Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Aribah

Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Aribah » za 11 okt 2014 19:38

Vandaag naar de caravan en kampeerbeurs geweest in Utrecht, en bovenstaand model bezichtigt.
Ik ben aan het sparen voor een kleine caravan, en werd wel een beetje verliefd op dit model. Kan iemand er al wat over zeggen?

Frans013
Berichten: 100
Lid geworden op: di 28 mei 2013 21:51
Locatie: Landgraaf

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Frans013 » za 11 okt 2014 23:52

Kan over de T@b niks zeggen, maar ik ben erg gecharmeerd geraakt van de Adria Action, maar die is nieuw dan ook weer gelijk een stuk duurder helaas.

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door yarrah » zo 12 okt 2014 09:04

Sinds augustus dit jaar zijn we eigenaar geworden van een off road versie love.gif . Mijn ervaring is super. Hij gaat nooit weer weg. Wij houden van rondtoeren en deze caravan is er super geschikt voor. Ik zou hem niet kopen als je 3 weken opdezelfde camping blijft dan is hij echt te klein (vind ik dan). Wij hebben geen voortent alleen een luifel. Op het forum staan her en der wat berichtjes van me over onze t@b.
Het mooie van een tab is dat je toch het gevoel hebt dat je kampeert met een tent, maar je hebt toch het de voordelen van een caravan. Onze dealer zei heel mooi, mensen die een t@b kopen, kopen deze omdat ze geen caravan willen :lol:.

Afbeelding

Er is wel een nadeel, je trekt heel veel bekijks op de camping.

Op http://www.tab-fans.nl vind je nog meer info.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

erichendri
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 19:51
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door erichendri » zo 12 okt 2014 09:40

Ben er ook verliefd op dus ga dit draadje zeker volgen.
Heel af en toe zie je ze op de camping en maak ik wel eens een praatje.
Zou zelf ook voor de off-road versie gaan.
Stoere caravan voor achter de subaru.

Eric
Privé : toyota avensis station 2.0 automaat. (2008)
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Micky » zo 12 okt 2014 09:42

Zeker een tof ding en idd wel klein, maar als je niet meer nodig hebt dan dat is het een toppertje thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Aribah

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Aribah » zo 12 okt 2014 09:51

yarrah schreef:Sinds augustus dit jaar zijn we eigenaar geworden van een off road versie love.gif . Mijn ervaring is super. Hij gaat nooit weer weg. Wij houden van rondtoeren en deze caravan is er super geschikt voor. Ik zou hem niet kopen als je 3 weken opdezelfde camping blijft dan is hij echt te klein (vind ik dan). Wij hebben geen voortent alleen een luifel. Op het forum staan her en der wat berichtjes van me over onze t@b.
Het mooie van een tab is dat je toch het gevoel hebt dat je kampeert met een tent, maar je hebt toch het de voordelen van een caravan. Onze dealer zei heel mooi, mensen die een t@b kopen, kopen deze omdat ze geen caravan willen :lol:.

Afbeelding

Er is wel een nadeel, je trekt heel veel bekijks op de camping.

Op http://www.tab-fans.nl vind je nog meer info.
Wat ontzettend leuk om dit te lezen! Ik was al van plan om ervoor te gaan sparen. (Duurt nog wel even voordat ik het bij elkaar heb, maar wellicht zijn er wel mensen die er nu één hebben gekocht en 'm over vijf jaar weer weg willen doen :-))

Aribah

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Aribah » zo 12 okt 2014 09:52

micky schreef:Zeker een tof ding en idd wel klein, maar als je niet meer nodig hebt dan dat is het een toppertje thumbup.gif
Ik ben zelf ook klein, dus past precies! awhoea.gif
Op de caravan en kampeerbeurs hoorde ik wel de "klacht" dat mensen er niet rechtop in konden staan. Daar heb ik dus geen moeite mee, ik hou zelfs ruimte over haphop.gif

Gebruikersavatar
mivis
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 1 jul 2012 15:26
Locatie: belgië - Vlaams-brabant

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door mivis » zo 12 okt 2014 10:23

vooraan (kopkeuken) kan je perfect staan en achteraan ga je zitten of slapen dus plaats genoeg denk ik

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door yarrah » zo 12 okt 2014 13:40

Ik zelf ben geen kleintje en kan niet er rechtop in staan. Ik kom net een centimeter te kort. Ik heb er totaal geen probleem mee, gewoon er voor zorgen dan je geen schoenen aan hebt. Waar je niet aan denkt is de ruimte onder de kastjes we slapen met ons hoofd daar onder. En s'nacht hebben we regelmatig onze hoofd gestoten. Kwestie van wennen. Later in de vakantie kwam het niet meer voor.
Komend weekend gaan we weer op pad.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

ustab

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door ustab » zo 16 nov 2014 13:31

