Thule Quickfit luifeltent

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thed
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 31 aug 2020 15:27

Thule Quickfit luifeltent

Bericht door Thed » vr 26 mar 2021 13:23

Goedemiddag medekampeerders, als ik op dit forum zoek op 'Thule Quickfit luifeltent' dan vind ik alleen een oude topic van 2014.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er in de afgelopen 7 jaren geen nieuwe ervaringen bijgekomen zijn met betrekking tot deze 'Thule Quickfit luifeltent'.
In mijn geval zou hij onder de Thule Omnistor 6300 aan mijn Knaus Sport 500EU Silver Selection moeten komen hangen.
Wie heeft er ervaring mee en wil die hier delen?

DV_t
Berichten: 730
Lid geworden op: di 23 mei 2017 11:46

Re: Thule Quickfit luifeltent

Bericht door DV_t » vr 26 mar 2021 13:32

Ik heb hem gekocht en na een keer testen meteen weer verkocht. Ik vond het nog behoorlijk veel werk met allerlei boogstokken en dergelijke.

Wat wij nu hebben is een Omnistor met zij en voorwanden van Thule. Die schuif je er heel makkelijk en naar wens in. Daarnaast als we ergens langer staan in een voor of naseizoen een Kampa Air luchttent. Maar dit vind ik eigenlijk ook te veel werk. Vooral het droog opruimen staat mij tegen.

Alexxjr
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 14 jan 2018 15:38
Locatie: Bij Antwerpen, Belgie

Re: Thule Quickfit luifeltent

Bericht door Alexxjr » vr 2 apr 2021 21:49

ik heb net als jij gezocht, hier en elders, maar ook niet veel ervaringen gevonden.. wel filmpjes op youtube ed.. Heb nu een tweedehandse gekocht, heb nog geen ervaring ermee, ga kijken wat er gebeurt als ze onder de 6300 moet komen. Mocht je binnen een jaartje nog om een review verlegen zitten kan ik je mss wat wijzer maken... knipoog.gif
mvg alex
Citroen Jumper 2.2, sprite cruzer 460

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”