Kwaliteit?

Plaats reactie
Kelly
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 7 okt 2020 13:35

Kwaliteit?

Bericht door Kelly » ma 1 mar 2021 17:23

Ik ben vandaag bij een dealer wezen kijken en deze had Sterckeman staan.
Ik heb de 470 PE kids (van 2018) kunnen bekijken. Ook nog eentje van de evolution reeks van 2021.
We hebben 3 kinderen (4, 7 en 10), maar toch zou ik niet opteren voor 3 stapelbedden.
De evolution had mijn voorkeur niet, voelde benauwd aan.

Ik ben erg nieuwsgierig naar tips/ervaringen/opmerkingen van jullie.
Onze auto mag 2,5 ton trekken en de benodigde rijbewijzen zijn ook aanwezig, dus dat hoeft geen belemmering te zijn.
Ondertussen heb ik tweedehands een 490 PE van 2018 gevonden.

We zouden vooral buiten het hoogseizoen ermee weg gaan. Ook voorjaar en najaar.

Is die houten bak boven het wiel en daarmee onder de tafel een belemmering? Als we rondtrekken, dan is het de bedoeling om aan dat zitje te eten.

Gebruikersavatar
Ed Diesel
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 mar 2021 08:08

Re: Kwaliteit?

Bericht door Ed Diesel » wo 7 apr 2021 17:05

Komt overeen met de caravelair (zelfde fabriek) alba of de iets oudere Antares 426 en 466. De 466 oogt ruimer door de plaatsing van het toilet naast het stapelbed. Heerlijke familie caravan. Bedden opgemaakt laten en toch binnen kunnen ontbijten in het koude voor- ofnajaar

Die houten bak (wielkast) is de plek voor de kids anders hebben wij geen beenruimte. De volwassenen zitten dus aan de buitenkant..... lekker dicht.bij de kraan en een doekje als ze knoeien in je nieuwe aanwinst blij.gif De oudste legt de voeten daar op neer om te "chillen"

Met de.kwaliteit is niks mis
Wel veel spaanplaat, maar daarom zij ze ook zo ideaal met hun lage gewicht
Ford focus 1.5 ecoboost 2015
Caravelair Antares Family 466 2017

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Kwaliteit?

Bericht door VIP » wo 7 apr 2021 21:00

[re.gif]

In een caravan zit normaal gesproken geen spaanplaat, wellicht bedoel je triplex/multiplex.
Porsche + Tabbert

Plaats reactie

Terug naar “Sterckeman”