Hallo

Ik zie alleen maar + punten

maar wij hebben dan ook zelf sinds 3 jaar een T@B 320 Off Road
sindsdien al meer dan 30 aanpassingen gedaan, niet omdat het moest maar meer voor de fun en de heb
en dat zie je meer bij "onze clubleden, meer dan bij andere merken en dat zegt ook wel iets over het type eigenaar

Wij zijn zelf beide lang maar ervaren het gebrek aan stahoogte niet als nadelig
de caravan is niet zo groot dat je er in kan rondlopen en voor het aanrecht sta je toch gebogen
wij hebben de indeling zo gemaakt ( en dit zijn geen structurele aanpassingen)
dat we En een vast bed hebben (190x130) En een 4 zitplaatsen met tafel en dat samen met een keuken, grote klerenkast en opbergkastjes boven het bed
en een porta-potti binnen handbereik

zoals eerder gezegd: alleen maar + punten samen met een mooi model

Veel wijsheid toegewenst met je keuze, maar soms moet je je gevoel volgen


en kijk idd eens op de genoemde T@B site of die van de Duitsers, de Denen, de Engelse of de Amerikaanse

groeten

Sjors

rien10
Berichten: 192
Lid geworden op: di 26 aug 2014 21:10
Locatie: Bergschenhoek

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door rien10 » di 11 aug 2015 15:07

Ik ben ook erg gecharmeerd van een T@B en denk over een kleine, compacte caravan in plaats van ons Knaus Kasteel.
Maar waarom zou ik voor een T@B kiezen, en niet bijvoorbeeld voor een Kip Kompakt, of KIP Shelter-fiets uitvoering?
In de KIP Kompakt kan mijn (lange) man nog wel staan, in de T@B niet. Nou vind hij dat persoonlijk niet erg, een beetje gebukt staan bij aan en uitkleden. Koken en "leven" doe je toch buiten op de camping tenslotte.
Er zijn nogal wat verschillen in de 2015/2016 uitvoering ten opzichte van de oudere versies niet?
Zeg maar "nee" dan krijg je er twee! Een Knaus Südwind 1996 en een T@B-je

stefmetavento
Berichten: 26
Lid geworden op: di 21 aug 2012 21:04
Locatie: Amsterdam

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door stefmetavento » zo 16 aug 2015 20:10

Waarom zou je voor een T@b kiezen? Misschien omdat je hem leuker vindt?

Ik ben 4 jaar begonnen met een Avento 385 (vandaar mijn nickname). Toen overgestapt op een Kip Kompakt 37 EKV, omdat wij de Avento wat aan de grote kant vonden. Dat hele washok gebruikten we toch niet. De T@b hadden wij op de caravanbeurs gezien, toen wij nog de Avento hadden. We vonden de T@b grappig en waren eigenlijk min of meer verliefd, maar het gebrek aan stahoogte hield ons tegen. We hebben twee jaar tevreden rondgereden met de Kip, maar elke keer als we een T@b zagen, dachten we: Wow, wat zijn ze toch mooi! De Kip beviel, maar echt een klik hadden we er niet mee. Nou hadden er wel eentje met rode kussens, blauwe gordijnen en een licht oranje zeil op de grond. Maar de meeste Kippen hebben zo'n zakelijk, somber interieur. Ik weet het; de Kip Shelter kun je in allerlei hippe kleuren aan de buitenkant krijgen, maar binnen vind ik het nogal een koude bedoening.

Vorig jaar hebben we daarom onze Kip verkocht een een nieuwe T@b White gekocht. In de herfstvakantie zijn we er meteen mee naar Frankrijk gegaan. Deze zomer zelfs naar Roemenië. De Kip was praktischer: meer kastjes, stahoogte (met het dak uitgeklapt), smaller (zijspiegels niet echt nodig), grotere keuken met 3 gaspitten i.p.v. 2. De Kip was beter afgewerkt. In de T@b laten allerlei afwerkingsrandjes en -dopjes los en ook het slot van de disselbak begaf het het eerste weekend. Ook is de voorkant behoorlijk gevoelig voor steenslag scratch.gif Bij de volgende beurt laten we spatlappen op de auto zetten. Wat dat betreft is die extra bescherming op de Offroad toch wel handig.

