Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 00:23

Niet echt een kampeerverhaal, maar wel een verhaal wat erbij hoort.

Let op !
In mijn verhaal zit een les voor iedere caravanner c.q kampeergast knipoog.gif

Op de vooravond van ons vertrek van het Gardameer naar huis, besluit ik nog even te gaan tanken en wat laatste foto’s te maken.
Wat raar...de pomp waar ik normaliter tank is niet bemand ?
Nou dan maar een andere pomp gezocht en ook daar onbemand.
Ik besluit toch te tanken met de pas en hoor van anderen dat het de hele week Mariafeest ( Mariaverering ) was. weenie.gif
Oké, dan nog wat foto’s en terug naar de camping de laatste dingen inpakken.

Nadat ik wat foto’s had gemaakt stapte ik in de auto en startte hem.
Ineens gaat de motor in zijn allerhoogste toeren en schrik ik natuurlijk van dat geweld.
Er gaat van alles door mijn hoofd, wat is dit dan ??
Na alles gecheckt te hebben nogmaals gestart en wederom de hoogste toeren weenie.gif
Ondanks de hoge toeren lukte me het toch te schakelen, vraag niet hoe maar het ging, maar met het doorschakelen in z’n twee weer die hoge toeren. :oops:

Ik was niet ver van de camping en probeerde terug te gaan.
Op een totaal onoverzichtelijk punt moeten stoppen vanwege schakelproblemen.
Shit...en nu ?
Motor uitgeschakeld, alarmverlichting aan en uitgestapt om even het gaspedaal op en neer te jutteren.
Herstart en warempel de toeren kwamen op normale waardes.
Vlug naar de camping en denkend aan wat ik “ thuis” zal gaan mededelen.....of toch maar niet dacht ik ook nog ! :oops:

Mijn ega is erg gevoelig kus.gif voor dit soort dingen en daarom wou ik het eerst verzwijgen.
Echter eerlijkheid won van het leugentje om bestwil.
Op de camping alles verteld en dat was de start van een hele reeks ellende.
Veel caravanners weten veel en zijn hulpvaardig maar kwam geen oplossing uit.

Mijn schoonzoon weet erg veel van auto’s en daarom hem gebeld.
Het zou de Lamdasonde kunnen zijn.
Wat dat doet laat ik ff achterwege.
Voor een automonteur wellicht een peuleschil maar niet voor mij.

Ik besluit de verzekering te bellen en schrijf alles op tot in detail.
Datum, tijd, wat er aan de hand is, welke actie enz.
Fijn dat de verzekeringsmensen het goed oppikken, dat geeft de nodige steun en rust en dat is hard nodig.
Ze zouden terugbellen en deden dat ook na twee uren.
Vanwege de Mariaverering lag Italië plat. boos.gif
Er was in de hele omgeving van het Gardameer maar een garagehouder die ons wilde helpen.
Die zat in Lasize, zuid-oost Gardameer en wij zaten in Manerba zuid-west.

Het was een Fiatgarage en wij hadden een Renault Laguna.
In mijn telefonisch contact met de verzekering had ik aangegeven dat ik wilde dat de auto naar een Renaultdealer zou gebracht worden, maar dat ging dus niet vanwege de Mariaverering.
Nou, ik was allang blij dat de auto op de camping werd opgehaald.

Op de camping geregeld dat we nog een extra nachtje bleven. ( we hoefden dat niet te betalen thumbup.gif )
Op onze vertrekdag noodgedwongen op de camping moeten blijven in afwachting van een telefoontje van de Fiatdealer.
Eindelijk een telefoontje van de Fiat.
Ja meneer, alles in gebrekkig Engels, uw auto is warm gelopen en de koppakking is kapot, dat kost € 1200,00 !!
Omdat ik ooit een keer een warmgelopen motor heb gehad kende ik de symptomen en kon ik tegen de Italiaan zeggen dat hij de auto NIET mocht repareren alvorens hij akkoord had gekregen van de verzekering.

