Informatie nieuwe camper bezitter.

Alles wat betrekking heeft op campers
Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door VIP » za 19 okt 2019 20:31

Met een camper heb je dezelfde basis werkzaamheden die je bij aankomst moet doen als met een caravan.

En wat te denken van die oprijblokken waar “bijna” elke camperaar mee staat te kl.... en als ie er dan op staat staat ie alles behalve vlak awhoea.gif
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
fortissimo
Berichten: 1200
Lid geworden op: vr 3 aug 2012 22:21

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door fortissimo » za 19 okt 2019 22:17

Tenzij je een complete voortent aan je camper zet, zit er dan wel wat meer werk bij een caravan.
Onze voortent past niet in de auto, dus die ligt (met stokken ed.) op de grond van de caravan.

Bij een caravan wordt ook geadviseerd om met een lege watertank te rijden omdat het klotsen de caravan instabiel kan maken, dat probleem heb je denk ik niet met een camper.

Of zie ik het verkeerd?
Caravelair Ambiance Style 470 (2010) + Honda Accord Tourer (2008)
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19707
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Daphne » za 19 okt 2019 22:22

RE.gif
Je maakt een verkeerde vergelijking. Je gaat er van uit dat je met een caravan altijd een voortent gebruikt. Als je vergelijkt met dezelfde middelen (vaste luifel) dan is er amper verschil in werk.
En met 10 liter water in de tank of 100 liter maakt in het installeren op de camping niet veel uit. knipoog.gif En dat campers onderweg meer water kunnen vervoeren zie ik niet als voordeel. Met een beetje water kun je ook reizen.

Ik snap best dat mensen voor een camper kiezen ipv een caravan. Maar zou zo graag eens echte redenen lezen. En dan niet dat het zoveel sneller installeert dan een caravan of dat je meerdere plekken kunt bezoeken of meer kilometers kunt maken.
Mijn schoonzus wil ook graag een camper. Ze hebben een caravan gehad maar dat was elke keer zoveel werk om schoon te maken na een vakantie daarom wil ze liever een camper scratch.gif ik heb keihard gelachen, nee een camper hoef je nooit schoon te maken na gebruik. mrgreen.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » za 19 okt 2019 22:50

Het is niet mijn bedoeling om het trekken met de caravan negatief te benaderen. Heb alleen de verschillen tussen de caravan en camper willen aangeven zoals wij die hebben ervaren. Leek mij gepast onze ervaring met de camper te delen met die mensen die mij tips hebben gegeven. Dus eerlijk gezegd begrijp ik deze soms felle reacties totaal niet. Een beetje respect voor een andere ervaring is ver te zoeken. Vraag deze mensen toch ook niet of ze wel eens met een camper op stap te zijn geweest Lees mijn bevindingen nog maar eens goed dan kun je lezen dat wij met bijzonder veel plezier met de caravan op vakantie zijn geweest. Maar gezien onze situatie (waar ik verder niet op in kan gaan) geeft een camper ons nog de mogelijkheid geeft om op vakantie te kunnen. Jammer die reacties in de trant van met de caravan kun je dat ook. Is natuurlijk helemaal waar, alleen voor ons helaas niet meer. Mag dat misschien ook een echte reden zijn.
Deze discussie is voor mij nu gesloten.
met een vriendelijke groet,
Jacques
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » za 19 okt 2019 22:58

Jacques Bakker schreef:
za 19 okt 2019 22:50
Jammer die reacties in de trant van met de caravan kun je dat ook. Is natuurlijk helemaal waar, alleen voor ons helaas niet meer. Mag dat misschien ook een echte reden zijn.
Tjah, als de echte reden niet vermeld mag worden, is elke discussie zinloos whistle.gif

Bovendien is dit een caravan forum...…… wat verwacht je dan scratch.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19707
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Daphne » za 19 okt 2019 23:02