Maar.... wat is de T@b toch ontzettend knus van binnen! Vooral de White versie heeft een loungy zithoek, met sky bekleding in grijs, taupe en creme, paneelgordijnen, warme spotlampjes, bijpassende sierkussens, zeil met houtlook. En als je zit, voelt hij toch heel ruim. Niet als je staat, hoor, dan moet je je hoofd namelijk intrekken knipoog.gif

En van buiten ziet-ie er ook zo gaaf uit. Volgens mijn jongste zus is het van buiten een UFO i.p.v. een caravan. Elke keer als we de T@b uit de stalling halen, zijn we blij. Elke keer als we hem terugbrengen, kijken we weer uit naar de volgende vakantie. Je hebt inderdaad overal bekijks: onderweg, op de camping en ook als hem in de straat voor ons huis zetten willen nieuwsgierige buren graag binnen kijken. En dan komen er vaak verhalen over het 'echte' kamperen zoals men dat vroeger deed.

Smaken verschillen. Wij zijn verliefd op onze T@b, maar we snappen ook dat mensen hem te primitief of te klein vinden.

De versie van 2016 wordt overigens compleet aangepast. Op het Duitse T@b-forum lees je alle ins en outs over de nieuwe versie. Hij wordt zwaarder (615 ipv 550/583 kg) en hoger (dacht 244 ipv 222 cm). Hij blijft rond, maar de stahoogte binnen wordt rond de 1.90 ipv 1.72 en hij krijgt wat meer kastjes: in de keuken zijn zelfs bovenkastjes. Op het Duitse forum zijn ook veel discussies erover: sommige leden vinden dat het oorspronkelijk karakter is verloren en noemen hem 'opgeblazen'. Anderen vinden toch dat-ie praktischer is geworden.

Je kunt hier zien hoe de 2016-versie wordt. Dit is de "Metropolis". Die versie hadden ze nog niet.

http://deklerkcaravans.nl/tabbert-carav ... -modellen/

Van de T@b Offroad zijn er alleen nog maar concepttekeningen:

http://www.caravaning.de/aktuell/t-b-ca ... 40879.html

De T@b Offroad vind ik persoonlijk wel gaaf, maar wil hem wel eerst irl voor me zien :-)
Laatst gewijzigd door Daphne op zo 16 aug 2015 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Url's aangepast.

rien10
Berichten: 192
Lid geworden op: di 26 aug 2014 21:10
Locatie: Bergschenhoek

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door rien10 » di 18 aug 2015 01:58

Ik ben gaan speuren op Marktplaats naar een Kip Kompakt 300 en een T@B. En het eerste wat betaalbaar en 100% in orde voorbij kwam was een T@B.
En hij is het geworden! Nee, mijn man kan er niet in staan, maar dat vind hij niet erg. Het bed is wel lekker groot. Inderdaad is de Kip zakelijker, killer om te zien en heeft de T@B minder opbergruimte, maar dat laatste komen we wel uit.
Ik ben er heel erg blij mee! Morgen een paar testdagen kamperen.
Zeg maar "nee" dan krijg je er twee! Een Knaus Südwind 1996 en een T@B-je

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door yarrah » di 18 aug 2015 09:45

RE.gif
RE.gif

Oei, de nieuwe Off Road vind ik helemaal niet mooi, waar is het stoere uiterlijk?

Wij vinden de opbergruimte gigantisch en als we de caravan in en uitpakken dan staat de gang + schuur behoorlijk vol en vragen ons steeds weer af past dat in de t@b :lol: .
Maar nu kom ik er ook achter dat het reservewiel achterop de caravan is bevestigd. Als je die in de opbergbakken hebt zitten dan lever je behoorlijk veel ruimte in.

In de auto zitten de vouwstoeltjes 3 stuks ( ja de hond heeft ook eentje knipoog.gif ) tafeltje, luifel en de afvalwater tank.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

rien10
Berichten: 192
Lid geworden op: di 26 aug 2014 21:10
Locatie: Bergschenhoek

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door rien10 » di 18 aug 2015 09:52

Yarrah, hoe doe jij dat met kleding? De lange kast is door de vorige eigenaar van legplanken voorzien. Ik neem aan dat dit een hangkast was. Ik weet nog niet of ik dat in de oude staat ga terugbrengen. Eerst maar eens in de praktijk uitvinden hoe dit werkt. Past al jouw beddengoed overdag achter de klap bank?
Zeg maar "nee" dan krijg je er twee! Een Knaus Südwind 1996 en een T@B-je

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door yarrah » di 18 aug 2015 20:19

Onze kleding wat we niet dagelijks nodig hebben en de voorraad schone kleding liggen in vouwkratten onder de bank. De hoge kast heb ik ook 2 vouwkratten gestapeld en daarin zit het eten en de dagelijkse spullen als borden, kopjes, thee, koffie noem maar op.
Schoon ondergoed e.d. Voor een paar dagen gaat in 1 kastje pp boven de bank. awhoea.gif maar het lukt.


