luifel voor Eriba Touring

Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door Eefje » za 27 jun 2020 17:47

op de troll paste helaas net geen grotere dan 3 m lang.
btw met een meivak waarin we de voortent eraan hadden spanden we vaak het luifelte aan de andere kant vd troll vrij laag naar beneden en zetten we daar de fietsen onder :) (om droog te blijven)
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door Nimma » za 27 jun 2020 18:51

So sorry, zie nu dat ik dit al eerder geplaatst heb. Hoe enthousiast kun je zijn thumbup.gif
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

HM78
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 23:03

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door HM78 » ma 29 jun 2020 16:58

caravan.jpg

caravan2.jpg
zo zit het nu bij onze troll , ik heb 2 jr terug nadat hij ingestort was door teveel water op vakantie de boel gedemonteerd , wil nu weer een nieuwe cassette luifel en eigenlijk dezelfde.. klopt het dat dit met deze beugels een thule omnistore is geweest? en zoja welke en zijn die nog te krijgen?

ik heb nu een prijsopgave gedaan bij de wit in schijndel incl. voor een omnistore maar weet zef niet of ik nou een dak of wand montage moet laten monteren omdat hij precies op de bocht zit en daar ook 3 parkergaten zaten (zelf gerepareerd )
heb nu maar gevraagd naar de prijs van een 5000 of 6000 serie gemonteerd en wel (al dacht ik dat zelf monteren wellicht ook kan maar weet niet of ik er dan zo gerust op ben..

MarcelKool
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 18 okt 2021 17:26

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door MarcelKool » ma 18 okt 2021 21:37

Hallo,

Wij hebben recent een ereba familie 320 gekocht, wordt in mei geleverd. Ben nu op zoek naar een (stormvaste luifel. Heb enkele opties. Echter, overal kan de deur niet volledig sluiten. Heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem? En heeft iemand een suggestie?
Heb een folder van de Fortex, heb de Reda gezien in de showroom en op internet de Atomatent gezien. Wat is goed, wat is beter? Qua storm, qua opzetgemak?

Marcel

poorbeek
Berichten: 245
Lid geworden op: do 13 apr 2017 14:22

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door poorbeek » di 19 okt 2021 08:23

MarcelKool schreef:Hallo,

Wij hebben recent een ereba familie 320 gekocht, wordt in mei geleverd. Ben nu op zoek naar een (stormvaste luifel. Heb enkele opties. Echter, overal kan de deur niet volledig sluiten. Heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem? En heeft iemand een suggestie?
Heb een folder van de Fortex, heb de Reda gezien in de showroom en op internet de Atomatent gezien. Wat is goed, wat is beter? Qua storm, qua opzetgemak?

Marcel
De Fortex Explorer staat als een huis. Makkelijk op te zetten met 8 haringen en met 2 stormbanden ook super bij sterke wind. AfbeeldingAfbeelding

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Eriba Touring Triton 418, Fortex Explorer, Isabella Shadow, Mini clubman Cooper 1.5

MarcelKool
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 18 okt 2021 17:26

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door MarcelKool » di 19 okt 2021 22:31

Ziet er mooi en strak uit. Vraag me af of deze niet te groot is voor de familie. De omloopbaan van de familie is 635. De kleinste explorer is 700.

ben bang dat dan het water niet goed weg loopt bij regenval. Ik ga Fortex wel bellen of het eventueel mogelijk is.

poorbeek
Berichten: 245
Lid geworden op: do 13 apr 2017 14:22

Re: luifel voor Eriba Touring

Bericht door poorbeek » wo 20 okt 2021 18:29

MarcelKool schreef:Ziet er mooi en strak uit. Vraag me af of deze niet te groot is voor de familie. De omloopbaan van de familie is 635. De kleinste explorer is 700.

ben bang dat dan het water niet goed weg loopt bij regenval. Ik ga Fortex wel bellen of het eventueel mogelijk is.
Deze Explorer luifel is op maat gemaakt voor de Eriba Triton. Dat kunnen ze ook doen voor de Familia mits het maar een model van na 2010 is.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Eriba Touring Triton 418, Fortex Explorer, Isabella Shadow, Mini clubman Cooper 1.5

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”