RE.gif
RE.gif
Nogmaals het is fijn dat het goed is bevallen. Ik vraag me echt oprecht af waarom je met een camper wel de Romantische strasse wil doen en niet met caravan hebt gedaan. Of dat je met caravan een voortent nodig hebt maar dat met een camper een luifel voldoende is terwijl de binnenruimte daar juist beperkt is. Ik vind het jammer dat daar nooit antwoord op komt, alleen de opmerking dat het sneller gaat met camper. Waarom ervaren camperaars dat zo nadat ze een caravan hebben gehad? Gewoon oprechte nieuwsgierigheid.
Als het antwoord is dat je met een caravan achter de auto onzekerder bent is dat ook prima hoor, maar ik vind het zo jammer dat een caravan als gecompliceerder wordt afgeschilderd terwijl niet met dezelfde zaken wordt vergeleken.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » za 19 okt 2019 23:19

Premium discovery,
Tja als de echte reden niet vermeld worden is elke discussie zinloos en je zit op het caravan forum.
De echte reden laat zich raden. Mogen het ook gezondheidsklachten zijn. En ik zit inderdaad op een caravanforum omdat ik hier altijd heel veel kennis heb kunnen opdoen. Misschien gezien uw reactie vragen of de moderator het camper item wil verwijderen. En het is ook niet mijn bedoeling geweest een discussie op gang te brengen, daar bent u en anderen mee begonnen. Ik wilde alleen onze ervaring delen.
En de opmerking dat ik onzeker zou zijn in met het rijden met een caravan, maakt u zich daarover geen zorgen.
Fijne avond toegewenst.
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » za 19 okt 2019 23:22

Jacques Bakker schreef:
za 19 okt 2019 23:19
En de opmerking dat ik onzeker zou zijn in met het rijden met een caravan, maakt u zich daarover geen zorgen.
Fijne avond toegewenst.
Die opmerking maak ik niet.... die komt voor rekening van een moderator...……… en wanneer je de echte reden weglaat, is elke discussie inderdaad zinloos whistle.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jan van Vijven » za 19 okt 2019 23:24

Als de grond niet waterpas is staat een caravan veel eerder opgesteld dan dat gepruts met keggen onder de camper, en dan staan wij wel waterpas.
Wij hebben een boodschappen auto mee, met de camper moet je telkens je hele hok meenemen.
Wij hebben meer binnenruimte dan een vergelijkbare camper.
Het enige voordeel van een camper is de hoge zit, helaas meestal zonder pk’s, de meeste campers rijden mij in de weg als er geklommen moet worden ;-)
Dat er verschil in smaak is lijkt me logisch, maar qua handigheid zijn er evenveel voor als nadelen.

Voor de rest kan ik geen enkel lichamelijk gebrek bedenken waardoor je met een camper wel op pad kan en met een caravan niet!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19707
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Daphne » za 19 okt 2019 23:31

Jacques Bakker schreef:
za 19 okt 2019 23:19

En de opmerking dat ik onzeker zou zijn in met het rijden met een caravan, maakt u zich daarover geen zorgen.
Ik schreef ALS! Als dat de reden is, is dat prima. Ik schreef niet dat je onzeker bent met rijden.

Diny, ex -caravanner (en inmiddels ex-camperaar) is ooit om die reden overgestapt omdat het rijden tegenstond en het omgaan met de caravan lastig was. Inmiddels is voor haar en haar man duidelijk dat een camper niet de oplossing was, wat voor hun erg jammer is.
Ik wens je nog veel goede jaren en reizen met de camper toe. thumbup.gif en je zult er aan moeten wennen dat je nu aan de andere kant staat en jezelf moet verdedigen tussen alle caravanners hier awhoea.gif Dat moeten de caravanners ook als ze op het camperforum gaan schrijven.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » zo 20 okt 2019 00:02

