Camper met vals geld betaald

KIJK NAAR ZE UIT!!!
Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Camper met vals geld betaald

Bericht door meeder » ma 25 apr 2016 19:45

Op iOS (iPhone 6) werkt de scan app feiloos en snel. Je beweegt je telefoon tot het huisje en de outline elkaar overlappen bliep de foto wordt gemaakt.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Camper met vals geld betaald

Bericht door Micky » ma 25 apr 2016 19:45

RE.gif

is idd ook mijn ervaring thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Pensionado
Berichten: 1157
Lid geworden op: zo 3 feb 2008 10:42
Locatie: Rotterdam

Re: Camper met vals geld betaald

Bericht door Pensionado » ma 25 apr 2016 22:24

Micky schreef:
Ik denk dat je vergeten bent naar rechts te swipen (vegen) dan kom je bij de volgende biljetten, tot 500 euro aan toe.

Wat betreft je 2de punt, dat geloof je zelf toch niet echt awhoea.gif
Dat mag niet eens zonder dat ze het melden, zouden ze dat wel doen is het onrechtmatig verkregen "bewijs" bewijs tussen haakjes, want dat is het niet, voor het zelfde geld controleer jij een briefje van een winkel die je wisselgeld heeft gegeven knipoog.gif
Wellicht krijgt de Android App nog een update, ik kom nu echt niet hoger dan €50,-- weenie.gif

Punt 2Ja dat geloof ik en waarom niet?
De meeste sites en Apps plaatsen cookies en volgen je, waarom zou de Ned. Bank dit niet doen? Zelf schrijven ze in hun Privacy Verklaring:
Uw persoonlijke gegevens worden niet aan derden beschikbaar gesteld. De wet geeft enkele uitzonderingen op deze regel. De gegevens kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt voor opsporing, als iemand via de site strafbare feiten pleegt of strafbare uitingen doet.

Duidelijk toch :( Wat overigens niet betekent dat je meteen verdacht bent, ze kunnen je bijvoorbeeld gewoon sms'en met bijvoorbeeld
Wij constateerden dat u mogelijk een vals biljet hebt gescanned. Om veilig bankverkeer te garanderen vernemen wij graag waar u dit biljet hebt ontvangen/uitgegeven

Zoiets dus en dan doen ze niets verkeerd. Maar ik geef toe dat iets verder denk, een professionele afwijking vanuit mijn oude functie als risico-manager.

Plaats reactie

Terug naar “Gestolen caravans”