terugroepactie LMC 2013

Plaats reactie
pknegt

terugroepactie LMC 2013

Bericht door pknegt » za 27 jul 2013 21:56

Hoi,

Wellicht ook belangrijk voor andere LMC eigenaren die een nieuwe LMC hebben.
Wij hebben een LMC musica uit 2013 en werden gebeld of we de caravan wilden binnenbrengen ivm gebruikte coating op de trommelremmen; deze kan krimpen en dan laten de bouten(kans op) mischien los schrik.gif
PFFF..moet er niet aan denken, we vetrekken 6 augustus op vakantie naar Zuid- Frankrijk. Deze week worden de trommelremmen vervangen.
Dus voor andere eigenaren.. even navragen?
Ik heb er nog niets van gevonden op google, maar ik ben gebeld door de dealer.

Groetjes Patricia

Overigens wel zeer tevreden, inmiddels 3 weken gekampeerd met deze caravan: super!! En wat een genot die bankairco, buiten > 30 graden , binnen 16 graden, net een koelkast!

Mieke

Re: terugroepactie LMC 2013

Bericht door Mieke » vr 23 aug 2013 14:59

Dat is wel schrikken, wij vertrekken zondag met onze nieuwe Musica naar Spanje. Wij zijn wel gebeld door de dealer maar voor iets anders, alle donkere stickers aan de zijwanden van de caravan moeten worden verwijderd. blijkbaar worden deze zo warm dat de zijwanden los kunnen laten. ook niet leuk natuurlijk maar dit van de bouten vind ik veel gevaarlijker.
Ik snap dan ook niet dat wij hier niets van gehoord hebben.
Mieke

martijn v o

Re: terugroepactie LMC 2013

Bericht door martijn v o » vr 23 aug 2013 17:03

Heeft te maken met het onderstel geloof ik. Indien deze 1600 kilo is kunnen er verkeerde onderdelen op zitten dus het betreft niet alleen de LMC maar er zullen ook andere merken zijn.

http://www.vlaamsekampeertoeristen.be/p ... ericht.pdf

Zandkasteel

Re: terugroepactie LMC 2013

Bericht door Zandkasteel » vr 23 aug 2013 17:26

pknegt schreef:......... Overigens wel zeer tevreden, inmiddels 3 weken gekampeerd met deze caravan: super!! En wat een genot die bankairco, buiten > 30 graden , binnen 16 graden, net een koelkast!

Heb jij zo'n extreem temp. verschil?
Wij zorgen dat het binnen rond de 23 graden blijft, dan heb je niet zo'n klap als je naar buiten gaat in de warmte!

Plaats reactie

Terug naar “LMC”