Wilk S3 650DK

Plaats reactie
Sluys777
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 11 dec 2015 18:40

Wilk S3 650DK

Bericht door Sluys777 » za 12 dec 2015 01:05

Afgelopen Woensdag 9 december een hele mooie Wilk S3 650DK (Advanced Pakket) bj 2008 gekocht.
Hij heeft voor ons de perfecte indeling met een grote rondzit en naast een vast 2 persoonsbed nog een kinderkamer/stapelbed.
Het is hierdoor wel een enorme tandemasser van ruim 8.50 mtr. lang, maar ach als het rolt... rolt het. knipoog.gif

We waren opzoek naar een mooie ruime caravan met een kinderkamer (met de vroegere Munsterland Luxus 545F van mijn ouders in gedachten) toen we bij deze Wilk uitkwamen.
Wel apart dat er hier van dit type maar zo weinig rondrijden.

Dat Wilk niet meer gemaakt wordt doet er weinig toe, het blijven degelijke en net afgewerkte Caravans.
Zelfs de S3 serie mag er qua afwerking zijn, hij mist 'kaal' misschien wat toeters en bellen t.o.v. de duurdere series, maar doet zeker niet goedkoop aan.

We laten i.v.m. Wintersport wel direct de drukregelaar vervangen door een Trumatic DuoControl CS met een IceEx , zodat ik niet 's nachts de kou in hoef om de gasfles te wisselen.
Dat de kachel, bij 'extreme kou' en de koelkast bij 'extreme hitte', gewoon kunnen branden tijdens de reis lijkt me ook erg prettig.

Ik vermoed dat we aan deze caravan nog heel veel plezier gaan beleven.
Bijlagen
Vloerplan.JPG
Vloerplan S3 650DK
Vloerplan.JPG (11.89 KiB) 8234 keer bekeken
Afbeelding Wilk S3 650DK - Grand Espace 2.0dci 173pk

Mees

Re: Wilk S3 650DK

Bericht door Mees » za 12 dec 2015 04:34

Kijk,
dat waardeer ik zeer !! [kerstduim.gif]
Even een andere merkkeuze tussen het vele H en F geweld.
Maar uh,
je schrijft zelf al: "maar ach als het rolt, rolt het"...... [kerstweetniet.gif]

RogerS
Berichten: 1036
Lid geworden op: zo 1 aug 2010 21:02

Re: Wilk S3 650DK

Bericht door RogerS » za 12 dec 2015 05:45

Veel plezier ermee! Aan plaats geen gebrek. [kerstknipoog.gif]
Caravanloos. :(

arnovariante

Re: Wilk S3 650DK

Bericht door arnovariante » za 12 dec 2015 08:06

Gefeliciteerd!
Deze indeling hebben wij ook overwogen maar struikelden toch een beetje over het relatief smalle (140) bed in deze KFU indeling van Hobby.
En wat minder zitplaatsen dan we nu hebben.
Dat je deze Wilk niet veel ziet is logisch, zelfs kleinere Wilken zijn niet zo veel gezien, laat staan de grotere.

Plaats reactie

Terug naar “Wilk”