Andere snel opzetbare voortent/luifel combi

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
SandraK
Berichten: 10
Lid geworden op: do 29 apr 2021 10:25

Re: Andere snel opzetbare voortent/luifel combi

Bericht door SandraK » wo 5 mei 2021 20:09

De caravan waar de Verona bijhoorde heeft een omloopmaat van 850. Die van ons via de bekende lijstjes ook 850, echter meet ik 865 (A-B, grond-pees-grond).

Vind het ook verwarrend, we hebben een TEC tour 400tk uit 2003. Op basis daarvan werd mij verteld maat 9 nodig te hebben. Maar op het kenteken staat een handelsnaam met 390 nog iets. Bij de caravan dus altijd een voortent en luifel maat 8 gehad. Nu een Verona maat 8 in vizier...Enfin, ff afwachten wat me nu geadviseerd wordt.

bertjanwezeman
Berichten: 31
Lid geworden op: do 10 aug 2017 20:02
Locatie: Beuningen gld
Contacteer:

Re: Andere snel opzetbare voortent/luifel combi

Bericht door bertjanwezeman » wo 5 mei 2021 20:34

Wij hebben niet helemaal dezelfde eis dat we met slecht weer niet met zijn 4-en in de caravan kunnen zitten.

Maar wij hebben normaal gesproken een Isabella Sun Blue luifel mee met 2 ritsbare zijwanden, staat eigenlijk heel snel (vind ik). 3 scheerlijnen, 4 haringen en klaar.

Bij mooier weer (en korter verblijf) hebben we een 3,5 m schuifluifel waar zelfs maar 3 stokken onder zitten met dezelfde drie scheerlijnen... staat nog sneller maar bij slechter weer heb je nattigheid mrgreen.gif

Met Hemelvaart/Pinksteren gebruiken wij meestal de sun blue luifel met zijwanden, werkt prima en Isabella zet echt makkelijk op! Bij kou heb ik er nog wel eens een windscherm voorgezet, dan hou je nog wel een gat over maar het gaat!

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”