Gezocht handleiding Cabby 67

Plaats reactie
APeters
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 27 jan 2017 23:05

Gezocht handleiding Cabby 67

Bericht door APeters » ma 2 jul 2018 22:39

Hallo, wij hebben een tweedehands Cabby 67 modeljaar 2005 gekocht. Nu zit hier helaas geen originele handleiding meer bij. Iemand die er misschien nog 1 heeft liggen of weet waar online een handleiding te vinden is? Ik heb al lopen zoeken, maar heb nog niets kunnen vinden.
Alvast bedankt!

Volvodriver

Re: Gezocht handleiding Cabby 67

Bericht door Volvodriver » di 3 jul 2018 13:16

RE.gif
Informeer eens bij BCA 28 in Wezep. Die waren tot het faillissement importeur/dealer van Cabby.
Mogelijk kunnen zij er nog aan komen.
En Polar heeft de onderdelenvoorziening over genomen. Dus eventueel kan je ook contact opnemen met ScandicCaravans. (Peter Edelman) Die is vertegenwoordiger van Polar in de Benelux.

Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Gezocht handleiding Cabby 67

Bericht door meeder » di 3 jul 2018 15:39

Zweeds is makkelijk om te lezen. Hier een linkje naar veel Cabby handleidingen in digitale vorm.

https://manuall.se/husvagnar-camping/hu ... husvagnar/

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Gezocht handleiding Cabby 67

Bericht door Stef » di 3 jul 2018 17:49

Hallo APeters,

Gefeliciteerd met de aanschaf van zo’n mooi produkt.
Ik heb zelf het kleinere broertje ; de 58 sport gehad en ben nu alweer 7 jaar eigenaar van de 740 LT modeljaar 2010.

De modeljaren 204 en 2005 zijn nagenoeg gelijk aan elkaar en hebben alleen detailverschillen.
Deze caravans zijn voorzien van Alde 3000 verwarming. En hiervoor kan je de gebruiksaanwijzingen downloaden van
De site : www.alde.se

Verder laat de caravan zich bedienen , zoals iedere andere caravan en Meeder hed al een adres opgegeven om in het sweeds
De gebruikshandleiding te downloaden.
Hiervan is eigelijk het allerbelangrijkste , dat je de elektrische schema’s goed bewaard.
Zijn heel handig bij het opsporen van storingen.

Onderdelen zijn er nog genoeg voor te krijgen en betreffende de Alde verwarming kan je ook heel goed terecht bij de Camperdealers met merken waar de Alde wordt ingebouwd.

Zelf bestel ik onderdelen rechtstreeks in Zweden en/of Denemarken en heb ze dan ook snel in huis.
( Alleen niet goedkoop )

Mocht je vragen hebben of iets nodig hebben aan onderdelen, dan kan je mij altijd een Pb ‘tje sturen

Mvg
Stef. kus.gif
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Plaats reactie

Terug naar “Overige merken”