onderdeeltjes.

Plaats reactie
pietje bell

onderdeeltjes.

Bericht door pietje bell » ma 8 aug 2011 09:39

Beste mensen ik verhuur caravans,maar de gasten slopen ook veel.
Zo ook de slotjes van de boven kastjes,deze deurtjes moet je eerst indrukken,dan kan je ze open maken.
Maar de gasten trekken er eerst aan en trekken zo de slotje aan flarden.
Wie weet waar ik die dingen weer kan krijgen,zo ook de afwerk dingen aan de buiten kant van de caravan,en dan de sierlijsten,deze zijn van die zwarte dingen die er met een schroefje aan zitten,het gaat in alle gevallen om de comtesse 5.15.Deze zijn verweert.
alvast bedankt.

pd0bao

Re: onderdeeltjes.

Bericht door pd0bao » ma 8 aug 2011 12:04

Beste Pietje Bell vroeger haalde je die rotstreken zelf uit ,heb ik veel over gelezen dus zal wel iets van kloppen ?
Dat is het grote gevaar als je caravans uitleent of, zoals in jouw geval, verhuurt aan nitwits. Een goeie instructie ,op papier en mondeling! kan het eea mss in de toekomst voorkomen. Vergeet ook de linkse schroefdraad van de gasflessen niet te vermelden
Waar je de missende onderdelen kunt kopen weet ik niet maar komt vast iemand vertellen.Succes in de verhuurderij, Jaap

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18185
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: onderdeeltjes.

Bericht door deusjevo » ma 8 aug 2011 12:46

pd0bao schreef:Waar je de missende onderdelen kunt kopen weet ik niet maar komt vast iemand vertellen.Succes in de verhuurderij, Jaap
Tabbert dealer al geprobeerd of trap ik dan een open deur in scratch.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Mari-anne

Re: onderdeeltjes.

Bericht door Mari-anne » ma 8 aug 2011 16:15

Caravans verhuren en dan niet weten hoe je ze moet repareren scratch.gif of ben ik nu te kort door de bocht :oops: ....

LekensMark
Berichten: 1030
Lid geworden op: za 5 feb 2005 19:38
Locatie: Ekeren-Antwerpen

Re: onderdeeltjes.

Bericht door LekensMark » di 9 aug 2011 18:09

Hier gaan we weer schrik.gif
Volkswagen Caddy+ Dethleffs Family

Gebruikersavatar
Rob450
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 6 feb 2005 11:24

Re: onderdeeltjes.

Bericht door Rob450 » di 9 aug 2011 19:53

Hoe kun je nu iets verhuren en mopperen over de huurders als je niet weet waar je het onderhoud moet laten plaats vinden? scratch.gif
Knaus Sudwind 450 TF => Camper: Malibu 640 LE

de reiziger
Berichten: 589
Lid geworden op: wo 10 jun 2009 21:52

Re: onderdeeltjes.

Bericht door de reiziger » di 9 aug 2011 20:00

Over sommige mensen die commentaar geven, denk ik dat ik niet graag naast hen zou staan op een camping.
(maar ok, dat is ook geen antwoord op de vraag; wat niet belet dat ik het echte antwoord van anderen graag zal vernemen)

sprite1

Re: onderdeeltjes.

Bericht door sprite1 » di 9 aug 2011 20:24

weenie.gif maar misschien is een dealer geen gek idee om daar te kijken voor de juiste onderdelen scratch.gif

RobB

Re: onderdeeltjes.

Bericht door RobB » di 9 aug 2011 21:23

Al eens bij de Wit (in Schijndel) of Obelink (in Winterwijk) geprobeerd? Beide hebben ook een uitgebreide webwinkel.

pietje bell

Re: onderdeeltjes.

Bericht door pietje bell » vr 12 aug 2011 14:55

Bedankt allemaal voor de uiteen lopende reacties,sommige met de alom bekende reacties,maar waarvan in iedergeval die van Jaap zeker waardevol is.
Ik heb alles al geprobeerd,om deze onderdeeltjes tekrijgen,en repareren kan ik als de beste.Alleen moet je wel onderdeeltjes zien tekrijgen.
Een ander soort erop zetten gaat makelijk,maar ik wil gewoon orgineel.

Plaats reactie

Terug naar “Tabbert”