klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Gebruikersavatar
E.T.
Berichten: 609
Lid geworden op: do 3 apr 2008 17:23
Locatie: Ooststellingwerf

Re: klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Bericht door E.T. » za 29 aug 2020 20:13

Bij beide caravan’s is de standaard uitrusting inmiddels voorzien van een WGA set, dwz een WGA (gemodificeerd met thermometer) het nodige gereedschap, een starter en handschoentjes. Ik vind het een heerlijke camping bezigheid, lekker dat ding aan, biertje er bij, mooi stukkie vlees er op (Picanha, Bavette e.d.), gewoon genieten. Zowel indirect als direct te gebruiken, met of zonder rookhout. Voor mij een ideale BBQ.

Als het je rooster doormidden zaagt kunnen alle benodigdheden opgeborgen worden in de BBQ
Groet
Edwin


BIOD Extase 2L 1974
Volvo Amazon P131 B20 1968
Volvo XC60 T8 R-Design 2020

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Bericht door DanielW » zo 30 aug 2020 15:10

Ik heb de wga deze vakantie veel gebruikt, zeker de laatste 1.5 week, naast een 1 pitter met die kleine gasbusjes. Blijft een fijn ding de wga. Draaide voor niks z'n hand om, heb ook pizza geprobeerd. Pizza steen was net ietsje te groot waardoor de deksel niet paste, dus de korst was goed, alleen de topping had wat langer nodig daardoor was de korst net ietsje te ver door was. Maar even de pizzasteen op maat slijpen. Lasagne ook gemaakt, was perfect gelukt. Moest wel wennen aan weer een starter gebruiken, thuis gebruik ik zo'n looflighter, maar die trekt 2000 watt op vol vermogen dus net te weinig amperes.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Bericht door dieseltijger » zo 30 aug 2020 17:10

Ik heb de Weber Go Anywhere 2 keer gebruikt deze vakantie. Doet het goed, het ontwerp is slim ( de pootjes die tevens als dekselklem dienen) en het feit dat je de onderkant van de kolen kan beluchten en ook met het deksel erop kan roosteren is wel prettig voor de wat dikkere stukken (in ons geval een lekker stukje kip). Het is geen wonder apparaat - maar doet wat ik ervan verwacht.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

david_ve
Berichten: 85
Lid geworden op: di 31 dec 2019 10:19

Re: klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Bericht door david_ve » zo 30 aug 2020 18:44

DanielW schreef:
zo 30 aug 2020 15:10
Ik heb de wga deze vakantie veel gebruikt, zeker de laatste 1.5 week, naast een 1 pitter met die kleine gasbusjes. Blijft een fijn ding de wga. Draaide voor niks z'n hand om, heb ook pizza geprobeerd. Pizza steen was net ietsje te groot waardoor de deksel niet paste, dus de korst was goed, alleen de topping had wat langer nodig daardoor was de korst net ietsje te ver door was. Maar even de pizzasteen op maat slijpen. Lasagne ook gemaakt, was perfect gelukt. Moest wel wennen aan weer een starter gebruiken, thuis gebruik ik zo'n looflighter, maar die trekt 2000 watt op vol vermogen dus net te weinig amperes.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
ik gebruik vooral wokkels aan aanmaakblokjes!
die zijn echt de max
vw tiguan 2015 2l lounge editie & adria aviva 522pk 2020 editie

Gebruikersavatar
Hans met Troll
Berichten: 232
Lid geworden op: di 8 mei 2018 18:48
Locatie: Midden limburg

Re: klein model BBQ: Cobb of de Weber Go Anywhere

Bericht door Hans met Troll » zo 30 aug 2020 19:34

hoi,mannen,ik heb deze hier https://skotti-grill.eu/ gekocht............helaas in Nederland niet verkrijgbaar.
die Weber verblijft thuis..
Blauwe Trekker,witte Caravan whistle.gif

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”