Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Conradi » ma 7 nov 2016 12:16

Mees schreef:Overigens: waarom zou een product veel verkocht moeten zijn? Succes zit niet in aantallen....

Hoge aantallen met kleine winst of lage aantallen met hoge winst....
Klopt! Ferrari is uitermate succesvol, maar produceren slechts 0,0075% van de wereldwijde autoproductie. Alleen, zelfs Ferrari kan niet op eigen benen staan en moet onderdeel van een groot concern zijn. Heeft o.a. met investeringen te maken.

En dat mist Kip, ze staan er alleen voor. In caravanwereld heeft er een enorme consolidatie plaatsgevonden. Er zijn nu de eerste caravans op markt die grotendeels identiek zijn (Dethlefss C’go / Bürstner Premio / LMC Style), net zoals in de autowereld. Alleen maar om de investeringen terug te kunnen verdienen. Waar vroeger elke modelrij van dezelfde fabrikant een verschillende vorm had, wordt dat ook steeds meer gelijk. Kijk maar naar de Fendts of de Eriba GL/SL/S-series.
Innovatie is er in de caravanindustrie ook in soorten en maten: van de techniek-oplossing van Eriba, de gewicht reductie van Knaus, de indelingen van Tabbert of Adria. Maar dat vergt hoge investeringen.

En wat biedt Kip; eigenlijk alleen een andere vorm en een afwijkend interieurdesign. Niets nieuws of innovatiefs. Enkel een lage koelkast en een vaste watertank tegen meerprijs. Zoals ze dat 10 jaar geleden ook hadden. Dat kan ook haast niet anders, want ze kunnen zich geen grote investeringen veroorloven.
Natuurlijk daar zullen best wel wat liefhebbers voor te vinden zijn. Hoewel we in dit draadje allemaal sympathie voor het merk hebben, is dat wel een sympathie gebaseerd op oud succes. Hoe goed een oude ook is, je verkoopt er helaas geen nieuwe mee. Want we struikelen onder de streep allemaal over de prijs....
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

prowitt
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 15 jun 2011 19:25

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door prowitt » do 10 nov 2016 22:15

Nice. Maar ik weet nu al dat zo'n Kip, hoe mooi ook, nooit mijn eigendom zal worden. € 30.000 is hèèèèl vèèèèèl geld voor de meeste mensen. In ieder geval voor mij wel. En het blijft niet bij de Kip alleen, want als je niet een knots van een auto van 'de baas' hebt, zul je daar ook nog voor moeten zorgen. En hoe groter je caravan, hoe groter je voortent... Voor de meesten van ons een onbegonnen zaak. Hoe wil je dit ooit bij elkaar sparen als je ook nog verplichtingen hebt, studerende kinderen hebt, wèl je eigen benzine moet betalen, enz. Onmogelijk dus voor eerlijk werkende mensen.
Kip gokt hiermee op vermogende kampeerders. Maar zijn die er (nog) wel? Ik kan me zo voorstellen dat deze 'vermogenden' wellicht een andere manier van vakantie vieren kiezen... scratch.gif
Dus ja, zaagt Kip niet de poten onder de eigen stoel weg?
En, oh ja... reacties zijn leuk. Maar dan wel zinnige reacties aub. Niet iedereen is met een aantal op dit forum vergelijkbaar.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » do 10 nov 2016 22:46

RE.gif

Knotsen van auto's krijgen maar weinig mensen van de baas, maar als je zorgt dat je wel de munten van de baas krijgt, kun je hem zelf kopen knipoog.gif whistle.gif

Wat betreft de prijzen, die zijn verdubbelt bijna sinds de euro, onze 1989 Kip heeft toen ongeveer fl.25.000,- gekocht, dus vergelijkbaar met 30.000,- eurotjes nu, wie had gedacht dat je toen geld had om een caravan van 25 te kopen, nou, de eerste eigenaren (waar mijn ouders de caravan van gekocht hebben) hadden tijdens de aanschaf een Volvo 440 (staat in de papieren bij de caravan) de caravan was duurder dan de auto...

Ach ik doe het nog wel met mijn oude afgeschreven kippie mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Conradi » do 10 nov 2016 23:48

RE.gif RE.gif
Je hebt helemaal gelijk prowitt, het gemiddelde gezin met schoolgaande kinderen kan zich zoiets gewoon niet veroorloven.

