Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38568
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door Micky » wo 17 mar 2021 21:07

[re.gif]

Die van ons is zo groot dat we gewoon tapijtje door kunnen leggen tot aan jullie voortent, toch grappig dat we beide hetzelfde besteld hebben terwijl jij dit draaje niet gelezen had mrgreen.gif

Bedankt voor het brengen van de Qlima kristal trouwens mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
FrankvanGelder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 24 dec 2020 19:30
Locatie: Steenwijk

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door FrankvanGelder » wo 17 mar 2021 22:21

Micky schreef:[re.gif]

Die van ons is zo groot dat we gewoon tapijtje door kunnen leggen tot aan jullie voortent, toch grappig dat we beide hetzelfde besteld hebben terwijl jij dit draaje niet gelezen had mrgreen.gif

Bedankt voor het brengen van de Qlima kristal trouwens mrgreen.gif
Haha, idd bijzonder grappig. Great minds think alikeAfbeelding

Graag gedaanAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Volvo V70, 2005 - Adria Altea 474 LU, 2014 - newbie - Windsurfer \'''/

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 4004
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door Gemineye » do 18 mar 2021 08:05

Ik heb deze ook besteld voor op onze voorseizoenplek! Nu nog op zoek naar een stuk tenttapijt voor er overheen!
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
FrankvanGelder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 24 dec 2020 19:30
Locatie: Steenwijk

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door FrankvanGelder » do 18 mar 2021 09:13

Gemineye schreef:Ik heb deze ook besteld voor op onze voorseizoenplek! Nu nog op zoek naar een stuk tenttapijt voor er overheen!
Dat "probleem" hebben wij ook. Wij hebben nog stukken liggen die wij eerst even gaan gebruiken. Als alles staat gaan wij rustig kijken wat we willen. Dit word de eerste keer met onze nieuwe caravan, gingen eerder met de tent, dus meten alles rustig in als alles staat.

Ben wel benieuwd wat jullie, en anderen, als tenttapijt gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Volvo V70, 2005 - Adria Altea 474 LU, 2014 - newbie - Windsurfer \'''/

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 4004
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door Gemineye » do 18 mar 2021 09:20

We hebben nu deze (even snel een foto gemaakt, sorry hij is vorig jaar inderdaad alleen met tuinslang schoon gespoten maar dat zien jullie maar even door de vingers) deze is nog van onze oude caravan en dus eigenlijk veel te klein voor onze huidige, maar onder de etuiluifel past hij perfect! Voor in de voortent is hij te klein. Ik wil eigenlijk weer net zoiets, dit is fijn spul! Niet heel zwaar, makkelijk schoon te maken, geen jute kern dus gaat niet rotten etc. Ik heb alleen geen idee meer hoe ik hier aan kom en wat voor merk dit is. De dorema Starlon lijkt er wel wat op volgens mij.

De goedkoopste tenttapijten zijn vaak van die jute dingen met rubber laagje. Vind ik zelf niet zo prettig.

Afbeelding
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
moyzo
Berichten: 1964
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 11:40

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door moyzo » do 18 mar 2021 11:16

Ik had ook zoiets maar na 20 jaar werd het weer eens tijd voor iets anders. Wij hebben deze keer voor een isabella bolon tapijt in de kleur dawn gekozen, een donker grijze tint ( niet zo besmettelijk) wat op het nieuwe gronddoek uit dit draadje komt te liggen. Andere tinten ook verkrijgbaar.
Even thuis geprobeerd hoe het aan de blote voetjes voelt ( voor mij een belangrijk gegeven) en goed gekeurd. Op de foto een beeld van het tapijt toen we de thule residence onlangs voor eerste keer opgezet hebben tijdens uit proberen caravan.
Tabbert Puccini 550E & BMW X3 xDrive20i High Executive M-Sport

Gebruikersavatar
duwerke
Berichten: 509
Lid geworden op: do 1 apr 2010 12:34
Locatie: Menen

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door duwerke » do 18 mar 2021 11:25

