Fabrieks bezoek KIP caravans.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
motorfrits
Berichten: 84
Lid geworden op: za 27 dec 2014 21:25

Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door motorfrits » zo 15 okt 2017 19:40

Deze maand 9-23- oktober 2017 kun je de nieuwe kip caravans bekijken en de fabriek bezoeken in Hoogeveen, kijk op http://www.kipcaravan.nl
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op ma 16 okt 2017 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast i.v.m. zoekfunctie

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18188
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Fabriels bezoek

Bericht door deusjevo » zo 15 okt 2017 19:57

Je link klopt niet?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2759
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Fabriels bezoek

Bericht door Hans1954 » zo 15 okt 2017 20:27

Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door Jan van Vijven » ma 16 okt 2017 08:42

Ik ben er al eens geweest, fabriek is redelijk de verkopers waardeloos!
Als je echt een Kip wil moet je zeker gaan en de mentaliteit accepteren, voor een dagje uit is elke kilometer te veel voor dit.
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18819
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door Hobby Linka » ma 16 okt 2017 09:56

Inderdaad. Afgelopen jaar op de Caravana had KIP ook een stand. Verkopers hadden meer tijd voor hun telefoon dan voor de bezoekers.

Hobby Linka via Tapatalk
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Den Adriaan
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 20 sep 2017 18:55
Locatie: Urk

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door Den Adriaan » ma 16 okt 2017 10:29

Ik ben er ook geweest.
Was leuk om te zien hoe ze de caravans bouwen.
Werden er goed ontvangen.
Prima rondleiding.
Natje en droogje aanwezig.
Ook de oude caravans staan er uitgestald.
Maar ik ging niet voor het kopen van een kip.
Alleen interesse.
Doe mij maar een Engelsche!

Gebruikersavatar
motorfrits
Berichten: 84
Lid geworden op: za 27 dec 2014 21:25

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door motorfrits » wo 18 okt 2017 21:31

Ben het met eens, vandaag bij de Kip geweest, was leuk om alles te zien.

travel
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 10 sep 2017 21:19
Locatie: Noord Drenthe

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door travel » vr 20 okt 2017 00:45

Onze ervaring met Kip zijn juist heel positief.
Wij hebben een nieuwe Kip Shelter opgehaald en de ontvangst was geweldig. Op een groot bord bij de ingang stond onze naam onder het woord Welkom. Toen we ons hadden gemeld kregen wij koffie met een gebakje aangeboden. Dit was ter gelegenheid van mijn verjaardag die ik zijdelings had vermeld in een mail aan Kip. Zeer attent! Daarna voegde zich een verkoper bij ons die eerst de bijbehorende handleiding liet zien waar wij alles in konden terugvinden. Daarna liep hij naar de Shelter die met ballonnen was versierd en hij heeft alles uitvoerig gedemonstreerd. Omdat het inmiddels lunchtijd was kregen wij een warme kroket aangeboden en koffie. De overige papieren werden met ons doorgenomen en aan ons overhandigd. Ik kreeg nog een bos bloemen aangeboden ter ere van mijn verjaardag. Hierna heeft hij geholpen met het aankoppelen van de caravan aan de auto.
Thuis troffen wij bij het openen van de ijskast een fles champagne aan.
Voorafgaand aan de levering hadden wij ook al goede ervaringen met de verkoopster die ons vriendelijk en geduldig alles heeft uitgelegd en goede voorlichting heeft gegeven. In de tussentijd kregen we van haar persoonlijk mails toegezonden betreffende het verloop van de koop.
Ik heb dan ook niets dan lof voor de correcte en zeer prettige service van dit bedrijf.
Kip Shelter, Kia Niro Hybrid.
Ondanks het feit dat men in deze streek het meest gelukkig is van heel Nederland willen wij toch op pad met de caravan.

nerood

Re: Fabrieks bezoek KIP caravans.

Bericht door nerood » zo 29 okt 2017 14:56

We zijn gisteren (28/10) geweest.
In de fabriek werd op zaterdag niet gewerkt, maar door goede uitleg hebben we wel een indruk van het fabricage proces gekregen.
Op YouTube staan diverse filmpjes over de fabricage van andere merken, ze worden bijna allemaal op dezelfde manier inelkaar gezet. Bij Kip is het allemaal kleinschaliger, maar wel degelijk.

Ook de Greyline bewonderd... wat een plaatje is dit zeg.
Je moet hem in het echt zien.
Zowel binnen- als buitenkant strak ontwerp.
Toch knap dat Kip van een ong 12 jaar oud model zo'n strak en modern design weet neer te zetten.
Ik weet het, smaken verschillen, en ook de inhoud van de portemonnee weenie.gif

Plaats reactie

Terug naar “Kip”