Verschillende maten en codes zijwanden voor Fiamma Caravanstore

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Verschillende maten en codes zijwanden voor Fiamma Caravanstore

Bericht door Gemineye » di 4 aug 2020 13:14

Toch even kijken of iemand hier meer kaas van heeft gegeten dan ik;

Toen wij onze caravan kochten, zat er een Fiamma Caravanstore 360 bij. Daar zijn we blij mee en wordt ook veelvuldig gebruikt! We hebben er later nog eens via marktplaats in de buurt een zijwand bij gehaald. Dat paste ook gewoon prima!

Nu willen we er graag nog een zijwand, en misschien zelfs ook nog een voorwand bij (twijfel twijfel), maar als ik voor nieuwe zijwanden zoek, dan heeft Fiamma nu klaarblijkelijk een type met een hele grijze baan aan de onderkant. Dat is een ander type als wij nu hebben, want die is helemaal wit (met een raam). Vandaar dat ik toch weer op marktplaats was gaan kijken. Ik vond er eentje, maar daar staat een hele andere code op dan ik heb en de maat is ook anders. Klaarblijkelijk was het de vorige keer dus meer geluk dan wijsheid dat hij paste.

Maar hoe zit het nou met die maten en codes? Welke moet ik dan hebben?
Ik heb nu een zijwand rechts (vanuit caravan gezien) en daar staat op; "05144B-SW". Hij is inclusief de flap waar het elastiek doorheen gaat plm 223cm breed en 217 hoog.

Nieuw zijn ze blijkbaar niet meer te krijgen? Iemand een idee wat voor verschillende types er allemaal zijn, en wat voor type ik nu dan zou moeten hebben voor de LINKER zijde van de tent?
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Verschillende maten en codes zijwanden voor Fiamma Caravanstore

Bericht door Gemineye » di 4 aug 2020 13:16

Afbeelding
Typenummer

Afbeelding
Hoogte

Afbeelding
Breedte
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”