Caravancentrum Sloten

Plaats reactie
Keesje
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 16 mei 2012 10:32
Locatie: waterland

Caravancentrum Sloten

Bericht door Keesje » ma 14 sep 2020 12:28

Beste mede forummers,

Ik wil mijn Sprite Cruzer voor garantie en onderhoud bij bovenstaand bedrijf aanbieden, maar ken deze totaal niet.
Want dit bedrijf ligt maar 30 km van mijn woonplaats af terwijl de dealer waar ik deze caravan gekocht heeft maar liefst 108 km ver weg is voor mij.
Is er iemand onder jullie die ervaringen met dit bedrijf heeft?

Graag wil ik deze ervaringen ontvangen, desnoods via een privebericht.
Er zijn n.l. maar twee beoordelingen te vinden van dit bedrijf en dat vind ik een beetje weinig.

Alvast bedankt.

Mvrgr.Kees

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door PD » ma 14 sep 2020 12:30

Ik redeneer altijd maar zo: zolang het licht er brandt, hebben ze tevreden klanten thumbup.gif en caravanonderhoud is geen hogere wiskunde knipoog.gif

Overal kan wel eens iets mis gaan; daar baseer ik me niet op.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Chris » ma 14 sep 2020 13:03

Een vriend van mij was ook een zeer tevreden klant met een Cruzer daar..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

bertjanwezeman
Berichten: 31
Lid geworden op: do 10 aug 2017 20:02
Locatie: Beuningen gld
Contacteer:

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door bertjanwezeman » ma 14 sep 2020 13:10

Ik heb daar mijn tweedehands Knaus gekocht, is allemaal prima gegaan. Binnen een jaar nog dingen onder de bovag garantie laten maken. Ook allemaal geen probleem.

Bedrijf bestaat volgens mij ook al heel lang dus zal allemaal wel prima zijn.

Keesje
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 16 mei 2012 10:32
Locatie: waterland

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Keesje » ma 14 sep 2020 14:31

Dank jullie wel voor de info.
Het caravancentrum Sloten is de oudste Sprite dealer zo las ik.

Ik heb ook een caravanbedrijf uit de kop van Noord-Holland gevonden maar daar vond ik alleen maar slechte beoordelingen over.
Dus dat gaat hem niet worden.
Ik weet dat er overal wel eens iets is en dat sommige mensen nooit tevreden zijn, maar adviezen inwinnen is nooit verkeerd en zeker niet van mede caravanners.

Mvrgr.Kees

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door BertJan » ma 14 sep 2020 23:27

Vraag aan de dealer wat hij aan garantie wil overnemen dan sta je niet voor verassingen

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 1994
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Hans 555 » di 15 sep 2020 07:16

Keesje schreef:
ma 14 sep 2020 12:28
Beste mede forummers,

Ik wil mijn Sprite Cruzer voor garantie en onderhoud bij bovenstaand bedrijf aanbieden, maar ken deze totaal niet.
Want dit bedrijf ligt maar 30 km van mijn woonplaats af terwijl de dealer waar ik deze caravan gekocht heeft maar liefst 108 km ver weg is voor mij.
Is er iemand onder jullie die ervaringen met dit bedrijf heeft?

Graag wil ik deze ervaringen ontvangen, desnoods via een privebericht.
Er zijn n.l. maar twee beoordelingen te vinden van dit bedrijf en dat vind ik een beetje weinig.

Alvast bedankt.

Mvrgr.Kees
In zag dat jouw lokatie Waterland is. In Zuidoostbeemster zit Van Vlierden die ook Sprite dealer is. Die ligt iets dichterbij dan Amsterdam, Verder ken ik dat bedrijf niet. Succes thumbup.gif
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Keesje
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 16 mei 2012 10:32
Locatie: waterland

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Keesje » di 15 sep 2020 13:36

Bij van Vlierden liet ik altijd mijn onderhoudsbeurten en herstellingen doen en ik kan wel schrijven dat ik daar een goede klant was.
Een prima bedrijf met vriendelijke mensen.
Maar hij gaf mij veel minder geld aan inruil voor mijn Sprite Europa dan de dealer in Brabant waar ik de nieuwe Cruzer heb gekocht.
Toen ik van Vlierden belde met de mededeling dt hij het kenteken van mijn oude caravan en het nieuwe kon af- en invoeren in zijn computer reageerde hij met "ik had er ook nog wel eentje voor jou staan"
Toen ik vroeg of hij de garantiebeurten wilde overnemen van de dealer waar ik de caravan gekocht heb reageerde hij met de opmerking, dan moet je wel betalen want ik ga geen verplichtingen van een andere dealer overnemen.
Waarschijnlijk een beetje wrok, maar ik ben er nu klaar mee.
Wat ik al schreef een prima bedrijf met vriendelijke mensen, maar dit had ik niet verwacht.
De dealer in Brabant zei mij dat dit overnemen van de garantiebeurten geen probleem moest zijn want deze worden gewoon betaald door Sprite.