Meteen de verzekering gebeld en uitgelegd dat de motor absoluut niet was warmgelopen en dat ik de reparatie niet wilde toestaan omdat het geheel niet vertrouwde.
De verzekering stond vierkant achter ons en gaf de Fiatgarage geen toestemming de auto te laten repareren.
Vanwege het gegeven kon de auto niet binnen drie dagen gerepareerd worden en kregen te horen dat er vervangend vervoer geregeld zou gaan worden. blij.gif

Wat een verhaal hè....maar we zijn er nog niet !

Na de extra nacht redelijk goed doorgekomen te zijn mochten we met een taxi de huurauto ophalen.
Nou ff een taxi regelen dan .... in Italië .... tijdens de Mariaverering ..... je voelt het al....dat gaat hem niet worden nee ! boos.gif

Alles lag plat zoals gezegd en dat gold ook voor de taxicentrales !
De campingeigenaar had vanaf 7.00 uur centrales gebeld maar niemand kon ......of toch...jawel er was toch een taxichauffeur gevonden die bereid was ons weg te brengen naar Lasize waar ook onze caravan stond.
Ik had de helderheid van geest gehad een caravanspiegel mee te nemen om te kijken of die wel op de huurauto paste.

Bij het verhuurbedrijf aangekomen, kregen we een auto toegewezen.
En natuurlijk paste de spiegel er niet op [aschrik.gif]
In overleg nog wat andere auto’s geprobeerd maar geen van de auto’s paste de spiegel.
De verzekering gebeld en mochten nieuwe spiegels kopen, mooi, maar waar ?
In het nabijgelegen plaatsje Pesschiera ( zal vast niet goed zijn geschreven) was een winkel met kampeerartikelen.
Een goede set uitgezocht en toen naar de Fiatgarage om spullen uit onze auto te halen.

Komen we daar, treffen we onze auto aan waar onderdelen op de achterbank lagen, onder de motorkap een ravage en in de kofferbak ook nog van alles en nog wat.
Meteen dacht ik, hier moet ik foto’s van maken !
Zo gezegd zo gedaan.
We waren nog niet weg, want we moesten eerst nog onderzoekskosten aan de Fiatdealer betalen.
Staat ook in de voorwaarden van de verzekering.

De eigenaar afgebluft dat ik eerst geld over moest maken anders kon ik hem niet betalen.
In plaats daarvan belde ik de verzekering op en gaf aan dat we per direct naar huis wilde gaan.
Mijn vrouw en ik hadden het helemaal gehad met alle ellende.
De verzekering nam het op de juiste manier op en gaf ons toestemming naar Nederland te vertrekken en zij zouden de onderzoekskosten voorschieten, toch € 450,00 !

Met een Ford Focus van een half jaartje oud, de caravan aangekoppeld en gelukkig een onbezorgde terugreis gehad.
De auto werd op transport gezet en kwam een paar dagen later netjes thuis, met alle onderdelen nog keurig op de achterbank en in de kofferbak.
Mijn schoonzoon kwam naar de auto kijken en stelde vast dat de koppakking in goede conditie was en er wat dat aangaat niets aan de hand was en ik een goede beslissing had genomen hem niet te laten repareren.
De auto werd vervolgens naar een goede Renaultdealer vervoerd en op kosten van de verzekering gerepareerd.
Ik had via een hele omweg een “ nieuwe” auto die weer in topconditie was !

Een fijn bericht kregen we later van de verzekering, we hoefden de onderzoekskosten ook niet te betalen ! thumbup.gif

Eind goed al goed !

Mijn tip aan jullie :
Blijf rustig, ook al is dat moeilijk soms, blijf correct en schrijf echt alles op wat er maar in je opkomt !
Je hebt er in de communicatie veel plezier van en behoud het overzicht !
O ja, de expert van de verzekering vroeg mijn notities op en de foto’s die ik maakte.
Hij was onder de indruk van mijn zorgvuldig en tot in de puntjes verzorgde rapport ! thumbup.gif
Toch leuk om te horen.

