Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bericht door Ab » wo 17 mar 2021 20:15

Gemineye schreef:
wo 17 mar 2021 10:58
Ab, zo’n ontwerp lijkt mij inderdaad perfect! Een paar schroeven er in is voor dit doel perfect, ook in Nederland! Een groter oppervlak aan de onderkant is tevens goed tegen evt wegzakken in de grond als de grond nat wordt.

Nadeel van de meeste constructies vind ik misschien nog dat je het buisje eerst moet plaatsen en dan de stok er in. In de praktijk zet je denk ik eerst de tent op om exacte plek te bepalen en gebruik je daarna dit soort spul. Moet je de stok eerst weer optillen om hem in het buisje te plaatsen. Misschien nog de mogelijkheid om iets te bedenken wat je pal náást de stok slaat/schroeft, en daarna de staander omsluit ofzo. (Zomaar even een gedachte...)
Je hebt een punt.
Ik ga er over nadenken.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bericht door Micky » wo 17 mar 2021 20:48

Gemineye schreef:
wo 17 mar 2021 19:17
Tja misschien ben ik te zuinig hoor, maar ik ga die investering niet doen. Voegt voor mij niet zoveel toe aan de kampeervreugde. Het is net als een dure auto; mooi om te zien maar ik heb er gewoon geen geld voor over. Ik investeer liever in een mooi huis waar ik dan per slot van rekening het grootste deel van mijn tijd doorbreng. De econoom in mij vindt zo’n investering gewoon snel zonde.

Deze caravan kan denk ik nog prima een paar jaar mee als we er een beetje zuinig op zijn. De tent gebruiken we normaal gesproken ook niet zo heel veel (hoewel we dat met een voorseizoenplek natuurlijk snél inhalen!).
Ik snap je punt wel hoor, bij ons was het, of een grotere caravan, of een grotere tent met uitbouw meer diepte en meer breedte op de grond thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bericht door Gemineye » di 23 mar 2021 18:28

Afbeelding
Vandaag de AliExpress bestelling binnen gekregen. Dit ziet er wel goed uit eigenlijk! Volgens mij gaat dit wel passen.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bericht door Chris » di 23 mar 2021 19:59

Tuut tuut... da's snel thumbup.gif

Ik denk ook dat dit een toppie oplossing is voor dansende pootjes...
Nou... je kan weer rustig slapen.. mrgreen.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe heet zo’n ding ook alweer??

Bericht door Gemineye » wo 24 mar 2021 08:05

RE.gif

Ja die levertijd is altijd erg wisselend! Sommige bestellingen heb je binnen enkele dagen al, waar je op andere soms wel langer dan een maand zit te wachten. Het toppunt was voor mij een keer een bestelling waar ik bijna 5 maanden op heb gewacht! Ik dacht dat het niet meer kwam, dus ik heb een klacht ingediend. Toen kreeg ik die vervangende zending binnen een week, en de oorspronkelijke bestelling kwam alsnog 3 weken daarna. Toen had ik opeens twee fietstasjes. Ze hoefden het ook niet meer terug.

Het goede nieuws is; over het algemeen komt het binnen enkele weken, en het komt eigenlijk altijd.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”