018 21:58

Probleem opgelost:
Eerst Telfort gebeld of er werkzaamheden waren geweest aan het internet.
Dat was dus niet het geval geweest.
En omdat we de Sitecom wifi extender niet via Telfort hadden aangeschaft konden ze niks voor ons doen.
Wel het advies om de helpdesk van Sitecom te bellen.
Sitecom support gebeld en we waren er snel uit dat het toch aan het apparaat moest liggen, omruilen daar deden ze helemaal niet moeilijk over zeiden ze, want zo was hun beleid in de garantie periode.
Maar ik kreeg toch nog het verzoek van de helpdesk medewerker om het kanaal nummer op onze Experia Box 10 router om te zetten naar kanaal 1 of kanaal 6 of kanaal 11.
Eerst op de wizard van de extender gekeken welke kanalen in mijn omgeving en met welk signaal sterkte, het minst in aantal, en in gebruik was.
Hij stond al op kanaal 11 dus omgezet naar kanaal 6 en toegepast in de wifi settings van de Experia box 10.
En ja hoor, de WLX-2100 extender deed het weer perfect als voorheen. Geen foutmeldingen meer, en met andere apparaten in het newerk snel weer verbinding kunnen maken met mijn Sitecom netwerk.
Nu maar hopen dat het zo blijft! haphop.gif
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » ma 22 okt 2018 22:28

RE.gif
Mooi dat het is opgelost dank zij de prima service van Sitecom.
Mijn ervaring was dat ze alle tijd nemen en deskundig zijn.
De kanalen 1, 6 en 11 worden meestal geadviseerd omdat deze geen overlap kennen.
Nu maar hopen dat de kanaalinstelling van je Experiabox permanent is en niet wijzigt naar "Auto" na een update.

Toch snap ik één ding niet, je zegt: "Hij stond al op kanaal 11 dus omgezet naar kanaal 6 en toegepast in de wifi settings van de Experia box 10".
Dan heb je waarschijnlijk de Sitecom bekabeld aangesloten en staat hij in de access point modus (dus niet de camping situatie nagebootst) want ik dacht dat bij draadloos oppikken het kanaal niet instelbaar is en wordt overgenomen van de "leverancier".
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » di 23 okt 2018 09:26

janoniem schreef:
ma 22 okt 2018 22:28
RE.gif
Mooi dat het is opgelost dank zij de prima service van Sitecom.
Mijn ervaring was dat ze alle tijd nemen en deskundig zijn.
De kanalen 1, 6 en 11 worden meestal geadviseerd omdat deze geen overlap kennen.
Nu maar hopen dat de kanaalinstelling van je Experiabox permanent is en niet wijzigt naar "Auto" na een update.

Toch snap ik één ding niet, je zegt: "Hij stond al op kanaal 11 dus omgezet naar kanaal 6 en toegepast in de wifi settings van de Experia box 10".
Dan heb je waarschijnlijk de Sitecom bekabeld aangesloten en staat hij in de access point modus (dus niet de camping situatie nagebootst) want ik dacht dat bij draadloos oppikken het kanaal niet instelbaar is en wordt overgenomen van de "leverancier".
@Janoniem
In de wifi instellingen van de Experia stond het wifi kanaal op Channel 11.
Ik heb daar dan ook het nummer van de Channel gewijzigd. Ik kon kiezen uit Channel 1 t/m 13. Op advies van Sitecom helpdesk. Na het veranderen van de Channel moet je op toepassen klikken dan is de verandering opgeslagen op je Experia 10.
Dit alles heb ik draadloos gedaan en niet bekabeld.
De Sitecom staat nog steeds op "Client Router".
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » di 23 okt 2018 11:38

RE.gif
Duidelijk, met “hij stond” bedoelde je dus ook de Experiabox.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Mariandel » di 23 okt 2018 20:51

@janoniem
Klopt.
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » wo 24 jun 2020 19:37

Afgelopen weekend hier de WLX-2100 met één toegangscode weer diverse devices met het www verbonden.
De Sitecom kiest voor zijn netwerk het oorspronkelijke kanaal van de hotspot waarmee verbinding is gemaakt.
In dit geval is dat kanaal 4. Dat werkt goed maar hapert af en toe.
Dus ik dacht een andere "paal" te kiezen die op kanaal 11 werkt (zonder overlap en bovendien advies WiFi analyzer).
Dat kiezen via de firmware werkt allemaal.
Maar na een save/reload komt de Sitecom toch weer op kanaal 4 terug.
Wat me opvalt is het script dat verschijnt bij save/reload.
Ik meen me te herinneren dat het altijd in zo'n geval twee regels code waren.
Nu zie ik maar één regel.
Iemand een idee wat hier fout gaat?
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 3508
Lid geworden op: za 2 aug 2014 21:09

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door Paul » wo 24 jun 2020 19:47

Over het algemeen kiest zo een wifi repreater het sterkste station met dezelfde ssid.
Waarschijnlijk is kanaal 4 sterker dan 11 waardoor hij toch weer dat kanaal kiest.
Zijn maar weinig van die dingen waar je specifiek een accespoint kan kiezen waar hij steeds weer mee verbind.
De R36 en R36a doen dat ook niet, ik heb nu een tl-wr902Ac in gebruik op de camping en daar kan je wel die keuze maken.
BMW 540i X-Drive M-Sport touring (2018) -> Fendt Diamant 560SF (2022)

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Installeren van de Sitecom WLX 2100

Bericht door janoniem » wo 24 jun 2020 20:03

RE.gif
Tot nu toe kon ik altijd uit de scanlijst zelf een keuze maken en daar bleef hij dan ook mee verbonden.
De scanlijst toont ook deze keer een aantal “palen” op diverse kanalen met 100% signaal.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”