Hallo Daphne,

Dank voor je goede wensen. En ik sta echt niet aan de andere kant hoor. Voor mij en ik mag hopen voor iedereen is het op zijn eigen manier met wat voor vakantiemiddel dan ook veel plezier te mogen beleven.
Ik begrijp ook werkelijk niet waarom erg zo gereageerd wordt op in dit geval forumleden die een camper als vakantiemiddel bezitten. Ik ben de laatste die ook de voordelen van het vakantie vieren in een caravan zou willen bestrijden, want die zijn er zeker. Maar gezien de reacties op het bezit van een camper roept bij bezitters van een caravan soms wonderlijke reacties op. Jammer, want we willen toch graag allemaal genieten van ons eigen vakantiehuisje. En in vele reacties lees ik wat voor voordelen het bezitten van een caravan heeft alsof ik me afzet tegen het bezitten van een caravan. Ik respecteer ieder zijn eigen keuze voor wat betreft de keuze van zijn onderkomen. Maar voor sommigen is het benadrukken van de negatieve aspecten van een camper topprioriteit. had ik mijn vraag begonnen met wat zijn de voordelen of nadelen van een camper versus caravan, dan kan ik deze reactie echt wel begrijpen, maar ik mijn geval heb ik na diverse tips feedback willen geven, niet mee en niet minder. Maar misschien ben ik niet geheel duidelijk geweest.
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 00:11

Jacques Bakker schreef:
zo 20 okt 2019 00:02
Maar voor sommigen is het benadrukken van de negatieve aspecten van een camper topprioriteit.
Wat een onzin wederom...……. er wordt hoofdzakelijk gereageerd op jouw onderstaande stelling die voor de meeste caravanners geen hout snijdt aflower.gif
Jacques Bakker schreef:
za 19 okt 2019 14:45
Een groot verschil caravan/camper is dat je niet zo gefocust bent om redelijk op tijd aan te komen op een camping omdat je met de caravan na aankomst toch nog redelijk wat werk hebt om je te installeren.
Een hele normale reactie derhalve; niks te maken met topprioriteit om negatieve aspecten te benadrukken !
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Diny
Berichten: 3876
Lid geworden op: di 10 jul 2012 21:14
Locatie: Veenendaal

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Diny » zo 20 okt 2019 00:15

Nadat wij na een jaar of 10 weer met kamperen begonnen met een caravan, hebben we ervaren dat de handigheid om ermee om te gaan totaal weg was.
Met alles geklungel.
Een grotere gekocht met een mover maar dat loste niet alles op.
Toen mijn lang gekoesterde wens: een camper, automaat, 160 PK. thumbup.gif

Zelfs de veel gebruikte oprij blokken gaven geen problemen blij.gif
Een verademing, dat ding!
En inderdaad, in een mum van tijd pruttelde de koffie.
En als echtgenoots rug weer eens moeilijk deed minder bukken, ook meegenomen.
We hebben er van genoten en gingen weer met plezier op pad.

Nu ook de camper eruit en dat ging bepaald niet van harte :(
Manlief wilde geen verre reizen meer en ik heb, kort samengevat, rij-angst.
Einde kampeerverhaal.

Overigens begrijp ik uitermate goed dat Jacques hier gebruik maakt van het subforum Campers!
Er zit hier kennis van automotoren en caravans, sublieme combinatie caravan.gif knipoog.gif
Dus blijven Jacques!

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » zo 20 okt 2019 00:32

Meneer premium,
Weet dat ik in uw ogen veel onzin schrijf. Lezen is ook een vak en dit is niet uw sterkste kant. Opmerkingen als onzin, geen reden ect gaan niet in op mijn ervaringen. En ik vraag u ook niet om mij te wijzen op wat uw kunt met uw caravan wat ook met een camper kan.
Ga fijn door met uw zeer negatieve opmerkingen en spelen op de man. Het forum kan u missen gezien uw reacties op vele vragen cq opmerkingen van forumleden die graag informatie willen krijgen over zaken waar de kennis hen ontbreekt en deze graag ontvangt van leden die daar inhoudelijk op ingaan.
Dit was mijn laatste opmerking op dit forum gezien de toch vijandige reacties van dit forumlid.
Veel succes met het caravanforum welke veel mensen met een CARAVAN van nuttige informatie kan voorzien. Alleen dit forumlid denkt hier even anders over, mag van mij hoor.
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 00:39

RE.gif
Welnee, jij legt mij hierboven oa woorden in de mond die een moderator schrijft.... over lezen gesproken aflower.gif en bovendien rep je over zelfaangenomen topprioriteiten waarvoor geen basis is...