Gemineye schreef:
do 18 mar 2021 09:20
We hebben nu deze (even snel een foto gemaakt, sorry hij is vorig jaar inderdaad alleen met tuinslang schoon gespoten maar dat zien jullie maar even door de vingers) deze is nog van onze oude caravan en dus eigenlijk veel te klein voor onze huidige, maar onder de etuiluifel past hij perfect! Voor in de voortent is hij te klein. Ik wil eigenlijk weer net zoiets, dit is fijn spul! Niet heel zwaar, makkelijk schoon te maken, geen jute kern dus gaat niet rotten etc. Ik heb alleen geen idee meer hoe ik hier aan kom en wat voor merk dit is. De dorema Starlon lijkt er wel wat op volgens mij.

De goedkoopste tenttapijten zijn vaak van die jute dingen met rubber laagje. Vind ik zelf niet zo prettig.

Afbeelding
Is dat niet zoiets als de Walker Jolax?
Volvo XC90 Inscription T8 Long Range 455Pk / Fendt Tendenza 515SG Performance - Truma XT mover - Thule 6200 luifel - Fortex Circum voortent

Volvodriver

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door Volvodriver » do 18 mar 2021 11:57

[re.gif]
Nee, totaal niet. Dit kan niet aan de kwaliteit daarvan tippen.

Gebruikersavatar
duwerke
Berichten: 509
Lid geworden op: do 1 apr 2010 12:34
Locatie: Menen

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door duwerke » do 18 mar 2021 13:25

Ook dit doek besteld.
Nu nog een degelijk tapijt om er bovenop te leggen
Volvo XC90 Inscription T8 Long Range 455Pk / Fendt Tendenza 515SG Performance - Truma XT mover - Thule 6200 luifel - Fortex Circum voortent

Gebruikersavatar
CNB
Berichten: 585
Lid geworden op: vr 23 aug 2013 15:11

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door CNB » do 18 mar 2021 17:29

FrankvanGelder schreef:
Gemineye schreef:Ik heb deze ook besteld voor op onze voorseizoenplek! Nu nog op zoek naar een stuk tenttapijt voor er overheen!
Dat "probleem" hebben wij ook. Wij hebben nog stukken liggen die wij eerst even gaan gebruiken. Als alles staat gaan wij rustig kijken wat we willen. Dit word de eerste keer met onze nieuwe caravan, gingen eerder met de tent, dus meten alles rustig in als alles staat.

Ben wel benieuwd wat jullie, en anderen, als tenttapijt gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk
Wij hebben op het gronddoek eerst nog een kuipzeil met opstaande randen van Esvo zodat we droge voetjes houden.

https://www.esvocampingshop.com/nl/kuip ... -x-500-cm/

Daarboven op hebben we een Isabella Bolon tapijt liggen.

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 4004
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Iemand ervaring met dit type ondergrond doek?

Bericht door Gemineye » do 18 mar 2021 18:15

duwerke schreef:
Gemineye schreef:
do 18 mar 2021 09:20
We hebben nu deze (even snel een foto gemaakt, sorry hij is vorig jaar inderdaad alleen met tuinslang schoon gespoten maar dat zien jullie maar even door de vingers) deze is nog van onze oude caravan en dus eigenlijk veel te klein voor onze huidige, maar onder de etuiluifel past hij perfect! Voor in de voortent is hij te klein. Ik wil eigenlijk weer net zoiets, dit is fijn spul! Niet heel zwaar, makkelijk schoon te maken, geen jute kern dus gaat niet rotten etc. Ik heb alleen geen idee meer hoe ik hier aan kom en wat voor merk dit is. De dorema Starlon lijkt er wel wat op volgens mij.

De goedkoopste tenttapijten zijn vaak van die jute dingen met rubber laagje. Vind ik zelf niet zo prettig.

Afbeelding
Is dat niet zoiets als de Walker Jolax?
Ik heb nu op het oog een stuk Dorema Starlon besteld. Dat lijkt er volgens mij wel wat op.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”