Voor het beddegoed nemen erugveel mee:
Een 2 persoons 4 vier seizoenen dekbed.
Twee hoofdkussens
2x inflatable luchtmatjes. Eentje van vriendlief voor zijn slecht rug. Eentje voor mij als de nachten koud zijn. Een dikke donsdekbed voor mij als de nachten te koud zijn. Dan nog een matrasbeschermer en een hoeslaken en die zitten allemaal achter de klep van rugleuning.
Als we naar bed gaan dan hangen we onze kleren aan kledinghaken aan de deur van de hoge kast die je voor een paar euro bij de ikea kan halen...... Ideaal!!!!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50226780/
Zoiets, alleen wij hebben losse haken.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door yarrah » wo 19 aug 2015 09:33

RE.gif
Jammer dat ik mijnpost niet meer kan wijzigen. Tjee,.. Wat een hoop tikfouten.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

rien10
Berichten: 192
Lid geworden op: di 26 aug 2014 21:10
Locatie: Bergschenhoek

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door rien10 » vr 21 aug 2015 17:01

We zijn net terug van 4 dagen met de T@B. Het lukt wel hoor, me die kleding. Moet nog even routine krijgen, maar dat zal wel gaan in de toekomst. En jeetje, wat een zee van ruimte achter de zitbankt, kiep daar maar alles in, en dan nog meer!

In een mum van tijd staat het ding horizontaal (ja ja, met een wig, ik doe het niet meer met de pootjes) en het kost geen enkele moeite. Af- en aankoppelen is ook zo gedaan. Heerlijk! en de fietsen? Die passen plat achter in onze stationwagen. Dus die waren ook mee. Heerlijk, we hebben genoten.

De vorige eigenaar had ook haakjes aan de randen boven de ramen hangen. Daar hang je dus je jas, vest, noem maar op aan. Gaat allemaal prima, 't is kamperen tenslotte he, en dan is het ook improviseren. mrgreen.gif
Zeg maar "nee" dan krijg je er twee! Een Knaus Südwind 1996 en een T@B-je

ustab

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door ustab » wo 2 sep 2015 19:35

Wij vinden de T@B geweldig en noemen hem UST@AB, of te wel fries voor onze T@B

wij hebben planken in de kast : voor elke van ons 1 plank voor de kleren
Mooi opgevouwen kan er heel wat in: maar meer willen we ook niet mee
wij hebben het bed altijd opgemaakt dwars achter in, je kunt dan niet helemaal gestrekt liggen maar het maar gaat prima,
de maat 180 x 130
Hierdoor kunnen we de tafel altijd gebruiken en hebben dan 4 zitplaatsen
1 bank gebruiken we voor het eten samen met de koelkast


en voor de rest leven we toch buiten

en achter de auto is het een genot, wij hebben de Off-road

kijk ook maar eens op het TAB forum

groeten Sjors

Peettab
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 15 mei 2016 17:36
Locatie: Schoonhoven

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Peettab » zo 15 mei 2016 20:15

Ook wij hebben een T@B 320 bevalt uitstekend beetje improviseren hier en daar maar ik zou geen andere meer willen.
Idd achter de auto is het een supercaravan.
Pt cruiser 2.4 touring 2005- T@B 320 rs 2006

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Conradi » zo 15 mei 2016 23:02

Ik vind zowel de T@B als de Adria Action geweldig leuk thumbup.gif

Het Duitse Camping, Cars & Caravan heeft in het April-nummer de R20RS vergeleken met de Eriba Touring. T@B 320RS - Eriba-Touring 310.
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Fritsflow
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 2 aug 2015 12:54

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Fritsflow » za 20 aug 2016 11:18

In 2015 hebben wij een T@b 320 gehuurd. We komen uit een tent maar omdat we graag rondtrekken werd dat een beetje omslachtig.
En als je eigenlijk geen caravan wilt kom je al snel bij een T@b uit.
We hebben een heerlijk vakantie gehad met de T@b en inderdaad; je hebt veel bekijks met zo'n ding. Hij is ook leuk.
Toch heb ik ook wel wat kritiek op de T@b:
-Stahoogte, al valt daar best mee te leven; de caravan is op zijn hoogst op het punt waar je staat in de caravan.
-Onhandigheidjes en afwerking. Het vakje onder de koelkast kan niet open als de hordeur dicht zit. De kist/bankje om de Portapotti in te doen zit dom in elkaar; gat voor de klep zit op verkeerde plek dus de voorkant moet open bij gebruik en dan kom het geheel wat omhoog waardoor je op de scharnieren zit die dan kapot gaan. Altijd geklooi met de disselbak die slecht dicht gaat
-Het rijden viel tegen met de T@b; best veel lucht-weerstand waardoor een hoog gebruik.

