Rechter raamplaat

Instructieboekje nodig? Reisgenoten gezocht? Plaats hier je oproep.
Plaats reactie
tje-erd
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 19 jul 2015 18:06
Locatie: Rotterdam

Rechter raamplaat

Bericht door tje-erd » ma 3 aug 2020 11:08

Tijdens het rijden eraf gevallen. Bij thuiskomst kwamen we er achter. Contact gezocht met Kip in Hoogeveen maar zij hadden dit niet meer. Dus de zoektocht kan nu echt beginnen. Misschien zijn jullie beter op de hoogte waar afgeschreven caravans hun laatste onderdelen achterlaten. Het gaat om een Kip 37 KK uit 1998 met hefdak. Zal een paar foto's erbij doen van het gezochte onderdeel. Op foto 1 zat hij, de kitresten zitten er nog op. Foto 2 is van de andere kant waar de raamplaat nog op zit.
Alle tips zijn welkom. Nb. Rechts is vanaf de dissel gezien.
kip 1.jpg
De lege plek
Bijlagen
Kip 2.jpg
De linker kant

Gebruikersavatar
Riegert
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 13:54

Re: Rechter raamplaat

Bericht door Riegert » zo 9 aug 2020 10:29

ww trading in Brummen?
Fendt Saphir 490 TF, Truma SE-R, Toyota Avensis 1.8 vvti cvt 2011

tje-erd
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 19 jul 2015 18:06
Locatie: Rotterdam

Re: Rechter raamplaat

Bericht door tje-erd » zo 9 aug 2020 10:33

Dank je voor de tip ww trading en budget caravans in Leeuwarden heb ik al aangeschreven.

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4159
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Rechter raamplaat

Bericht door WillyL » zo 9 aug 2020 10:45

2 waarschijnlijk denkbeeldige oplossingen:

1/ Indien je het ding niet meer kunt vinden... Kitranden verwijderen en goed waxen. Hetzelfde met de andere kant...

2/ Indien de rit niet te ver was en het niet langs auto(snel)wegen was, overdoen met de fiets en goed in de kant kijken of je de plaat toevallig ziet liggen en niet beschadigd is... Met wat geluk is die er af gevallen tijdens het laatste trajectje naar huis (nog niet zo lang geleden heb ik me rot gespeurd langs een laatste fietstraject van mijn ega waar die aan een brug een kapotte versnellingskabel kreeg, bleek het aanhechtingsvijsje/moertje kwijt te zijn maar na veel zoeken langs het traject lag het gewoon ergens op onze oprit, kost 50€Cent oid aan kabeltje)
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

tje-erd
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 19 jul 2015 18:06
Locatie: Rotterdam

Re: Rechter raamplaat

Bericht door tje-erd » zo 9 aug 2020 12:03

Optie 1 lijkt me het meest voor de hand liggend. Optie 2 is een paar honderd kilometer op snelwegen. Komt te vervallen.
Vermoedelijk zal het wel een raamplaat blijven aan 1 kant. Je ziet het niet veel en ik denk dat het ook geen onderdeel is waar de caravanslopers direct aan denken als ze aan het demonteren zijn. Demontage kan de plaat ook kapot maken door alle kit die er achter zit. Moet je ook nog toevallig dit exemplaar binnen krijgen.

Plaats reactie

Terug naar “Ik zoek...”