Het ga je goed thumbup.gif
Laatst gewijzigd door PD op zo 20 okt 2019 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19707
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Daphne » zo 20 okt 2019 00:45

Jacques Bakker schreef:
zo 20 okt 2019 00:02
Maar gezien de reacties op het bezit van een camper roept bij bezitters van een caravan soms wonderlijke reacties op. Jammer, want we willen toch graag allemaal genieten van ons eigen vakantiehuisje.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Niet het bezit roept wonderlijke reacties op, iedereen hoopt dat je nog vele jaren kunt genieten van je bezit en het kamperen. Alleen de beweringen die camperaars na de overstap doen leveren reacties op. Je maakt er wellicht onbedoeld toch een wedstrijd van en dan schiet de ander automatisch in de verdediging.

Wij hebben binnen 10 minuten onze caravan op z’n plek, koffie is ingeschonken en de Astra 3 satelliet is gevonden. Als ik dan telkens de bewering lees dat een camper zoveel sneller geïnstalleerd is dan vraag ik me af waarom dan. Met dezelfde accessoires en hulpmiddelen lukt het met beide kampeermiddelen even snel. Alleen moet je het bij een caravan wel ook zo inrichten dat alles een vaste plek heeft wat blijkbaar bij een camper een vanzelfsprekendheid is en bij een caravan niet.

Mijn vriendin heeft de overstap naar een camper begin dit jaar ook gemaakt. Omdat het makkelijker is om bij de (klein)kinderen op bezoek te gaan die in Groningen wonen terwijl ze zelf in België woont. Ik begrijp helemaal dat een camper dan veel handiger is dan een caravan. Met de caravan kon ze niet zo makkelijk bij kinderen voor de deur staan en daar overnachten. Zo heeft ieder zijn/haar redenen om een ander kampeermiddel te nemen.

@PremiumDiscovery,
Ik schrijf als forumlid, niet als moderator knipoog.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 00:47

thumbup.gif
Al is het onderscheid voor een lid niet te zien knipoog.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » zo 20 okt 2019 01:14

Nou meneer PREMIUM,
U heeft gelijk.
Maar dat een moderator zich van zulke uitspraken als onzin ect zich laat verleiden getuigt nu niet direct van respect laat staan wat de taak van een moderator is.
Hou je bij je taak om de site goed te beheren en geef informatie waar de leden om vragen en reageer niet op een reactie zoals de mijne die een ervaring wil delen aan die leden die mij hebben voorzien van NUTTIGE informatie. Ik wilde geen discussie starten, daar bent u mee begonnen.
Wat u nu hebt bereikt dat er weer iemand het forum gaat verlaten (zal u een zorg zijn) omdat ik in dit geval mij behoorlijk te kakke gezet voelt. Wat ik als een bezitter van een camper te zoeken heb op een caravanforum was uw opmerking. te belachelijk voor woorden als er een subforum camper wordt aangeboden.
Als ik u een tip mag geven, bezoek het subforum Campers maar niet weer. En misschien nog beter om de taak als moderator terug te geven aan diegene die hun taak als moderator wel verstaan.
Neemt niet weg dat ik u ook alle goeds toewens.
met een hartelijke groet,
jacques
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 01:19

Jacques Bakker schreef:
zo 20 okt 2019 01:14
Nou meneer PREMIUM,

Wat ik als een bezitter van een camper te zoeken heb op een caravanforum was uw opmerking. te belachelijk voor woorden als er een subforum camper wordt aangeboden.
Ik zal mijn leesbril wel kwijt zijn, ik lees dit namelijk nergens in mijn reacties in dit draadje...
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 01:32