mvrgr.Kees

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Daphne » di 15 sep 2020 13:58

Keesje schreef:
di 15 sep 2020 13:36
De dealer in Brabant zei mij dat dit overnemen van de garantiebeurten geen probleem moest zijn want deze worden gewoon betaald door Sprite.
Dat geldt alleen voor de kosten van materiaal en niet voor arbeidsuren. Dan zal het een afweging van kosten/baten zijn geweest dat de oude dealer er niet zo'n zin in had. Of het slim is van de dealer laat ik even in het midden.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Keesje
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 16 mei 2012 10:32
Locatie: waterland

Rectificatie caravanbedrijf Van Vlierden

Bericht door Keesje » do 17 sep 2020 11:52

Keesje schreef:
di 15 sep 2020 13:36
Bij van Vlierden liet ik altijd mijn onderhoudsbeurten en herstellingen doen en ik kan wel schrijven dat ik daar een goede klant was.
Een prima bedrijf met vriendelijke mensen.
Maar hij gaf mij veel minder geld aan inruil voor mijn Sprite Europa dan de dealer in Brabant waar ik de nieuwe Cruzer heb gekocht.
Toen ik van Vlierden belde met de mededeling dt hij het kenteken van mijn oude caravan en het nieuwe kon af- en invoeren in zijn computer reageerde hij met "ik had er ook nog wel eentje voor jou staan"
Toen ik vroeg of hij de garantiebeurten wilde overnemen van de dealer waar ik de caravan gekocht heb reageerde hij met de opmerking, dan moet je wel betalen want ik ga geen verplichtingen van een andere dealer overnemen.
Waarschijnlijk een beetje wrok, maar ik ben er nu klaar mee.
Wat ik al schreef een prima bedrijf met vriendelijke mensen, maar dit had ik niet verwacht.
De dealer in Brabant zei mij dat dit overnemen van de garantiebeurten geen probleem moest zijn want deze worden gewoon betaald door Sprite.

mvrgr.Kees
Ik heb zojuist een mail ontvangen van caravanbedrijf Van Vlierden met een uitleg over de opmerking van o.a. de kosten behorende bij de garantiebeurt.
Nu begrijp ik de opmerkingen van de dealer beter.
Ik plaats dit bericht dan ook als een soort van rectificatie en heb terug gemaild naar van Vlierden dat ik dit gebeuren ook niet hier op het forum had moeten plaatsen en dat ik graag weer van hun diensten gebruik wil maken.
Want het is zo'n prima bedrijf met fijne mensen waar ik graag en naar volle tevredenheid kom.
De miscommunicatie met Van Vlierden is dan ook hopelijk verleden tijd
Dus indien ik mijn caravan daar heen wil brengen voor herstel of onderhoudsbeurt, dan zal ik dat graag weer doen.

Mvrgr.Kees

erichendri
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 19:51
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Contacteer:

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door erichendri » do 17 sep 2020 12:11

Bij nieuwe auto's worden bij garantie de onderdelen vergoed en
de montagekosten, laatste zijn vaak wel erg krap berekend.
En natuurlijk heb je verschillende garantie klachten.
Denk aan slecht gepoetst, iets over het hoofd gezien etc....
Dat kan heel persoonlijk zijn, de ene bedrijf verleent ook meer
kwaliteit dan de ander bijvoorbeeld.
Bedrijven lopen ook wat harder voor hun eigen vaste trouwe klanten.

Eric
Privé : toyota avensis station 2.0 automaat. (2008)
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Caravancentrum Sloten

Bericht door Daphne » do 17 sep 2020 12:36

Keesje schreef:
do 17 sep 2020 11:52
Ik heb zojuist een mail ontvangen van caravanbedrijf Van Vlierden met een uitleg over de opmerking van o.a. de kosten behorende bij de garantiebeurt.
Nu begrijp ik de opmerkingen van de dealer beter.
Ik plaats dit bericht dan ook als een soort van rectificatie
Dat is heel netjes van je thumbup.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Plaats reactie

Terug naar “Engelse caravans (Sprite, Elddis enz.)”