Home-car 45 Spirit (2002)

Plaats reactie
martinlianne

Home-car 45 Spirit (2002)

Bericht door martinlianne » ma 25 jan 2010 19:11

Hallo,

Wij zijn net eigenaar van een Home-car 45 Spirit uit 2002. Betreft model FHU.
Van de verkopers (via marktplaats overigens) hebben we zaterdag een prima uitleg over het een en ander gehad. O.a. over het in gebruik nemen van de warmwaterboiler.
Waar we nu naar op zoek zijn, de verkopende partij kon ons hieraan helaas niet helpen, is een gebruiksaanwijzing / instructieboekje / handleiding voor het gebruik en onderhoud van de caravan.
Ongetwijfeld staan hierin zaken waar we nog wat van kunnen opsteken.

We hopen de komende jaren veel plezier aan deze caravan te beleven en denken een goede aankoop te hebben met deze Home-car. Aan de hand van tips van (zeer) ervaren caravanners en een kennis die werkzaam is/was bij een middelgrote caravandealer (tevens groot liefhebber van "caravannen"), een checklist van internet, onderhoudsbewijzen/keuringen van de verkopers en natuurlijk een dosis gezond eigen verstand hebben we de caravan van binnen/buiten, onder en boven grondig bekeken. Tot nog toe hebben we niets kunnen ontdekken wat af zou doen aan onze aankoop.

Nu alleen dus nog een instructieboekje o.i.d. Wie kan ons hieraan helpen (ingescand of opsturen van kopie)? Hoeft niet perse van hetzelfde type zijn als merk en jaartal maar zoveel mogelijk overeenkomen.

Vast heel hartelijk dank voor de moeite.

Ons mailadres: svp klikken op martinlianne voor verzenden van directe e-mail.

M.vr.gr.

Martin en Lianne
Laatst gewijzigd door martinlianne op ma 15 feb 2010 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.

paulo

Re: Home-car 45 Spirit (2002)

Bericht door paulo » za 13 feb 2010 12:48

Beste Martin en Lianne,

Ook wij zijn sinds kort trotse bezitters van een Homecar 45 Spirit uit 2001. Ik heb een hele map meegekregen met documentatie en ben op zoek gegaan naar de instructie van de boiler... en deze heb ik gevonden. Als het goed is, is ook jullie Homecar uitgerust met de Truma Therme. De instructie is vrij beknopt, maar ik zal het aansluitschema en de instructies inscannen en naar jullie mailen. Ik wens jullie heel veel plezier met jullie Homecar!

Groetjes,
Paul

M_87

Re: Home-car 45 Spirit (2002)

Bericht door M_87 » do 15 apr 2010 19:37

volgens willen Martin en Lianne de complete gebruiksaanwijzing van de hele caravan en niet alleen van de TT boiler, als ik hun bericht goed begrijp.

Plaats reactie

Terug naar “Home-car/ Home-star”