Tabbert Opal info gezocht

Plaats reactie
Marco B

Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Marco B » vr 14 dec 2012 17:19

Hallo allemaal. Wij zijn in de gelukkige omStandigheid dat we een caravan krijgen van familie. Het gaat om een tabbert opal 460 uit 2001. Het lijkt me leuk om wat info te hebben van deze caravan. Zijn er hier gebruikers met evaringen?

Marco B

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Marco B » wo 26 dec 2012 10:33

niemand info? Via de dealer komt er ook niet veel info mijn kant op.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Micky » wo 26 dec 2012 10:35

ik heb voor je gezocht, maar er is bijzonder weinig te vinden op internet over deze caravan, wellicht kun je Tabbert zelf benaderen?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Marco B

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Marco B » wo 26 dec 2012 10:37

Bedankt voor het meezoeken. Tabbert laat nog niks van zich horen. Misschien helpt het als ik het chassisnummer doorgeef. Aangezien de caravan op een zuid franse camping staat gestald moet ik dat op afstand even regelen.
Zodra ik zelf meer weer zal ik dat uiteraard delen, voor eventuele toekomstige 'Opalers"

Gebruikersavatar
ine
Berichten: 892
Lid geworden op: ma 26 jan 2009 15:10
Locatie: andijk

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door ine » wo 26 dec 2012 10:49

Probber het is bij Bruggink in Borculo.
Moet je wel naar de ooude eigenaar vragen.
Deze man helpt graag en weet erg veel ook van de oudere Tabbers.
Zijn zoon, de jongere dus heeft en doet meer met campers.
Als hij het weet verteld hij het u graag.
Groeten en succes
Ine
Kia sorento X-ecutive Sprite Europa 495

Marco B
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 30 mar 2016 03:16

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Marco B » wo 8 jun 2016 02:49

In de tussentijd zijn we alweer een tijdje de gelukkige eigenaar van de Tabbert "Opal".
De caravan voldoet erg goed. Het bed ligt heerlijk, alles zit op een logische plaats en wat vooral prettig is, is dat het dak erg goed geisoleerd is. Regent het eens een keer (liever niet natuurlijk) dan hoor je dit veel minder. Dit viel me op toen we eens bij andere mensen in de caravan zaten, wat ook zeker een hele goede is (vrij recente Fendt).

We zijn al eens aangesproken op een camping over de caravan, omdat deze toch wel vrij uniek is.

Binnenkort laten we een mover plaatsen omdat dat toch wel heer erg handig is. De combinatie is in totaal nogal lang (vanwege het trekkend voertuig) en we willen de mogelijk hebben om echt op bijna elke plek te kunnen gaan staan zonder teveel gedoe.

Volvodriver

Re: Tabbert Opal info gezocht

Bericht door Volvodriver » wo 8 jun 2016 09:46

RE.gif
Doe eens wat plaatjes schieten. :lol: Daar zijn we hier gek op. Zeket omdat het een vrij onbekende caravan is.

Plaats reactie

Terug naar “Tabbert”