Dat ligt anders voor de huidige generatie die met pensioen gaat. Die beschikken vaak over het (leen)vermogen om veel geld aan recreatiemiddelen uit te geven. Als een camper toch al snel snel 80K doet, dan is 30K voor een caravan en de rest voor een knots-van-een-auto in één keer een interessante aanbieding :wink:
Echter, of die groep voor een Kip valt, waag ik te betwijfelen.....
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » vr 11 nov 2016 00:14

RE.gif

Ik ook om eerlijk te zijn, maar de vraag bij mij blijft altijd, waarom willen zoveel (van die) gezinnen perse zo'n nieuwe caravan voor die paar weken (ik heb het dus niet over de mensen die bijna wekelijks/maandelijks op pad gaan), ik zie zo veel kampeerders hier met de nieuwste caravans die maar lopen te "kloten" en marchanderen met de trekker ervoor waar het hele jaar in gereden moet worden, is het dan zo belangrijk om voor die paar weken op pad te zijn met een caravan van nieuw tot een jaar of 6-8 scratch.gif.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

prowitt
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 15 jun 2011 19:25

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door prowitt » vr 11 nov 2016 00:42

Micky schreef:Ach ik doe het nog wel met mijn oude afgeschreven kippie mrgreen.gif
Mijn idee Micky. Onze Kip van bouwjaar 1997 zal ook nog jaaaaaren (noodgedwongen) meegaan. En ik zit daar niet mee, want hij doet 't nog prima!

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door RichTrip » vr 11 nov 2016 09:00

RE.gif en RE.gif RE.gif

Jullie hebben wel gelijk. Door de aankoop van een ander huis zijn we van een 2009 caravan naar een 2003 caravan gegaan. Doordat een caravan voor mij wel een soort van hobby is, was dat voor mij wel even slikken.
Maar ik moet ook reëel zijn. Dit jaar is onze caravan welgeteld 4 weken in gebruik geweest als kampeermiddel. Dat ie door omstandigheden weken op de oprit heeft gestaan en dat ik mij hobbymatig uitstekend heb kunnen vermaken, dat rekenen we dan maar even niet mee mrgreen.gif .
Maar wat zegt een jaartal. Onze huidige Kip uit 2003 is net iets ruimer en heeft een net iets ruimer bed dan de vorige uit 2009 en hij heeft vloerverwarming blij.gif . Wat maakt die 6 jaar dan eigenlijk uit scratch.gif
En door de gebeurtenissen van dit jaar heb ik de komende jaren geen afschrijving op mijn Kip. Dat gaat me met een niewe(re) echt niet lukken mrgreen.gif
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

koos
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 10:38
Locatie: In het uiterste noorden van het vaste land

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door koos » vr 11 nov 2016 10:17

Ook ik ben nog steeds dik in mijn nopjes met mijn Kip uit 1998. Ondanks intensief gebruik is deze caravan optisch en technisch nog prima in orde. En aangezien ik niet de enige kampeerder ben met een relatief oude Kip betekent dat Kip toentertijd een prima product op de markt heeft gezet. En ook deze Kippen waren in het verleden echt wel stevig aan de prijs tov de concurrentie. Als de nieuwe Greyline dezelfde kwaliteit biedt dan de oude modellen dan koop je een caravan waar je minimaal 20 jaar probleemloos mee kunt kamperen. Neem daarbij zijn (verwachte) uitstekende rijeigenschappen en restwaarde dan is 30K alweer een ander bedrag. Maar helaas heb ik dit ook niet te besteden en blijf dus heerlijk kamperen met mijn inmiddels klassieke Kip.

En kijk eens in de wereld van automobielen. De meeste mensen verplaatsen zich in een auto met een nieuwwaarde tussen de (geschat) €25.000 en €40.000. En toch kom ik dagelijks automobielen tegen die dit bedrag ver overschrijden. Er bestaat dus een groep mensen die de mogelijkheden hebben om zich een automobiel uit een heel andere klasse te veroorloven. Ondanks dat deze duurdere automobielen je ook maar van A naar B verplaatsen en ook stil staan in de file. Ik ben er blij mee want dan heb ik wat om te kijken en mij aan te vergapen. :lol:
Subaru Forester 2.0 Premium (150 pk, 4WD, CVT) & Kip Starline 47 TRZ (1998) Powrmover/Ultraheat/Therme TT2/Solar 100W

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Daphne » vr 11 nov 2016 11:13

Micky schreef:RE.gif

Ik ook om eerlijk te zijn, maar de vraag bij mij blijft altijd, waarom willen zoveel (van die) gezinnen perse zo'n nieuwe caravan voor die paar weken (ik heb het dus niet over de mensen die bijna wekelijks/maandelijks op pad gaan), ik zie zo veel kampeerders hier met de nieuwste caravans die maar lopen te "kloten" en marchanderen met de trekker ervoor waar het hele jaar in gereden moet worden, is het dan zo belangrijk om voor die paar weken op pad te zijn met een caravan van nieuw tot een jaar of 6-8 scratch.gif.
Ik vraag het mezelf ook wel eens af. Zeker als er dan ook nog wordt gezegd "niet iedereen kan zich een zware trekker veroorloven" scratch.gif
prowitt schreef:Voor de meesten van ons een onbegonnen zaak. Hoe wil je dit ooit bij elkaar sparen als je ook nog verplichtingen hebt, studerende kinderen hebt, wèl je eigen benzine moet betalen, enz. Onmogelijk dus voor eerlijk werkende mensen.
:shock:
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » vr 11 nov 2016 11:17