Wij hebben nu een Kip37 EKV met hefdak gekocht en dat bevalt toch beter. Veel minder luchtweerstand ook tijdens rijden en een stuk praktischer.

Colombe
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 27 okt 2017 17:25

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Colombe » zo 29 okt 2017 11:36

Onze ervaringen komen aardig overeen met die van Flitsflow hierboven. We hebben afgelopen jaar een week of zes rondgetrokken met de T@B en daarbij zijn toch wat twijfels ontstaan.

Pro deT@B pleiten de lichte, bijna vrolijke binnen- en buitenkant, de makkelijke manier van verplaatsen, de no-nonsense inrichting en het tentachtige kampeergevoel want je leeft doorgaans buiten. Het meest kritische punt is wat ons betreft de grote luchtweerstand, de T@B suggereert met de druppelvorm het tegenovergestelde, maar een stijging qua verbruik van zestig procent had ik niet verwacht.

Ook vonden wij de manoeuvreerruimte bij een opgemaakt bed behoorlijk beperkt. Het zitvlak van de stoelkussens is ook wat te kort. Het is echt spartaans, echt kamperen.

Dat slapen in de T@B kende ook nogal wat hindernissen. De kussens zijn behoorlijk hard maar dat hebben wij opgelost door een matrasdek van 160 bij 200 bij 4 te kopen. Dat was dus ook de maat van ons bed. Groot genoeg denk je, toch? Maar hoe ga je liggen? In de lengte met ons hoofd naar de keuken toe beviel niet, dat vereist een halve koprol als je eruit wilt. Met de voeten naar de keuken toe gaat beter, maar dan stoot je regelmatig je hoofd tegen de bovenkastjes. En voor dwars slapen is de breedte van 178 echt te kort. Nogmaals, de T@B lijkt echt op tentkamperen.

Daarom gaan we op zoek naar een maatje groter zonder veel van het gemak van reizen en verplaatsen in te leveren. En met een redelijker verbruik, een stijging van hooguit dertig procent. We denken aan een kleine Eriba Triton of een kleine Trigano Silver. Jakkemeiner heeft ons daarover al heel aardige adviezen gegeven.
Lexus NX 300H AWD trekt een Eriba Familia 310

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Jan van Vijven » zo 29 okt 2017 12:38

50 a 60 % meer verbruik is bij bepaalde snelheden normaal.
Die druppel vorm is volgens mij wel in orde, juist de achterkant doet goed z'n werk, elke andere als zeecontainer gevormde caravan kan alleen maar slechter zijn.
Ik rij (volgens Nederlandse begrippen) zowel solo als met de hut eigenlijk altijd een kilometer of 30 te snel en dan kom ik ook aan hoge verbruik cijfers. Bij mijn benzine slurper was het een procentje of 55, de diesel is iets gunstiger.
Wat voor snelheden praat jij over?
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Dethleffertje
Berichten: 75
Lid geworden op: di 30 jun 2009 01:01
Locatie: Roosendaal

Re: Wat vinden jullie van de TAB 320 rs

Bericht door Dethleffertje » vr 29 mar 2019 20:33

Heb na het overlijden van mijn man, in augustus 2018 een T@b 320 Metropolis gekocht met een asverhoging naar 850 kg. Ik ga dus als vrouw alleen op vakantie met dit T@bje. Wij hebben voorheen 25 jaar gekampeerd.Laatste caravan was een Dethleffs Camper Lifestyle 450 DB, een prachtige caravan maar uiteraard veel te groot voor mij alleen.Het T@bje is dus veel kleiner, maar ik vind het wel een dotje. Dit jaar ga ik voor het eerst ermee op reis, maar blijf om te proberen, maar eerst in Nederland. Waar ik een beetje spijt van heb is dat ik een (prijzige)Walker voortent bij de T@b heb gekocht, die ik dus wel bijna zeker niet in mijn eentje kan opzetten.Die tent is nog niet eens uitgepakt, maar ik kan die niet teruggeven helaas. haphop.gif
Suzuki Vitara, automaat, bouwjaar 2017 met T@b 320 Metropolis,bouwjaar 2018,het Cult caravannetje. caravan.gif thumbup.gif

Plaats reactie

Terug naar “Tabbert”