Plaats nachtkastje Elddis Avante 2018?

Gebruikersavatar
ElddisCrusader
Berichten: 116
Lid geworden op: do 1 jun 2017 12:11
Locatie: Vlissingen

Re: Plaats nachtkastje Elddis Avante 2018?

Bericht door ElddisCrusader » zo 24 mei 2020 11:13

Las vandaag de aangegeven oplossing om het nachtkastje van mijn Elddis Crusader eenvoudig te kunnen losmaken/vastzetten. Op zich is dat een goed plan en ook goed uit te voeren. Ik ben destijds met deze vraag gekomen om er achter te komen waar de mensen het kastje laten nadat ze het verwijderd hebben om een kingsize bed te realiseren van 2 bij 2 meter. In de caravan zelf is daar immers geen ruimte voor en het kastje met inhoud is ook te zwaar om er elke avond mee te gaan sjouwen. Wij verkassen elke paar dagen en hebben ook geen voortent om het kastje, gedurende ons verblijf, in te zetten. Bij de Crusader is er geen noodzaak om het kastje te verwijderen om ergens bij te moeten kunnen. Onze watertank zit in de disselbak en daarnaast kunnen we ook een roltank gebruiken, zoals in Engeland gebruikelijk.
Subaru Forester 2.0XT 2004,Elddis Crusader Hurricane 2007,Truma SX met systeemkast van POWRMOVER,Optima 55Ah,CTEK 7.0,Oyster Vision 2-85

pe2wjb
Berichten: 14
Lid geworden op: za 25 aug 2018 14:20

Re: Plaats nachtkastje Elddis Avante 2018?

Bericht door pe2wjb » zo 24 mei 2020 19:36

RE.gif
Is dat niet lastig als je in de winter met de caravan weggaat? Watertank in de disselbak lijkt mij vorstgevoelig, of valt dat mee?

Wieger

Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 8 jun 2020 16:50

Re: Plaats nachtkastje Elddis Avante 2018?

Bericht door Groentje » do 18 jun 2020 13:20

Wij halen het nachtkastje voor vertrek standaard uit de caravan (Elddis Oddysee 490), net als de mattenset trouwens, en laten die achter in de garage. Bij ons is van aankomst op de camping tot vertrek het bed namelijk standaard opgebouwd, en dan kan je, heel handig, de lades van het nachtkastje niet gebruiken... Sowieso: kastruimte zat in die van ons!

Plaats reactie

Terug naar “Engelse caravans (Sprite, Elddis enz.)”