RE.gif

Precies, koop dan een goedkopere caravan en spendeer het geld wat je overhoud aan een fatsoenlijke trekker (dus aan de extra vaste kosten en brandstof) waar je het hele jaar ook nog plezier aan hebt..
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Jan van Vijven » vr 11 nov 2016 11:33

Gelukkig zijn er zat die wel een dure nieuwe caravan of trekker kopen anders was er nooit een betaalbaar tweede handsie....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » vr 11 nov 2016 11:35

RE.gif mrgreen.gif

Zo werkt het en dat is ook wenselijk, zo werkt het met auto's ook mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door PD » vr 11 nov 2016 15:39

prowitt schreef:Hoe wil je dit ooit bij elkaar sparen als je ook nog verplichtingen hebt, studerende kinderen hebt, wèl je eigen benzine moet betalen, enz.
Onmogelijk dus voor eerlijk werkende mensen.
Wat een onzin whistle.gif

On-topic: Nee, ook deze Kip zal het voor ons niet worden, ik zie vrijwel geen vooruitgang tov het al jaren verouderde design :(
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Jan van Vijven » vr 11 nov 2016 17:05

Shit, die laatste zin had ik over het hooft gezien....idd: ONZIN! :-(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » vr 11 nov 2016 17:09

RE.gif :oops:

Nou idd er zitten hier dan best een paar oneerlijk werkende mensen :(
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16221
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Jan van Vijven » vr 11 nov 2016 17:17

Verplichtingen, studerende zoon met eigen auto, vrouw met auto, eigen benzine en diesel betalen, en een nieuwe caravan met trekker.... dus oneerlijk, voel ik mij aangesproken? Toch wel een beetje!!

Maar laat ons maar weer over dat "kieken" praten, en dus gewoon weer on topic gaan :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

prowitt
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 15 jun 2011 19:25

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door prowitt » vr 11 nov 2016 18:36

PremiumDiscovery schreef:
prowitt schreef:Hoe wil je dit ooit bij elkaar sparen als je ook nog verplichtingen hebt, studerende kinderen hebt, wèl je eigen benzine moet betalen, enz.
Onmogelijk dus voor eerlijk werkende mensen.
Wat een onzin whistle.gif
On-topic: Nee, ook deze Kip zal het voor ons niet worden, ik zie vrijwel geen vooruitgang tov het al jaren verouderde design :(
Mijn bericht ging er dus over dat ik nooit een dergelijke nieuwe Kip van € 30.000, hoe mooi ook, zal kunnen aanschaffen, domweg omdat dit met mijn salaris niet te betalen is. En ik schaam mij daar niet voor omdat er binnen ons gezin andere prioriteiten zijn dan alleen maar de caravan die 48 weken per jaar in de stalling staat. En na 19 jaar doet onze ouwe Kip het nog steeds! Iedereen mag daar het zijne of hare van denken.
Wijs geworden op dit forum gaf ik tevoren aan dat wèl zinnige reacties gewaardeerd worden. En laat nou net de elite op dit forum, met auto + caravan met een gezamenlijke aanschafwaarde van meer dan 100.000 euro in de avatar, mijn oorspronkelijke tekst onnodig vet maken en met de opmerking komen dit maar "onzin" te vinden?
Prima. Dat is uw mening en ik vind dat best. Maar laat mensen in hun waarde en maak jezelf niet belachelijk met opmerkingen dat een prachtig nieuw product in jouw ogen toch maar een verouderd design heeft. Men wil dus kennelijk alleen vooruitstrevende dure luxe.
Blewhhh...
Sorry, maar soms valt iets net even verkeerd.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Daphne » vr 11 nov 2016 18:48

RE.gif

Ik was de eerste die de gewraakte zin vet heeft gemaakt. Er is niets mis met oudere caravans en auto's. Je hoeft je ook niet minder te voelen als je een oude combi hebt. Ieder maakt eigen keuzes al dan niet aangepast aan de eigen (gezins)situatie. Het zal wel door jou niet zo zijn bedoeld maar je zegt eigenlijk dat mensen met studerende kinderen etc die wel dat geld bij elkaar kunnen sparen voor een nieuwe caravan niet eerlijk werkende mensen zijn. Dat viel bij mij even verkeerd. :(
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door PD » vr 11 nov 2016 19:39

prowitt schreef: Maar laat mensen in hun waarde...
Dat zou je wellicht zelf moeten doen knipoog.gif Dus nogmaals: Wat een onzin whistle.gif
Ook wij verdienen onze muntjes door er eerlijk voor te werken thumbup.gif en ja ik vind het een (sterk) verouderd design kus.gif
Laatst gewijzigd door PD op vr 11 nov 2016 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Conradi » vr 11 nov 2016 19:41

RE.gif RE.gif RE.gif
Volgens mij is dit forum van iedereen en zijn we weliswaar allemaal anders, maar wel gelijkwaardig aan elkaar. En er bestaat hier geen elite groep of zo. Natuurlijk zijn er verschillen, maar dat maakt het forum nou net zo boeiend, vind ik.
Ik heb overigens bewust niet op het zinnetje gereageerd om de bovenstaande discussen te vermijden.