Vriendelijke groeten,
Jettiny
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jan van Vijven » za 9 nov 2019 00:49

En wat was de oorzaak van de “overspeed”?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door dieseltijger » za 9 nov 2019 07:02

Complimenten Jettiny!

Je voelt je kwetsbaar in een dergelijke situatie. Helaas wordt er soms misbruik van gemaakt, maar je ziet ook positieve zaken zoals de coulance van de camping.

Ik denk dat de clou is dat je zeker moet stellen dat je je geen zorgen hoeft te maken door goed onderhoud en door je te verzekeren voor pechhulp en vervangend vervoer. Dat hebben jullie gedaan.

Ondanks dat slaat op het moment Supreme de onrust toe natuurlijk. Wat ik dan doe is te bedenken dat dit soort pech maar van betrekkelijk belang is voor ons welbevinden, en ik ga rustig nadenken en acteren zoals ik het gedaan zou hebben als het mijn werk zou zijn: Nadenken, afwegen, keuzes maken, zoveel mogelijk vastleggen.

Je beschrijft ook prachtig welke twijfels je had en wat beter kon. Je stelt je kwetsbaar op, dus je leert - heel wat beter dan sommigen die van zichzelf overtuigd zijn.

Well done! Van jou kunnen we wat leren!
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 07:38

Hartelijk dank voor jullie reacties thumbup.gif

De oorzaak van de “ overspeed “ is nooit bekend geworden, ook nooit geen last meer van gehad.
Mijn schoonzoon denkt, dat het loshalen van kabelaansluitingen en terugplaatsen, het vervangen pakkingen enz. kortom de complete schoonmaakbeurt van de motor het euvel heeft verholpen. Het sterkste wordt gedacht aan de Lamdasonde.
Het meetinstrument voor zuurstof/uitlaatgassen.
Ik weet er te weinig van om hier uitgebreid op in te gaan.

@ dieseltijger, tijdens de taxirit zei de Italiaanse chauffeur dat er veel buitenlanders belazerd worden door garagebedrijven.
Ik had hem de situatie uitgelegd.
Precies wat je beschrijft, “ nadenken, afwegen enz. heb ik ook gedaan.
Iemand moet de rust bewaren en overzicht behouden.
Dat is me toen gelukt en dat was hard nodig ! 🙂
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Daphne » za 9 nov 2019 09:45

Mooi dat het goed is afgelopen. Wat interessant is, is dat de verzekeraar de reparatie in Nederland heeft betaald. Dat doen er niet veel, ben dus benieuwd welke verzekeraar dat was.
En gaat het dan om jouw autoverzekering of pechhulpverzekering want dat is me niet duidelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Chris » za 9 nov 2019 10:10

Common sense.... da's helaas nodig soms..
Je verhaal is in meerdere variatie's al vaker gehoord.
Mijzelf ook eens getracht op die manier 2 banden te "verkopen", zeker 25 jaar geleden al.
Een lekke band van de auto in FR..
Band was niet nieuw maar zeker nog lang bruikbaar, ong. 6 mm profiel.
En in de band zat een schroef, een parker, duidelijk zichtbaar.
De garagehouder in Frankrijk hield bij hoog en bij laag vol dat hier een nieuwe band op moest, het karkas zou beschadigd zijn.
En, daar hij niet dezelfde band had moest ik er 2 kopen, want op 1 as mogen geen 2 verschillende banden zitten....
Toedeloe.... ik ben niet zo gek... weg hier....
Bij een andere garage was een zelf vulcaniserende prop voldoende, en dat wist ik ook...
Bandje plakken, 15 euro..
Sindsdien zo'n propsetje in de auto liggen maar nog nooit gebruikt, zal wel verdroogd zijn denk ik ondertussen.

