Ontvangst BVN-tv in Turkije/Griekenland

Plaats reactie
Cosie

Ontvangst BVN-tv in Turkije/Griekenland

Bericht door Cosie » ma 15 okt 2007 11:41

Wij zijn van plan volgend jaar naar Turkije te gaan voor een week of 6. Weet iemand of je daar BVN-tv kan ontvangen via de sateliet en zoja welke sateliet en welke frequenties. Vast bij voor baat dank.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Bericht door deusjevo » ma 15 okt 2007 11:48

Misschien het handigste om gewoon op de site van BVN te kijken....

http://www.bvn.nl/ontvangst/Hotbird
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Cosie

Bericht door Cosie » ma 15 okt 2007 12:32

Hartelijk dank voor de reactie. Zal ik zeker doen

Cosie

Gebruikersavatar
Kooiton
Berichten: 748
Lid geworden op: wo 7 dec 2005 12:50
Locatie: Amersfoort e.o.

Bericht door Kooiton » vr 19 okt 2007 23:30

Wij zijn met terug van een vliegvakantie. Lekker 10 dagen op Rhodos genoten van een nog heerlijk stralend zonnetje. In ons apartement stond een tv waar we pas na dagen de knop "aan" in gebruik namen. Ideetje van mijn vrouw, we waren moe van vier dagen laat naar bed, je kent dat wel. Dus mijn vrouw wilde wel eens zien wat de Griekse tv te bieden had. Na even gezapt te hebben zaten we plots naar "De wereld draait door" te kijken. De kwaliteit was perfect mag ik wel zeggen en de ontvangst ging via een grote schotel. Het tv kijken is maar bij een avondje gebleven, de terrasjes waren veel gezelliger. Wel miste ik echt onze caravan, met dat heerlijke vaste bed. Maarja caravannen richting Rhodos is bijna niet te doen, er schijnt trouwens wel een camping te zijn.
Toyota Rav-4 benzine 2014 / Kip Isa White 47 TBLAfbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Turkije”