OT:
prowitt schreef:.....met opmerkingen dat een prachtig nieuw product in jouw ogen toch maar een verouderd design heeft. Men wil dus kennelijk alleen vooruitstrevende dure luxe.
Waar het hier om gaat is dat Kip een prijs vraagt die bij de absolute caravan-top thuishoort, maar een product biedt dat het niet is. Caravans hebben de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Dat lijkt aan Kip voorbij te zijn gegaan, want ze tonen hetzelfde model als voor het faillissement in 2010.
In dit segment bieden anderen gewoon een aantrekkelijker product.
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Fred N
Berichten: 1873
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 07:50
Locatie: Bleiswijk aan de Rotte
Contacteer:

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Fred N » vr 11 nov 2016 19:42

Dit zijn toch geen prijzen voor een caravan die een heel hoog IKEA gehalte heeft.
Trouwens IKEA is nog moderner als dit bedenk ik net.
Slapen ze daar nog onder een steen in Drenthe. mrgreen.gif

Je mag hier even naar binnen kijken voor € 38.292,00 awhoea.gif
Afbeelding

Greyline Dwarsslaper € 30.295,00
Betongrijs € 0,00
Greyline print € 1.795,00
Aluminium velgen "Sport" € 175,00
Dakrailing € 480,00
Bamboo Vloervinyl € 135,00
Sierkussens Turquoise € 145,00
Wave-plooi € 0,00

Servicepakket GL
Reservewiel met stalen velg
Reservewielhouder onder het chassis
Krik en kriksteunen
Wielmoersleutel
2 Wielkeggen
€ 595,00 awhoea.gif


Zakluifel € 365,00
Bagageluik rechts achter € 295,00
Dakluik 700x500 € 420,00
Extra wandkast € 785,00
Gasaansluiting zijwand € 175,00
Tempo 100 goedkeuring € 149,00
Verhoging MTM 1700 kg € 359,00
Whale boiler € 1.440,00
Big Foot Onderlegschijven € 175,00
Extra verlichtingsspot € 25,00
Vaste watertank € 459,00
Extra USB connector € 25,00
€ 38.292,00*

whistle.gif

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Conradi » vr 11 nov 2016 19:57

Ha ha, er is natuurlijk maar één echte IKEA-caravan, de nieuwe Adria Aviva ;-)

Afbeelding
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door Micky » vr 11 nov 2016 20:07

Conradi schreef:RE.gif RE.gif RE.gif
Volgens mij is dit forum van iedereen en zijn we weliswaar allemaal anders, maar wel gelijkwaardig aan elkaar. En er bestaat hier geen elite groep of zo. Natuurlijk zijn er verschillen, maar dat maakt het forum nou net zo boeiend, vind ik.
Ik heb overigens bewust niet op het zinnetje gereageerd om de bovenstaande discussen te vermijden.

OT:
prowitt schreef:.....met opmerkingen dat een prachtig nieuw product in jouw ogen toch maar een verouderd design heeft. Men wil dus kennelijk alleen vooruitstrevende dure luxe.
Waar het hier om gaat is dat Kip een prijs vraagt die bij de absolute caravan-top thuishoort, maar een product biedt dat het niet is. Caravans hebben de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Dat lijkt aan Kip voorbij te zijn gegaan, want ze tonen hetzelfde model als voor het faillissement in 2010.
In dit segment bieden anderen gewoon een aantrekkelijker product.
Hier ben ik het als "Kip liefhebber" helemaal mee eens hoor, voor dat bedrag koop ik een hele andere caravan, die me wel de warme en prettige uitstraling geeft mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door meeder » vr 11 nov 2016 20:18

Die zin snap ik ook niet...

nerood

Re: Presentatie Nieuwe Kip Greyline 2017

Bericht door nerood » vr 11 nov 2016 21:39

Wie is er in de FLAGSTORE van Kip geweest?
Wij een half jaar geleden. Zag er niet uit als een bedrijf dat €30000 caravans met sukses verkoopt.
Ik hoop dat het bedrijf goed loopt of gaat lopen. Dat verdient het merk en de mensen daar wel.
Echter de koper bepaalt.

Plaats reactie

Terug naar “Kip”