Jacques Bakker schreef:
zo 20 okt 2019 01:14
Nou meneer PREMIUM,

En misschien nog beter om de taak als moderator terug te geven aan diegene die hun taak als moderator wel verstaan.
Het wordt zo mogelijk nog gekker scratch.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » zo 20 okt 2019 01:45

Spijt me, dat ik in de veronderstelling was dat u een moderator bent.
Sorry.
Bericht gedeletet.
Het ga u goed.
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door PD » zo 20 okt 2019 01:59

RE.gif
Van mij hoef je niet van dit forum weg hoor, zoals je eerder schreef niet meer te zullen reageren. Ik lees en leer graag over ervaringen van camperaars want wie weet, koop ik er zelf nog eens een... maar de discussie moet wel mogelijk en ook zuiver blijven !

Van uitsluitend reacties in de trand van Ooh, Aah, Prachtig, Allemachtig etc. leert niemand iets.

Morgen allemaal gezond weer op (Sonja) thumbup.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jan van Vijven » zo 20 okt 2019 04:55

Beste Jacques,
Een moderator is (naast moderator zijn) gewoon een lid met een eigen mening, dat deze mening niet altijd strookt met die van andere leden is logisch, hij of zij is immers gewoon een mens die lid is van een forum waar mensen over hun kampeermiddel babbelen.
Wij hebben met deze vrijwillige “bijbaan” alleen maar toe te zien dat het allemaal een beetje netjes blijft, ik vind het dan ook uitermate jammer dat je bepaalde uitspraken nu volledig uit z’n verband rukt en dit misbruikt om het als een persoonlijke aanval te zien, waardoor andere leden dan ook weer iets “te” geprikkeld reageren.

Tel even tot tien en laat het allemaal even bezinken, dit geld ook voor de rest :-) , voor mij is elk lid met zijn of haar eigen mening even belangrijk maar je kan niet verwachten dat je met iedereen even makkelijk door één deur kan, maar dat wist je op een bepaalde leeftijd al lang toch? Het is hier net de echte wereld :-) met dit verschil dat wij als moderators, naast onze drukke banen (en privé perikelen), het hier ook nog even in de gaten moeten houden waardoor wij ook wel eens (tussen vergaderingen en honderden mails, tijdverschil en jet legs) even antwoorden zonder de tijd te hebben om na te denken of iemand dit antwoord wel kan verdragen... we gaan er soms te makkelijk vanuit dat iedereen hier volwassen is en wel begrijpt dat het maar een mening is!






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Jacques Bakker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 16 jul 2017 16:46

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Jacques Bakker » zo 20 okt 2019 12:27

Dank voor jullie reacties. Wil toch graag benadrukken, dat ik geen gelijk wil hebben, maar zoals ik al eerder liet weten was het de bedoeling om mijn eerste ervaring met de camper te delen. Dus ik wilde geen discussie op gang brengen. Dat leden ook de nadelen van het het camperen willen delen is voor mij prima. Dat ik de voordelen zoals wij die hebben ervaren, wil absoluut niet zeggen dat ik mij afzet tegen het vakantie vieren met een caravan. Ken genoeg mensen met een caravan die maar op 1 plaats hun vakantie doorbrengen, maar ken ook mensen en dat hebben wij ook wel gedaan die na een paar dagen met de caravan verder trekken. Zie ook genoeg mensen met een camper die twee weken op dezelfde plaats staan. Fijn toch dat je zelf kiest om je vakantie vorm te geven. Maar reacties en in de trant van wat een onzin, flauwekul met dat hok met te weinig pk's en ik ken geen gezondheidsredenen waarom een camper betere keuze zou zijn vind ik niet aardig en zou niet mijn woordkeuze zijn.
Vandaar mijn reactie.
Wil het hier graag bij houden en geniet van het gene waar je veel plezier aan mag beleven.
Hgr jacques
Knaus Vansation TI

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Informatie nieuwe camper bezitter.

Bericht door Chris » zo 20 okt 2019 15:46

Amen ???
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Campers”