Múnsterland 520 HTE

Plaats reactie
eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Múnsterland 520 HTE

Bericht door eurotrotter » vr 13 sep 2013 23:16

Wij hebben onze Hobby 440 Sfe ook omgeruild voor een LMC en hebben de afgelopen week "proefgedraaid"met de Münsterland 520 HTE,en hebben een weekje in de Picardie gestaan.
Wat direct opvalt is de keurige en degelijke afwerking,we zijn er dan ook erg blij mee.
Vooral met de twee één persoonsbedden,in onze Hobby hadden we een tweepersoonsbed en degene die tegen de wand lag( ikke) moest altijd over de andere( mijn vrouw) heen acrobateren om in of uit t bed te komen.
T ding is voorzien van een mover (Reich),waar ik al een paar jaar met een jaloers oog naar keek en er staat ook een automatische Oyster schotel op t dak,dus t zoeken naar de satelliet is verleden tijd(hoop ik) mrgreen.gif

Al met al dus weer wat nieuwe technieken aan boord,die wat misschien wel wat vragen op zullen roepen en die ik hier op dit forum beantwoord probeer te krijgen.

Gr Peter en Annie
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
DVDGuy
Berichten: 430
Lid geworden op: do 27 aug 2009 12:42
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Múnsterland 520 HTE

Bericht door DVDGuy » za 14 sep 2013 11:47

Veel (kampeer)plezier met jullie nieuwe aanwinst thumbup.gif
Afbeelding

Skoda Octavia Wagon 1.6 D Automaat (2015) gechipt naar 125 pk + Hobby 495 Ufe Excellent Easy (2007) met Truma SE Mover

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Múnsterland 520 HTE

Bericht door Kingpin1966 » za 14 sep 2013 15:33

eurotrotter schreef: T ding is voorzien van een mover (Reich),waar ik al een paar jaar met een jaloers oog naar keek en er staat ook een automatische Oyster schotel op t dak,dus t zoeken naar de satelliet is verleden tijd(hoop ik) mrgreen.gif
Zolang er geen bomen voor je snufferd staan moet dat geen probleem zijn, als er wel bomen staan heb je aan de Oyster helemaal niets.
Je zou kunnen overwegen een losse schotel met statief en voldoende kabellengte mee te nemen.
Staan er toch 1 of meerdere bomen in de weg voor de Oyster dan kun je met de losse schotel toch nog de Astra satellieten ontvangen.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
evershg
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 22 feb 2010 15:08
Locatie: Noord Holland

Re: Múnsterland 520 HTE

Bericht door evershg » za 14 sep 2013 16:27

RE.gif


Of een ander plekje nemen zonder boom die in de weg staat, indien voorradig.
Maar zoals hiervoor al is geschreven,alleen een schotel op je dak heb je niets aan,meestal blijft hij rond draaien ,maar geen beeld.tenzij je een camping neemt zonder bomen(schaduw)
Eriba nova 540 SL,2011(Helaas verkocht)
Wegens helaas niet meer met de caravan weg, ook maar een kleinere auto aangeschaft

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Múnsterland 520 HTE

Bericht door eurotrotter » zo 15 sep 2013 10:41

Kingpin1966 schreef: , als er wel bomen staan heb je aan de Oyster helemaal niets.
Je zou kunnen overwegen een losse schotel met statief en voldoende kabellengte mee te nemen.
Dat klopt,die losse schotel had ik al en die gaat ook mee voor de zekerheid,de Oyster stond erop toen ik de caravan kocht,vandaar.
De caravan heeft een laadvermogen van 420 kg,daar zal die paar kilo van de losse schoten niet veel vanaf halen. mrgreen.gif
Ik ga geen mooi plekkie C vacation.gif opgeven ten bate van een goede TV ontvangst.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Múnsterland 520 HTE

Bericht door Kingpin1966 » zo 15 sep 2013 10:47

RE.gif
En zo'n gegeven paard ga je natuurlijk zeker niet in de bek kijken. awhoea.gif
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Plaats reactie

Terug naar “LMC”