gratis camperen in polen

Plaats reactie
jacquesenuszi

gratis camperen in polen

Bericht door jacquesenuszi » wo 11 dec 2013 08:34

Hallo, wij jacques en uszi bieden onze grond 2 are in osetno polen (mazure) gratis aan voor leden van caravan- forum om zolang als u wilt te komen camperen op onze grond het gebied is een oase van stilte en rust wilt u meer info kunt u mij altijd bellen u betaald alleen de eventuele gebruikte stroomkosten groeten en tot ziens jacques en uszi

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16185
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: gratis camperen in polen

Bericht door Jan van Vijven » wo 11 dec 2013 09:23

Voor de geïnteresseerde, vertel eens wat over de omgeving en laat eventueel wat foto's zien?

Wat is de "catch" ik bedoel: een nieuw lid die zulke vriendschappelijke aanbiedingen doet is bijna te mooi om waar te zijn.

Met zeer vriendelijke groet,
Jan.
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19688
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: gratis camperen in polen

Bericht door Daphne » wo 11 dec 2013 09:28

Hier nog wat extra info uit door mij verwijderde berichten. Ik zie nu pas dat dit bericht iets anders was, en het verduidelijkt wel iets meer.
Hallo, wij jacques en uszi bezitten een groot stuk grond in inowroclaw polen in het prachtige gebied mazure, de grond is 2 are groot met een stuk bos erbij en wij willen deze grond gratis aanbieden voor campeerders, zelf staan wij ook deze zomer op onze grond en een ieder is van harte welkom om gratis met uw caravan te komen logeren zolang als u wilt de enige kosten voor u is het eventuele gebruik van stroom, ik jacques ben nederlander en mijn vrouw is van poolse afkomst maar spreekt ook goed nederlands.

De plaats is nabij osetno en hier kunt u heerlijk genieten van rust en stilte, en nogmaals absoluut gratis het is voor ons een hobby en we houden van gezelligheid
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

shita

Re: gratis camperen in polen

Bericht door shita » za 1 feb 2014 23:31

Hier zou ik ook wel eens wat meer over willen weten,Polen trek al jaren en ik kom er graag.
Heb al vele streken bezocht in Polen met tent en caravan.
Het mindere is dat er vele campings verdwijnen waar ik ook geweest ben.

driver
Berichten: 568
Lid geworden op: wo 24 aug 2011 21:37
Locatie: Antwerpen

Re: gratis camperen in polen

Bericht door driver » zo 2 feb 2014 07:32

Ik vermoed dat dit dezelfde Jacques is die op marktplaats adverteert (http://www.marktplaats.nl/a/vakantie/ca ... setno.html). Daar vind je meer info. Afgaand op de spotgoedkope prijzen lijkt het inderdaad meer een hobby dan een echte business. Shita, moest je in de buurt komen, ga er eens langs, en rapporteer hier hoe het was!

shita

Re: gratis camperen in polen

Bericht door shita » ma 3 feb 2014 13:51

Bedankt Driver voor de link.
Lijkt inderdaad wel dezelfde.
Mocht ik er naar toe hobbelen laat ik zeker weten hoe het daar was.

jacquesenuszi

Re: gratis camperen in polen

Bericht door jacquesenuszi » vr 28 feb 2014 15:38

Hallo, het is inderdaad hobby en wij hoeven alleen maar de kosten vergoed te hebben we hoeven er gelukkig niet van te leven, maar ik heb jaren een camping gerund en vind dit heel erg leuk kampeerders zijn over het algemeen leuke mensen met dezelfde ideeen geen gezeur maar gewoon genieten van de natuur en rust groeten jacques en uszi

Plaats reactie

Terug naar “Polen”