Nu hoor je weer andere dingen trouwens..
De truuk met de plastic fles tussen band en spatbord....
Zo maar eens op...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jan van Vijven » za 9 nov 2019 10:17

Daphne schreef:Mooi dat het goed is afgelopen. Wat interessant is, is dat de verzekeraar de reparatie in Nederland heeft betaald. Dat doen er niet veel, ben dus benieuwd welke verzekeraar dat was.
En gaat het dan om jouw autoverzekering of pechhulpverzekering want dat is me niet duidelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is zeker interessant, een verzekering die de reparatie betaald, dus geen schade maar gewoon een motor storing. Dat zou betekenen dat ik nooit meer een rekening van mijn garage krijg ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18183
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door deusjevo » za 9 nov 2019 10:24

Daphne schreef:
za 9 nov 2019 09:45
Mooi dat het goed is afgelopen. Wat interessant is, is dat de verzekeraar de reparatie in Nederland heeft betaald. Dat doen er niet veel, ben dus benieuwd welke verzekeraar dat was.
En gaat het dan om jouw autoverzekering of pechhulpverzekering want dat is me niet duidelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben ook benieuwd, zal wat zijn als je verzekeraar ook je reguliere reparaties gaat betalen. scratch.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 11:51

De verzekering is Interpolis.

Waarom is alles, maar dan ook alles betaald door de verzekering ?!
Wij hebben geen eigen risico, dat is een.
Ten tweede heb ik erop gehamerd bij de verzekering dat ik geen opdracht heb gegeven om mijn auto helemaal uit elkaar te halen.
Het herstel werd uiteraard niet door de Fiatgarage uitgevoerd , maar in Nederland.
De Renaultgarage heeft de motor dusdanig onderhanden genomen dat daarbij de motorstoring gelijk verholpen moet zijn.
Als de storing was blijven bestaan, dan hadden ze dat alsnog moeten herstellen en dan was die rekening wel voor ons geweest.
We hebben tevens een automobilistenhulpverzekering als extra op onze reisverzekering, die wellicht ook diverse dingen vergoed hebben.

Blijft staan dat je de onderzoekskosten zelf moet betalen, zoals in de voorwaarden staat vermeld.
Daar heeft de verzekering ons echt mee gematst.
Die kosten hebben zij op zich genomen.
Zelf denken wij dat ze begrip hadden voor de ellende die we doorgemaakt hebben.

Verzekeringen kunnen glashard zakelijk zijn, maar in dit geval lijkt het erop dat er ook een menselijke kant aanwezig is geweest !
Gelukkig voor ons. thumbup.gif
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Wim Verso
Berichten: 6505
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Wim Verso » za 9 nov 2019 12:49

Jettiny, hebben jullie geen pechhulp van Renault?
Dat hebben wij van Toyota, vijf jaar geleden hadden wij pech in Tsjechië, aandrijfas gebroken en is door de Pechhulp van Toyota in Tsjechië prima gerepareerd, we waren de auto wel vijf dag kwijt.
Ik heb alleen de repartie kosten moeten betalen.
Was een prima service van Toyota. thumbup.gif
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18183
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door deusjevo » za 9 nov 2019 14:42

Dus bij pechhulpdienst verzekering van Toyota betaal je geen onderdelen?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 16:17

Wij hadden wel een Renaultservice kunnen hebben, maar dan moest je je bij hun aansluiten voor een x-bedrag.

We waren al voldoende verzekerd, zodoende geen gebruik gemaakt van die service.
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jan van Vijven » za 9 nov 2019 16:49

Jettiny en Willem,
Volgens mij halen jullie garantie, pech hulp en schade door elkaar.
Als je de boel in de prak rijd doet de verzekering zijn werk en word alles eventueel vergoed, eigen risico heeft er verder niets mee te maken.
Bij pech zal een ANWB (kan ook via de merkdealer geregeld zijn) in zicht en die proberen te helpen of af te slepen met eventueel vervangend vervoer.
Maar dat de verzekering alles betaald bij pech is nieuw voor mij!
Dus aan beide de vraag: wie heeft nu uiteindelijk alles betaald? Uit coulance je dealer of was het garantie? Dat de verzekering jou onderdelen en werkloon betaald geloof ik niet!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 18:04

RE.gif

Bij ons is alles vergoed, zelfs de telefoonkosten, uit welke pot het dan ook komt !

