Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door Ab » wo 9 jun 2021 12:47

Ik laat de melk ook nog weg..
Less is more.. mrgreen.gif
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door PMT » wo 9 jun 2021 16:00

Ik denk dat er mn in het hoogseizoen in zuidelijke landen wat meer gechloreerd word.
Sinds wij alleen maar in het voorseizoen kamperen ook daar nagenoeg geen last meer van gehad.
Ik drink zeiden of nooit water uit flessen en ben nog nooit ziek geweest van water uit de kraan en heb toch wel gevoelige darmen
Na het kijken van een afgelevering van "Keuringsdienst van Waarde" over filters helemaal overtuigd geraakt van de onzin van die filters. Bovendien uit testen is ook nog eens gebleken dat die filters bacteriënnesten zijn.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door WillyL » wo 9 jun 2021 16:02

Chloorgeur in water?Goed, dan wordt het ontsmet.
Eventueel op te lossen door EVEN in een kan te laten staan, dan vervliegt die chloorgeur wel.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door PMT » wo 9 jun 2021 17:06

[re.gif]
Vroeger zeker nooit in Rotterdam geweest?
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door Ab » wo 9 jun 2021 17:13

awhoea.gif Er was ooit iemand hier uit de buurt, die plastic yerrycans met water vulde, en die in Rotterdam op de markt verkocht..
Het heeft niet lang geduurd..het mocht niet, anders was hij schatrijk geworden. awhoea.gif
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door deusjevo » wo 9 jun 2021 20:45

PMT schreef:
wo 9 jun 2021 17:06
[re.gif]
Vroeger zeker nooit in Rotterdam geweest?
Ik hoorde daar inderdaad m’n familie uit Fryslân wel eens over als ze hier op bezoek kwamen.
Persoonlijk vond ik als Rotterdammer het water daar in het hoge noorden weer smaken naar koeienmest.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 7821
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door Ron » do 10 jun 2021 00:05

PMT schreef:
wo 9 jun 2021 17:06
[re.gif]
Vroeger zeker nooit in Rotterdam geweest?
Ik ben er mee opgegroeid (eerste 40 jaar van mijn leven daar gewoond)
Verder is volgens Trump chloor goed tegen covid
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door WillyL » vr 11 jun 2021 09:41

Rotterdam? Nee, alleen doorgereden... Maar vroeger was het in Mechelen (B) ook soms van dat en dan ging het water nog door loden of asbesten leidingen.
Water verplaatsen en dan duur verkopen? Ja hoor, dagelijkse gewoonte. Er zijn er menig die daar rijk van worden, Evian, Vichy, Langaron, Lourdes... En zo zijn er veel plaatsen waarvan het water elders verkocht worden... Je moet natuurlijk de juiste verkoopstruk vinden.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
jwvanwijngaarden
Berichten: 23
Lid geworden op: do 26 sep 2019 10:17
Locatie: Utrecht

Re: Waterfiltersysteem "BWT best camp mini"

Bericht door jwvanwijngaarden » ma 20 sep 2021 17:29

Onze dealer had dit filter voor aflevering van onze nieuwe Weinsberg keurig gemonteerd. Vanmiddag ook verwijderd. Eigenlijk was ik gelijk al wat argwanend, je haalt na een tijdje vers water door een filter waar al het nodige in terecht is gekomen (als het werkt, als het niet werkt is het sowieso een nutteloos ding). Tweemaal jaarlijks vervangen gaat hem echt niet worden, en al helemaal niet voor de prijs die men er voor vraagt. Mijn hele leven in zeilboten nooit zo`n filter gebruikt en nooit problemen gehad. Zoals iemand hierboven al opmerkte : een oplossing voor een niet bestaand probleem.

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”