Tabbert "beresterk" of niet?

Plaats reactie
Tjinne

Bericht door Tjinne » ma 23 jun 2008 14:31

HansDJ schreef:Tjeempie.................ik schrik hier van zeg

De Tabbert die wij nu hebben is een van de 4 caravans die wij hebben gehad van de Knaus groep

2 * Knaus
1* eifelland
en dan Nu de Tabbert...stuk voor stuk goed afgewerkte caravans.

Ik weet niet hoe ze in Hongarije werken maar ik zou hier geen genoegen mee nemen.
Inderdaad de Tabbert is een beresterke caravan :shock: de mijne is van 1996 en ik zet hem al even lang pas met de uitdraaisteunen en ik heb nog nergens een scheurtje of een barstje gezien :D ik heb nog op een camping gestaan die zowel opzij als naar voren schuin afliep toen draaide ik vanachter de ene poot verder uit dan de andere en draaide dan heel de boel omhoog met mijn neuswiel :shock: totdat hij volledig vlak stond hij kraakte of zuchte nog nooit tijdens de handeling ,ik weet het ,het is onortodox hetgeen ik doe maar tot nutoe is er nog niks aan de hand. het zou niet de eerste maal zijn dat er één wiel van de grond hangt, want ik heb namelijk geen zin om aan de andere kant een putje te graven.

Gebruikersavatar
JanW
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 30 jun 2004 23:04
Locatie: Wijk bij Duurstede

Bericht door JanW » ma 23 jun 2008 16:37

Tjinne schreef:Inderdaad de Tabbert is een beresterke caravan :shock: de mijne is van 1996 en ik zet hem al even lang pas met de uitdraaisteunen en ik heb nog nergens een scheurtje of een barstje gezien
Ga zo door, zou ik zeggen :wink:
Als ik goed reken, kan jouw Tabbert dit jaar een jubileum gaan vieren -twaalf-en-een-half-jarig bestaan of zo... En dan kan het bèst wel eens zo zijn dat-ie dan spontaan neigingen gaat vertonen om doormidden te willen breken...
Tjinne schreef:(...)
hij kraakte of zuchte nog nooit tijdens de handeling ,ik weet het ,het is onortodox hetgeen ik doe maar tot nutoe is er nog niks aan de hand. het zou niet de eerste maal zijn dat er één wiel van de grond hangt
(...)
Ik ben benieuwd als jouw exemplaar eens in de KCK zal komen in de rubriek "gebruikte caravans! En dan eens kijken wat er dàn bij een nadere inspectie zal blijken qua vervormingen aan het chassis en beschadigingen ìn en ààn de opbouw...

Overigens: krijgt de Tabbert nog wel eens een servicebeurt? En zo ja: wordt er dan nog wat opgemerkt (al dan niet binnensmonds) door de monteur? Houdt in de gaten dat zelfs een kwaliteitsproduct als een Tabbert wel eens kapot kan gaan, hoor.... Zeker bij "onorthodox" gebruik (...of misbruik?) zoals jij schetst.
Of was jouw bijdrage soms als een geintje bedoeld :?:

Greetz,
JanW
ex- Fendt 510TF Diamant
Volvo V70 T5 Momentum
momenteel even caravanner in ruste
doch zoekende naar een mooie Zweed!

Tjinne

Bericht door Tjinne » wo 25 jun 2008 16:45

JanW schreef:Overigens: krijgt de Tabbert nog wel eens een servicebeurt? En zo ja: wordt er dan nog wat opgemerkt (al dan niet binnensmonds) door de monteur? Houdt in de gaten dat zelfs een kwaliteitsproduct als een Tabbert wel eens kapot kan gaan, hoor.... Zeker bij "onorthodox" gebruik (...of misbruik?) zoals jij schetst.
Of was jouw bijdrage soms als een geintje bedoeld :?:

Greetz,
JanW
Ja hoor :wink: verleden jaar nog want toen had ik mijn eerste item die stukgegaan was namelijk er was een van de twee veertjes gesprongen van het horizontale diepvriesdeurtje in de koelkast en hij bleef halfweg openhangen,en terwijl ik bij de dealer(geen Tabbertdealer) was heb ik hem ook meteen laten nakijken voor de remmen en alles wat zich vanonder bevond toen zei hij dat ik nog een van de zware chassis had (BPW) want dat ze die nu niet meer maken zelfs bij Tabbert niet meer, en ja alles was nog in orde hoor :D 8) :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Tabbert”