Er is niets van gelogen.

Vriendelijke groeten,
Jettiny
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jan van Vijven » za 9 nov 2019 18:48

Welke pot is wel belangrijk, als de verzekering het betaald heeft ga ik ook naar die verzekering :-)
Garantie of coulance is een heel ander verhaal, heb ik net ook nog gebruik van gemaakt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 19:16

Zoals vermeld hebben wij Interpolis als verzekering.
Autoverzekering volledig casco met onder andere voertuighulp Buitenland.
Doorlopende Reisverzekering Incl. Annuleringsverzekering en tot
slot een caravanverzekering beperkt casco die hier eigenlijk niet van toepassing is mijn inziens.

Van enige garantie is hier ook geen sprake, de auto was al geruime tijd buiten de garantie.
Renault Laguna uit 1998 en het voorval speelde af in 2012.

Meer heb ik niet wat hier van toepassing zou kunnen zijn.

Dus stap maar gauw over zou ik zeggen ! 😂👍
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18183
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door deusjevo » za 9 nov 2019 19:41

Ik ben verkocht, ik ga naar Interpolis met m’n Range Rover uit 1972.
Perfect geregeld daar haphop.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Chris » za 9 nov 2019 19:41

RE.gif en RE.gif

Dan zit ik goed, exact dezelfde verzekering en pakket bij hun..
Maar... ik twijfel... hulp ok, maar de kosten volledig.... dat zou geweldig zijn.
Ik ga direct mn polis opzoeken en ALLE kleine lettertjes lezen.
Nog geen gebruik van hoeven make gelukkig.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 20:27

RE.gif

Ik heb twee keer ellende gehad in het buitenland in onze vakantieperiode en beide keren tot volle tevredenheid geholpen !
Dus wij zijn goed te spreken over onze verzekering thumbup.gif
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door mrbullmastiff » za 9 nov 2019 20:57

Bijzonder dat je zo gematst ben, temeer daar het al een oude auto was ook.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

Jordi
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 17 okt 2018 19:19

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jordi » za 9 nov 2019 21:18

Raar verhaal,een renault laguna uit 1998 , onderhoudsrapport aanwezig ?

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 21:22

RE.gif

Zo zie ik het ook. thumbup.gif
In dit geval is het goed afgelopen en zijn we overtuigd dat ons verzekeringspakket toereikend is voor onze situatie.🙂
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jettiny » za 9 nov 2019 21:32

RE.gif
Van Jordi.
Ik heb geen behoefte om onzinverhalen hier neer te zetten, en wil ook geen hele administratie hier plaatsen om mijn verhaal te beargumenteren.
Sorry daar begin ik niet aan, dat zul je begrijpen.

Als je het niet gelooft dan vind ik dat heel erg. :(
Niet stimulerend om hier nog waargebeurde verhalen te plaatsen. :(
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

Jordi
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 17 okt 2018 19:19

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door Jordi » za 9 nov 2019 21:40

Blijft over, een raar verhaal wat in mijn ogen geen realiteit is.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Kampeerverhaal ..... of toch niet ?

Bericht door dieseltijger » za 9 nov 2019 21:42

Jettiny schreef:
za 9 nov 2019 21:32

Niet stimulerend om hier nog waargebeurde verhalen te plaatsen. :(
@Jettiny: Je moet je niet van de wijs laten brengen - het forum is een dwarsdoorsnede van de caravan populatie.

Waar zijn de moderators?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Plaats reactie

Terug naar “Kampeerverhalen”